יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

בוודאי שמתם לב ש...




ב"מארוול" כבר חושבים על סרטי הקומיקס הבאים. קווין פייג', ראש אולפני "מארוול" טען בראיון עימו כי נכון לעכשיו, הציבור לוחץ על האולפנים להפיק סרטים אודות "קפטן מארוול" ו"הפנתר השחור" הרבה לפני סרט רביעי בסדרת סרטי "איירון מן" או סרט שלישי בסדרת סרטי "הנוקמים". לטענת פייג', מדובר בתופעה חדשה בה הם נתקלו וכי באולפנים מתחשבים בכך. למעשה, סרט אודות "הפנתר השחור" כבר נמצא בפיתוח, כאשר לא ברור, נכון לעכשיו, באיזה שלב בפיתוח הוא נמצא.

לא ברור באיזו דמות בסרט קומיקס דווין ג'ונסון עומד לככב. השחקן השרירי כמעט והודה לפני מספר שבועות כי הוא עומד לככב בסרט של DC Comics בשם !Shazam, אשר הדיבורים על יצירתו החלו כבר בשנת 2008. אולם, לאחרונה הוא טען כי הוא דוחה את ההכרזה על ההחלטה בכדי להחליט באופן סופי איזו דמות לגלם בסרט, אשר יעלה לאקרנים בשנת 2016, את דמות הכוכב הראשי או את דמות אויבו בנפש, Black Adam. ג'ונסון גם טוען, כי יכול מאד להיות שישתתף בסרט של "ליגת הצדק" שבפיתוחו כבר החלו ובדמותו של "גרין לאנטרן".

2 כוכבים נוספים עומדים להצטרף לסרט Ant-Man. ב 18 באוגוסט נודע על כך, שהפקת סרט הקומיקס החלה. בימים האחרונים נודע, כי לסרט התווספו שני שמות מוכרים מאד: השחקן ג'ון סלאטרי מהסדרה Mad Man, ככל הנראה הוא יחזור לגלם את דמותו של האוורד סטארק, דמות אותה גילם בסרט "איירון מן 2", והשחקנית ג'ודי גריר. הסרט יצולם בסאן פרנסיסקו ובאטלנטה וייצא לאקרנים ב 17 ביולי 2015. כזכור פול ראד יככב בסרט כסקוט לאנג, הידוע גם בכינוי Ant-Man. מייקל דאגלאס יגלם את דמותו של המנטור שלו, ד"ר האנק פים ואוונג'לין לילי את דמותה של הופ ואן דין, בתו של ד"ר פים.

ככל הנראה, בהפקת סרט קומיקס עומדים לנקוט בגישה שונה ממה שנראתה עד עתה בז'אנר. דווין פראנקי, העורך של Badass Digest, אשר לזכותו נרשמו ספויילרים רבים על הסרט "מלחמת הכוכבים 7", טוען כי הסרט Doctor Strange, לא יהיה "סרט מקור". כלומר, הסרט לא יציג את הסיפור כיצד הדמות של ד"ר סטפן וינסנט הפכה לדמות של ד"ר סטריינג', אלא שהסרט יחל כאשר הדוקטור הוא כבר גיבור. אין לכך אישור רשמי מ"מארוול" או מ"דיסני". לטענת פראנקי, ל"מארוול", היה תסריט לסרט מזה זמן רב, סרט אשר כלל את ברונו מורדו כדמות הרשעה, אך התסריטאי ג'ון ספייהיטס זרק את כל הגרסאות הקודמות של התסריט, בעיקר משום ש"מארוול" מתכוונים להציג סרטי מקור רבים לסרטי קומיקס עתידיים. הסרט כבר נמצא בפיתוח.

דמות מוכרת חוזרת לסרט בסדרת סרטי קומיקס. סטלן סקארסגארד, אשר גילם את דמותו של ד"ר אריק סלביג בסדרת סרטי "ת'ור" ובסרט הראשון בסדרת סרטי The Avengers, ישוב גם לסרט השני של The Avengers. כזכור, בסרט Thor:The Dark World (הסרט השני בסדרה), סטלן נדרש להתפשט. לטענת השחקן, גם בסרט Avengers: Age Of Ultron הוא עומד להתפשט. הסרט ייצא לאקרנים ב 1 במאי 2015.

"דיסני", ככל הנראה, הזיזו את מיקום הפקת הסרט החדש עליו הם עמלים. בשבועות האחרונים פורסם, כי ב"דיסני" התכוונו להתחיל את ההפקה של הסרט "20 אלף מיל מתחת למים: קפטן נימו" באוסטרליה (ההפקה תתרחש באוסטרליה בעיקר בשל מטרות מס). אולם בימים האחרונים התגלה כי במקום הסרט הנ"ל מנסים להתחיל בהפקת הסרט החמישי בסדרת סרטי "שודדי הקאריביים", Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, אשר גם קיבל תאריך יציאה לאקרנים: ה 7 ביולי 2017. יכול להיות שב"דיסני" מנהלים מו"מ עם ממשלת אוסטרליה לגבי שני הסרטים, אולם הסיכויים לכך נמוכים.

סילבסטר סטאלון עומד לצלם סרט נוסף בסדרת סרטים. אנו כבר יודעים שהסרט השלישי בסדרת סרטי
The Expendables, עומד גם להיות האחרון בסדרה. השחקן השרירי טוען, כי הסרט הבא שלו עומד להיות "רמבו 5". לשם כך, לטענתו, הוא כבר החל להתאמן. נרמז, ששם הסרט יהיה Rambo: The Last Stand. בסרט, ככל הנראה, רמבו יאבק בקרטל סמים מקסיקני. לטענת סטאלון, סרט זה, אשר נמצא בפיתוח כבר משנת 2008, גם יהיה האחרון בסדרה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אתה יכול לפרסם את דעתך על הסיום של דם אמיתי?
תודה.