יום רביעי, 20 בינואר 2016

עונת הפיילוטים 2016: כמה פיילוטים כל אחת מרשתות הברודקאסט האמריקאיות מתכוונות להזמין ?


לא להאמין, אבל אנו נמצאים בפתח של עונת פיילוטים נוספת. בשלב זה, הרשתות קוראות את התסריטים הסופיים ומחליטות אלו מהן לאשר לפיילוטים. להלן הידיעות האחרונות לגבי מספר הפיילוטים, נכון לעכשיו, שכל אחת מחמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות מתכוונות להזמין, כאשר אלמנט אחד ברור כבר עתה. בגזרת הקומדיות, כל אחת מארבע הרשתות הגדולות מתכוונות להזמין סיטקומים וכן קומדיות שהן לא סיטקומים ביחד, כולל רשת CBS. 



בגזרת הקומדיות והדרמות , ברשת מתכוונים להפיק פיילוט אחד או שניים פחות מבשנה שעברה. כלומר, באזור של 10 או 11 (בשנה שעברה הרשת אישרה 13 קומדיות ו 12 דרמות). הלוח של הרשת יציב דיו ולכן אין לה צרכים מיוחדים, במיוחד בכל מה שקשור לקומדיות, כאשר ערבי רביעי ושישי מניבים נתונים מספקים עבור הרשת, כאשר גם מ Fresh From The Boat ברשת מרוצים. בגזרת הדרמה, Quantico היא תוספת מספקת עבור הרשת, כאשר ברשת מקווים להצלחה אחת לפחות מקרב הדרמות בחצי השני של העונה. 



בשעה ש Blindspot, Chicago Fire ו Chicago PD וכן The Blacklist כבר חודשו לעונה הבאה, כאשר קרוב לוודאי ש Chicago Med, Law & Order: SVU יצטרפו אליהן, ביחד עם The Voice, לרשת אין מספיק משבצות שידור למלא. במיוחד כאשר בימי ראשון יש ערבי פוטבול. בשל כך, ברשת מתכוונים, ככל הנראה, להזמין 5 עד 6 פיילוטים לדרמות. במיוחד, כאשר לרשת יש את ההזמנה לפיילוט של דן פוגלמן ואת Taken. 

ברשת ישימו דגש על גזרת הקומדיות. נכון לעכשיו, הם מרוצים מביצועי Superstore וכן מקומדיית הקיץ, The Carmichael Show. למרות זאת, ברשת יזמינו בין 10 ל 11 קומדיות חדשות, כאשר הם כבר הזמינו את Good Place של מייק שור לעונה הבאה וכן 5 פיילוטים נוספים. 



ברשת הזמינו כבר שתי קומדיות לעונה הבאה, הסיטקום ללא שם של קווין ג'יימס ו Upper Middle Bogan. ברשת מתכוונים להזמין 8 פיילוטים בגזרת הקומדיות. בגזרת הדרמות, הרשת הזמינה את הפיילוט Drew, אודות ננסי דרו, וכמו כן לרשת יש ההפקה המחודשת של Doubt, מעונת הפיילוטים הקודמת, והדיווחים הם שיכול מאד להיות שהיא תקבל הזמנה ישירות לסדרה. גם במקרה שלה, לרשת לא יהיו מספיק משבצות שידור למלא בעונה הבאה. שימו גם לב, שברשת לא מצאו מקום לשדר את העונה האחרונה של Person Of Interest. בשל כך, ברשת עומדים להזמין גם בגזרה זו 8 פיילוטים. באם הדיווחים נכונים, מדובר באותו מספר הזמנות כמו בעונה שעברה (9 בכל גזרה). 



בכך ש"אמריקן איידול" הגיעה לסיום דרכה, לרשת יהיו 40 שעות למלא בעונה הבאה. בעונה שעברה, ברשת הזמינו 6 דרמות בלבד, כאשר 5 מהן אושרו לסדרה. ברשת מתכוונים להעלות את ההיצע בכדי שיהיה להם אפשרות רחבה יותר לבחור. הרשת כבר אישרה את Shots Fired לסדרה וכן הזמינה כבר 3 פיילוטים לדרמות: 24 "מורשת", הפרויקט המוזיקלי של לי דניאלס ו Pitch, דרמת הבייסבול דן פוגלמן. 

בגזרת הקומדיות, ברשת מתכוונים להישאר באותה מסגרת של העונה שעברה, עם הזמנות ל 8 עד 9 פיילוטים. כאשר עד עתה ברשת אישרו הזמנה לפיילוט לקומדיה ללא שם של פיל לויד וכריס מילר בעלת מוטיב הנסיעה בזמן, כאשר כבר בשלב הזה היא נחשבת למועמדת חזקה לקבל אישור לסדרה, מאחר ומרוצים מאד מהתסריט שלה. לרשת יש גם Son Of Zorn, סדרה אנימטורית בעלת מוטיב של אקשן. 



בשנה שעברה, ברשת ה CW הזמינו ארבע פיילוטים בלבד, כאשר רק אחד מהן, Containment, הוזמן לסדרה בנוסף ל Crazy Ex Girlfriend. השנה, ברשת מתכוונים לחזור למספר הפיילוטים עד לפני שנה. כלומר, בין 6 ל 7 פיילוטים, כאשר לפחות ארבע מהם אמורים להיות מאושרים לסדרות.


הערה: הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למה לא יצא היום פרק של izombie?(לפי imdb כתוב שכן אמור לצאת היום פרק)

שי אמר/ה...

2/2/16
(Tu.) 9:00 PM The CW (#211) Fifty Shades of Grey Matter



1/12/16

(Tu.) 9:00 PM The CW Method Head

זה מה ש[י]שודר בהתאמה

שי אמר/ה...

ושכחתי תודה רבה D1D1
נ.ב. נראה שבינתיים מה שכתבת לגבי הביטול הבטוח של סופרסטור כבר לא רלוונטי?! [YAY :) ]