יום שני, 15 ביוני 2015

מבזק: 20 ידיעות (15 ביוני 2015)



1. זה היה צפוי, אבל בכל זאת...הסדרה Pretty Little Lairs זוכה לגרסה טורקית.

2. רשת ABC Family דחתה את עליית הסדרה Monica The Medium ל 17 באוגוסט 2015.

3. בקומדיה People Are Talking של רשת NBC, אשר תעלה בלוח המשדרים החדש, החליפה השחקנית ונסה לאשיי (בתמונה) את מייגן ראת' בתפקיד הנשי הראשי.

4. בסדרה The Fosters, דמותו של חסוס עומדת להיות מלוהקת מחדש לאחר שהשחקן ג'ייק טי אוסטין הביע את רצונו לעזוב כבר לפני מספר חודשים. בשל כך גם רואים בתחילת העונה השלישית שדמותו נסעה לבית ספר מרוחק ולא רואים את פניו.

5. בסדרה From Dust Till Dawn השחקנית-זמרת דמי לבאטו מצטרפת לקאסט.

6. בסדרה Once Upon  A Time מלהקים בימים אלו את הדמויות של ארתור, גונוויר ומרלין.

7. בעונה השנייה של Daredevil לוהק השחקן ג'ון ברנטל לוהק לדמותו של The Punisher.

8. רשת NBC החליטה לפתח מחדש את דרמת ה"על טבעי" Unveiled, אודות קבוצה של מלאכים שמתערבים בחיי אנשים שחווים משברים בכדי להחזיר את האמונה שלהם, ובדרך גם להציל את חייהם, עליה היא פסחה בעונת הפיילוטים הקודמת. החוזים של השחקנים בפיילוט, וויל קמפ, קוני נילסן, דנה דיוויס, הורחבו.

9. בעונה החמישית של Girls, השחקנים לוסי לו וג'וני לי מילר יגיעו כשחקנים אורחים.

10. רשת Lifetime החליטה להפיק גרסה משלה לסדרה Fame ("תהילה") אודות קבוצה של מתבגרים ובוגרים, אשר רוצים להצליח בעולם האומנות והבידור (שירה, ריקודים...).

11. דמות נוספת חוזרת לסדרה Heroes. מדובר בשחקנית קריסטין רוז ובדמותה אנג'לה פטרלי. השחקנית תגיע כשחקנית אורחת בלבד.

12. רשת Syfy מפתחת את הסדרה Hyperion, פרויקט בו מעורב ברדלי קופר, שגם יהיה חלק מהמפיקים של הסדרה. הסדרה תתרחש לפני ארמגדון, כאשר כל הגלקסיה נמצאת במצב מלחמה, ותעקוב אחר שבעה אנשים, אשר נעים בכדי למצוא תשובות לחידות של החיים שלהם. כל אחד מהם מכיל בתוכו תקווה, אך גם סוד גדול. יכול מאד להיות שאחד מהם מחזיק בגורל האנושות.

13. הסדרה Power חודשה על ידי Starz לעונה שלישית.

14. הסדרה Episodes חודשה לעונה חמישית, אשר תעלה בשנת 2016.

15. בסדרה The Flash, מלהקים מושא אהבה עבור הדמות של בארי אלן ויקראו לה וונדי, שוטרת במשטרת סנטרל.

16. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית אנני וורשינג חוזרת השביעית כמאמא סלבטור.

17. רשת ABC Family אישרה להפיק את הפיילוט Stay. הסדרה תעקוב אחר בלש משטרה שהוא גם אלמן ושתי בנותיו, אשר מוצאים את עצמם תקועים במלון מרוחק והם חייבים לפענח את המיסתורין של המלון בכדי לברוח ממנו.

18. השחקנית המדהימה ביופיה אשלי גרין ("דימדומים") מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה Rogue והיא גם תהיה חלק מהקאסט הראשי. גרין תגלם את דמותה של מיה לווסקו, סוכנת לשעבר של ה .N.S.A, אשר זקוקה לעזרתו של אית'ן לאחר שניסו להתנקש בחייה. היא תגרור את אית'ן לעולם התככים של החברות הגדולות וככל שהוא יתקרב אליה מספר הגופות שמסביבה יעלה. אית'ן יתהה אם הוא יכול לסמוך על תחמנית גדולה כל כך.

19. הסדרה Degrassi, אשר בוטלה על ידי Teen Nick, קיבלה חבל הצלה מ"נטפליקס" עם הזמנה ל 20 פרקים נוספים.

20. שרה שאהיי, אותה ניתן היה לראות בעונות האחרונות בסדרה  Person Of Interest, תגיע כשחקנית אורחת בעונה השלישית של הסדרה Ray Donovan לפרק אחד כהאסמיג, כוכבת פופ אמריקאית.

תגובה 1:

שד משחת אמר/ה...

תודה רבה אחי
חלק ידיעות טובות חלק לא
אבל ידיעות זה טוב יותר מהפתעות

מחכה ללוח עליית הסדרות של שאר רשתות הברודקאסט

תודה ויום מקסים