יום שלישי, 26 בינואר 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: ג'סיקה ג'ונס, ויפ, המדרשה, כפולים, איי זומבי, סופרסטור, המוסקטרים, מבוקש ועוד...

בובי דיקלנברג רצה את דעתי על סדרה: 

מה חשבת על ג'סיקה ג'ונס?




תגובה:

לצערי, עדיין לא הספקתי לצפות בסדרה ולכן לא אוכל לחות את דעתי, רק בקיץ יהיה לי זמן לצפות בה. 



השאלה הבאה היא בקשת דעה לגבי כלל הסדרות של 2015: 

מה לדעתך הסדרה הטובה ביותר של השנה? אני הייתי בוחר בVeep, אגב. סדרה מצוינת שהולכת ומשתבחת



תגובה:

אין לי סדרה אחת שהייתה מעל כולם. אהבתי את הסדרות Bloodline, The Royals, את העונה השנייה של The Goldbergs וכן את העונה השלישית של The Americans. גם Veep הייתה בסדר גמור. 


ועכשיו, שאלה על סדרות ישראליות: 

מה אתה חושב על המדרשה וכפולים של ערוץ 2 ? 



תגובה:

לגבי "המדרשה", לטעמי מדובר בסדרה שהייתה מתאימה יותר להפוך לסדרה אמריקאית, בוודאי שיותר מ"בני ערובה". מעצבן לראות סדרה שיכלה להיות יותר טובה ממה שהייתה, בוודאי אם ההפקה הייתה יקרה יותר וניתן היה להשקיע הרבה יותר בתסריט. גם הצורה שבה הסתיימה הסדרה איכזבה. חבל, רעיון שבוזבז. 

לגבי "כפולים", למרות שרבים לא אהבו, דווקא אהבתי לצפות בה, למרות שניתן היה לזהות השפעות של סדרות רבות ושלמעשה היא לא הייתה מקורית. אם כי, גם במקרה שלה הסוף שלה היה יותר מדי צפוי. 


השאלה הבאה מגיעה מאלעזר פרץ: 

D1D1 מה הם לדעתך 10 הסדרות/עונות הכי טובות של 2015?? עוד שאלה אם אפשר, האנגלית שלי ברמה של מתחילים+ אבל יש לי גם אוצר מילים די גבוה יש לך רעיון לכמה סדרות קלות שיעזרו לי לשפר את האנגלית? תודה מראש



תגובה:

כפי שציינתי, אין לי מצעד של סדרות של שנת 2015, אבל את ארבע הסדרות שאהבתי הכי הרבה בשנה האחרונה ציינתי בתשובה קודמת בפוסט הזה. אפשר להוסיף לשם, אבל קצת מתחת את סדרת הקומיקס Gotham. 

לגבי סדרות שהאנגלית שלהם קלה ויכולות לעזור לה, אפשר לציין את קאסל, אלמנטרי, הרשימה השחורה ועוד...


ויש גם שאלה על פרק של סדרה של רשת ה CW:

למה לא יצא בשבוע שעבר פרק של izombie?(לפי imdb כתוב שכן אמור לצאת היום פרק)



תגובה:

האתר הזה לא אמין בכל מה שקשור לתאריכי סדרות ו\או סרטים ולכן אין טעם להשתמש בו. מלכתחילה לא היה אמור להיות משודר פרק של הסדרה הזאת ביום שלישי שעבר. 


ושאלה\הערה על סדרה של רשת NBC משי: 

ושכחתי תודה רבה D1D1
נ.ב. נראה שבינתיים מה שכתבת לגבי הביטול הבטוח של סופרסטור כבר לא רלוונטי?! [YAY :) ]



תגובה:

נכון לעכשיו, מתברר שהקומדיה "סופרסטור" יציבה, אבל לצערי אני לא רואה שיש לה עתיד, גם אם תקבל עונה שנייה, היא תהיה ככל הנראה האחרונה שלה. מעניין יהיה לראות את נתוניה בסוף העונה שלה. יש לי הרגשה שבמידה והיא תקבל בכל זאת עונה נוספת היא תעבור ליום שישי. 


ולקראת סיום, שאלה על סרט מדוד הרוניין: 

רציתי לדעת אם הסרט דדפול מדורג כסרט שלא לילדים ואם כן מאיזה גיל אפדר ללכת לראות אותו



תגובה:

כן, בסרט הזה אמורים להיות סצינות של עירום ואלימות שיהפכו אותו ללא ראוי לילדים. אין, נכון לעכשיו, הוראה להגבלה של הגיל. נצטרך להמתין בכדי לדעת בבירור. מצטער. 


ולשאלה שהגיעה במייל: 

ידוע לך מתי מבוקש והמוסקטרים חוזרות בעונות חדשות ? 



תגובה:

לא, אין עדיין תאריך חזרה של הסדרות. לגבי "מבוקש", קשה לראות אותה חוזרת עד סוף חודש מרץ או תחילת אפריל. יש לי הרגשה שהיא תידחה לאביב או לעונת הקיץ. לגבי "המוסקטרים", דובר על חודש פברואר או אפריל, אבל גם זה לא בטוח. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא לא ענית על השאלה שלי על ריזולי ואיילס.????????
רשמת תודה לאל שהיא התבטלה רציתי לדעת מה לא אהבת בה..
למה להתעלם????????

Unknown אמר/ה...

תודה רבה ודרך אגב להוא ששאל על ג'סיקה ג'ונס ראיתי את הסדרה וממליץ בחום

techtik אמר/ה...

היא הייתה עלובה, שטחית, משעממת וגם הדמויות הנשיות היו חלשות וחסרות עומק.
דידי צודק, ברוך שפטרנו

שי אמר/ה...

תודה!