יום שלישי, 16 ביוני 2015

פרסום: האם עומד לקרום עור וגידים אחד הרעיונות לסרטים שאף אחד לא חשב שיראו אור בשנים הקרובות ?



בשעה שאמה סטון הייתה עסוקה בקידום סרטה החדש Aloha היא נשאלה מספר פעמים אם הפקת סרט "ספיידר-גוון" הוא בגדר אפשרות. האפשרות לסרט סולו בכיכובה של הדמות של גוון סטייסי ימצא את גוון בכיכובה של סטון (או אולי שחקנית אחרת) כבעלת אותם היכולות של פיטר פארקר בכדי להפוך לגיבורה בעצמה. באותם ימים הרעיון נשמע מופרך לחלוטין, במיוחד אם חושבים להוציא אותו לפועל בעשור הקרוב. אך כיום המקרה יכול להיות שונה לחלוטין. על פי מידע שמתקבל בימים האחרונים סרט "ספיידר-גוון" יכול מאד להיות שנמצא בשלבים הראשונים של התכנונים ב"מארוול" ובסוני".

הרבה עדיין לא ידוע לנו אודות העסקה שבין "מארוול" ו"סוני". אנו יודעים שפיטר פארקר חדש יוצג לראשונה בסרטי "מארוול"\סוני" ככל הנראה בסרט Captain America: Civil War, ושסרט סולו חדש של "ספיידרמן" יעלה בשנת 2017. אנו גם יודעים שנזכה לראות סרט אנימציה של ספיידרמן באורך מלא מהיוצרים של The Lego Movie ו"רח' גאמפ 21". עתה נראה שהסרט "ספיידר-גוון" יכול להיות הפרויקט החדש שלאחר מכן, במיוחד לאחר שהועלו ספקולציותבמשך זמן רב ש"סוני" עומדים להודיע על סרט בכיכובה של גיבורה מעולמו של "ספיידרמן", כאשר הדמויות שהועלו ספקולציות לגביהן היו "ספיידר-וומן" או "בלאק קאט".

"ספיידר-גוון" הייתה אמורה להופיע רק בחוברות הקומיקס של "ספיידרמן", אבל אייק פרלמוטר, יושב הראש של "מארוול" אישר הפקת קומיקס שיתרכז סביב הדמות הנ"ל וההצלחה הייתה מדהימה בקרב קוראי חוברות הקומיקס. מדובר באותו אדם שדחף את אולפני "מארוול" להתחיל להפיק סרטי אקשן, מכר את "מארוול" ל"דיסני", הוא גם מחזיק המניות הגדול של "דיסני" והעביר את הזיכיונות של חוברות הקומיקס של "מלחמת הכוכבים" ל"מארוול".

הסיפור של "ספיידר-גוון" מוצא את גוון בעולם מקביל ובו גוון נעקצת על ידי עכביש רדיואקטיבי ובו הדמות של פיטר פארקר מתה. Bleeding Cool היו הראשונים שהוציאו את הידיעה שאייק פרלמטר אישר את הפרויקט. הם גם שיערו שהסרט "ספיידר-גוון" היה בשלבי תכנון במשך זמן רב וידיעה שעומד לצאת סרט בכיכובה של גיבורה מעולמו של "ספיידרמן" גם יוכל לגרום לריבוט נחוץ של המותג, למרות שהסיפור מתרחש בעולם מקביל ולכן לא יהיה חלק מהסרטים החדשים שיציגו את "ספיידרמן" החדש. החדשות הטובות הם, מלבד העובדה שהאירועים יתרחשו בציר זמן אלטרנטיבי, שאמה סטון תוכל לחזור ולגלם את הדמות של גוון סטייסי. צוין שאייזק פרלמוטר רוצה לנצל את הדמות בעולם של "מארוול" לפני ש"סוני" יעשו זאת. הדמות צפויה להיות חלק מההודעה של "מארוול" אודות הכיוון השונה שהם נוקטים בחוברות הקומיקס שלהם.

אז, האם השנה 2017 תסמן את השנה ש"סוני" ו"מארוול" ישנו את ההיסטוריה בצורת סרט של "ספיידר-גוון" ? למרות שדבר לא אושר על ידי אחד הגורמים ("מארוול" ו\"סוני"), סימנים רבים גורסים שהתשובה היא: כן !

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

קשה לי להאמין שמארוול ישקיעו עכשיו בסרטים שאינם קשורים לMCU, בעיקר בסרט שבכלל הזכויות שלו שמורות לסוני.

אורן אמר/ה...

העובדה שהם מאתחלים את ספיידרמן כבר בפעם השנייה, מראה על בעיה קשה. במילים אחרות הם ממחזרים כבר זיכיון לעוס שאנשים כבר עייפים ממנו (בגלל המחזור), במקום לדבוק באתחול אחד ולהמשיך איתו.

אנונימי אמר/ה...

^^^ זה יהיה האיתחול השלישי של ספיירדמן. הראשון היה עם טובי מגוויר וקריסטין דאנסט והשני עם אנדרו גארפילד ואמה סטון.
בסופו של דבר כל האיתחולים האלה נופלים וקמים על איכות הבמאי והשחקנים. במקרה של באטמן זה הצליח, במקרה של סופרמן וספיידרמן זה פחות הצליח.
למרות שלי אישית כבר נמאס מכל הריבוטים המיותרים האלה, אי אפשר שלא להבין את ההיגיון של האולפנים. סופרמן, באטמן וספיידרמן הם הדמויות הכי מפורסמות ומצליחות של עולם הקומיקס, הפיתוי ליצור עוד שובר קופות יותר גדול מהרצון לגוון או להפיק מוצר איכותי.