יום שני, 22 ביוני 2015

מבזק: 22 ידיעות (22.6.15)



1. מרטין הנדרסון (Off The Map) מצטרף לסדרה "האנטומיה של גריי" בעונתה ה 12 כחלק מהקאסט הראשי, ככל הנראה כמנתח.

2. רשת A&E ביטלה את הסדרה The Returned לאחר עונה אחת בלבד.

3. רשת A&E חידשה את הסדרה Bates Motel לשתי עונות נוספות (הרביעית והחמישית).

4. השחקנית אדירה ארגונה (בתמונה) לוהקה לתפקיד דורותי בעיבוד האפל של רשת NBC לסיפור של "הקוסם מארץ עוץ", הכוונה היא לסדרה Emerald City.

5. הסדרה Penny Dredful חודשה לעונה שלישית על ידי רשת Showtime.

6. רשת Srtarz אישרה פרויקט חדש, מדובר ב American Gods, אשר תעקוב אחר מלחמה בין אלים ישנים וחדשים. הסדרה, אשר תופק כעיבוד לספרי גיימן, גורסת שהאלים המיתולוגים קיימים בגלל שבני האדם האמינו בהם, הם שרדו לאורך השנים והיגרו לארה"ב, אך בגלל שבני האדם הפסיקו להאמין בהם כוחם פחת. אלים חדשים עלו שמעדיפים טכנולוגיה, להיות סלבריטאים, ליהנות ולהרוויח מסמים ועוד...

7. רשת ה CW הודיעה על מספר הפרקים שהוזמנו לסדרות שלה לעונה הבאה:

23 פרקים:

Arrow
The Flash
Supernatural

22 פרקים: 
The Vampire Diaries
The Originals

16 פרקים:

DC's Legends of Tomorrow

13 פרקים:

Crazy Ex-Girlfriend
iZombie
The 100
Containment


8. מייקל איליי (Almost Human) לוהק בתפקיד הראשי לעונה השנייה של Secrets & Lies בו הוא יגלם את דמותו של אריק וורנר. בשעה שהוא נמצא במסיבה לרגל פרישת אביו, קייטי אשתו נרצחת והוא פונה לבלשית קורנל בכדי שתחקור את המקרה.

9. לורנס דוביז לוהק לתפקיד אחיו של ג'ק רנדל בסדרה Outlander.

10. דני מסטרסון ואשטון קוצ'ר אשר כיכבו ביחד בקומדיה That 70's Show, עומדים לככב בקומדיה חדשה של "נטפליקס" בשם The Ranch בתור אחים והיא תתרחש בחווה בקולורדו, כאשר הדמות של קוצ'ר חוזרת לאחר קריירה קצרה בתחום הפוטבול בכדי לנהל את החווה ביחד עם אחיו. לסדרה הוזמנו 20 פרקים, כאשר העונה תחולק לשני סטים של 10 פרקים, אשר ישוחררו במועדים שונים.

11. וינונה ריידר מגיעה ל"נטפליקס". השחקנית, אשר הייתה להיט גדול בשנות התשעים, תככב בתפקיד הנשי הראשי בסדרה Duffer. בסדרה זו ילד קטן נעלם ובשעה שכולם מחפשים אחר תשובות להיעלמותו הם נשאבים אל תוך ניסוי ממשלתי, יצורים על טבעיים וגם נתקלים בילדה משונה מאד. ריידר תגלם את דמותה של ג'ויס, אם חד הורית ממעמד הפועלים והאם של הילד שנעלם.

12. רשת CBS הודיעה על מספר הפרקים שהוזמנו למספר מהסדרות שלה לעונה הבאה:

24 פרקים:

The Big Bang Theory

22 פרקים:

Criminal Minds
2Broke Girls
Mom

13 פרקים:

Person of Interest
Code Black
Rush Hour
Supergirl
Mike & Molly

במקרה של Code Black ו Supergirl, במידה והן יצליחו בתחילת העונה יזמינו להן תשעה פרקים נוספים.

13. רשת ABC הודיעה על מספר הפרקים שהוזמנו לחלק מהסדרות שלה לעונה הבאה:

25 פרקים:

Grey's Anatomy

22 פרקים:

Black-Ish
"ש.י.ל.ד."
Once Upon A Time
Castle
The Middle

21 פרקים:

Scandal

15 פרקים:

How to Get Away with Murder

13 פרקים:

Blood and Oil
"החבובות"
Quantico
The Real O'Neals
The Catch

12 פרקים:

The Family

10 פרקים:

Wicked City
American Crime
Galavant
Marvel's Agent Carter
Secrets and Lies
Of Kings and Prophets

8 פרקים:

Uncle Buck

במקרה של Blood and Oil ו Quantico, במידה והן יצליחו בתחילת העונה יוזמנו להן תשעה פרקים נוספים.

14. בסדרה Castle מלהקים דמות חדשה, אשר תצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בעונתה השמינית. מדובר בשוטרת לשעבר ממשטרת לוס אנג'לס, אשר עובדת כיועצת מומחית לאבטחה ולא בוחלת בשום אמצעי בכדי להשיג את מטרותיה. התנאים לליהוק: שחקנית אפרו אמריקאית או היספאנית בגילאי ה 20 המאוחרים שלה.

