יום שלישי, 16 ביוני 2015

7 חדשות קולנוע



1. אחרי שנים של פיתוח, Sony מעבירה הילוך בכל מה שקשור להפקת הסרט Bad Boys 3. התסריט עדיין צריך לעבור שכתוב (באולפנים נמצאים במו"מ עם ג'ו קארנהאן לעשות זאת) וכן צריך למצוא במאי, אבל ב Sony מעוניינים שהסרט ייצא כמה שיותר מהר בכדי שאולי אפילו יהיה הסרט הבא של וויל סמית אחרי Suicide Squad. במידה ושכתוב התסריט ייעשה בזמן, הסיכוי לכך גבוה.

2. בסדרת הסרטים "רובוטריקים" נעשה משהו שונה. על 12 התסריטאים של הסרט הקודם הוטלה המשימה לכתוב תסריט לסרט ובמידה ובאולפנים יאהבו אותו, הוא יאושר ויעובד לסרט. אבל, באולפנים החליטו שכל תסריט שהם יאהבו יעובד לסרט. כלומר, בפועל, יכול להיות שיאושרו 12 סרטים נוספים לסדרה !!!

3. נכון לעכשיו מתכונן סרט ספין אוף בסדרת סרטי "רובוטריקים", אשר יתמקד ב Bumblebee.

4. דווין ג'ונסון יככב בריבוט לסרט ל Big Trouble In Little China. השחקן מעוניין שקורט ראסל, אשר כיכב בגרסה הקודמת ישחק גם בסרט החדש.

5. בחודש אוקטובר צצה שמועה כי "לוקאס פילם" בשילוב עם "דיסני" עובדים על טרילוגיה שתסוב סביב דמותו של אובי ואן קנובי מ"מלחמת הכוכבים". דובר על כך שהסרטים אמורים להתחיל בנקודה בזמן לאחר סוף הסרט השלישי ולפני תחילת הרביעי. אולם, מאז לא התקבלו ידיעות בנושא. בימים האחרונים נודע שיואן מקגרגור נמצא במשא ומתן עם "לוקאס פילם" לככב בטרילוגיה חדשה. האם יש אמת בשמועה ? נחכה ונראה.

6. למרות שהסרט Independence Day 2 עוד לא יצא לאקרנים, הרי שהחלו התכנונים לסרט השלישי והרביעי בסדרה. אין עדיין שום מידע נוסף בנושא. למען האמת, גם על הסרט השני בסדרה אין מידע רב.

7. השחקנית בריטני אישיבאשי (בתמונה) תשחק בסרט "צבי הנינג'ה 2", כאשר תגלם את דמות בתו של שרדר.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

להפיק עוד סרט אחד של הרובוטריקים זה פשע אזה הם רוצים להפיק עוד 12??
עוד הוכחה שהוליווד מונעת רק מתאוות בצע ולא מאיכות.