15. פרק הפתיחה של העונה הרביעית של הסדרה Arrow יציג קפיצה בזמן מתום אירועי העונה השלישית. כמו כן, ג'ון באורמן (מלקום מרלין) אמור לחזור גם אל העונה הרביעית.

16. בסדרה NCIS:New Orleans שליטה גראנט (סונג'ה פרסי) ודאריל מיטשל (פאטון פלאיים) הופכים להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה.

17. "נטפליקס" אישרו הפקת קומדיה חדשה בשם Lady Dynamite, ובה תככב מריה במפורד, אשר תתבסס על חייה, לצד מיטש הורביץ' ופאם בריידי.

18. מאט סמית' (דוקטור הו) וג'ון לית'גו ("מפגשים מהסוג האישי") יככבו בסדרה החדשה של "נטפליקס" בשם The Crown. הם יצטרפו לקלייר פוי, אשר תגלם את דמותה של אליזבת' ה 2 אודות דעיכתה של המונרכיה הבריטית וראשי הממשלה, אשר עיצבו את הממלכה לאחר המלחמה. סמית' יגלם את דמותו של פיליפ מאונטבאטן, הדוכס מאדינבורו ולית'גו יגלם את דמותו של וינסטון צ'רצ'יל.

19. בסדרה Reign מלהקים שתי דמויות חדשות לעונה השלישית. איימי דאדלי, הנשואה לרוברט דאדלי. איימי דואגת לנישואיה משום שבעלה מעביר חלק נכבד מזמנו עם אליזבת' והשמועות גורסות שהם יותר מחברים. למרות זאת וכנגד הסיכויים, איימי נלחמת על נישואיה. רוברט דאדלי, נשוי לאיימי דאדלי ואחד האנשים החביבים על אליזבת'. רוברט מכיר את אליזבת' מאז שהיו ילדים ושניהם מחביאים סודות הידועים רק להם. למרות שהוא מעוניין לברוח מעברו עם אליזבת', היא משתמשת בכוחה בכדי לשמור אותו קרוב אליה. תפקיד נוסף בהפקה מלהקים מחדש בכדי להפוך אותו למכובד יותר: צ'ארלס התשיעי מצרפת. הדמות הופיעה בעונה הראשונה, אך לא בשנייה. צ'ארלס הוא יורש העצר של צרפת, שובב ואוהב מסיבות, הוא חוזר מספרד בכדי ללמוד מפרנסיס, אשר זמנו עומד להיגמר, אך הוא לא ממש מעוניין בשיעורים.

20. בעונה השישית של הסדרה The Walking Dead נחזה בשלש דמויות חדשות. הית', אותו יגלם קורי אנטוניו הוקינס. שתי דמויות נוספות, אשר מלוהקים בימים אלו ואשר יופיעו כשחקנים אורחים מתמשכים הינם: קירק (קיימת אפשרות שהדמות תחזור בעונות הבאות), גבר באמצע גילאי העשרים עד שלושים, נחשב כבעל צווארון לבן מעיירה קטנה, בעברו נחשב לאופטימיסט והלך תמיד בדרך הישר, אך החיים גרמו לו לדאוג רק לעצמו. הילדה, גם היא באמצע גילאי העשרים עד שלושים, אשתו של קירק, מושכת מאד, והפרטנרית בכל מצב לבעלה. אישה חזקה ופעילה.

21. רשת ה CW מפתחת סדרת קומיקס חדשה והפעם מדובר בסדרה Hawkgirl בכיכובה של סיירה רנה. מדובר בשלבים הראשונים של הפיתוח ובמידה והרעיון יאושר, סביר להניח שיוותרו על יצירת פיילוט והיא תאושר ישירות לסדרה. צריך לזכור שהדמות תופיע בסדרה Legends of Tomorrow ולא ברור באם הסדרה החדשה, באם תאושר, אמורה להתרחש לפני או אחרי הסדרה הזאת.
עדכון: מתברר שהידיעה שהתגלגלה אינה נכונה ובסופו של דבר לא תופק סדרה שכזאת.

22. בסדרה Pretty Little Lairs, הבנות יסיימו את לימודיהן בבית הספר התיכון בפרק העשירי של העונה השישית, ובפרק האחד עשרה של העונה תתבצע, ככל הנראה, קפיצה בזמן של 5 שנים (מדווח שספנסר בת 24 בפרק זה) ולא של ארבע שנים כפי שדווח עד כה.

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

ידיעות מעולות
תודה על ההשקעה

אחלה שבוע

Unknown אמר/ה...

אם אפשר בבקשה לערוך רשימה של כל הסדרות קןמיקס שיוצאות שנה הבאה כמה פרקים ומתי הם יוצאות תודה רבה בכל מקרה

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

הי,
לפי מה שאני הבנתי, מבוקש לחקירה תקבל 15 פרקים, והסוכנת קארטר 13.
וגם - השמועות על הסדרה הוקגירל הופרכו ע"י הכוכבת הראשית עצמה, ואין שום סדרה כזאת באופק.

תודה!