יום שני, 2 ביוני 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: תיאורית המפץ הגדול, הסופראנוס, צדק פרטי, המאה, להאמין, האנטומיה של גריי, צווארון לבן ועוד...

נתחיל עם שאלה מדניאל:

מה דעתך על עונה 7 של המפץ הגדול? לפי דעתי, הכי טובה ביחד עם עונה 4 המעולה.
כמעט בכל פרק צחקתי.



תגובה:

המקרה של המפץ הגדול קצת שונה. כן, היא מצחיקה, אבל לפי דעתי, בעונה השביעית מרגישים שמבחינה קריאטיבית השיא של הסדרה נמצא מאחוריה. גם האמריקאים הבינו זאת ולמרות שהרייטינג של הסדרה עדיין גבוה, בעונה הקודמת הוא ירד במקצת. גם אחוז הפגיעות בבדיחות בכל פרק ירד בצורה משמעותית. ישנם פרקים יוצאי דופן שמצחיקים יותר, אבל באופן כללי לעומת עונות קודמות חלה ירידה.

נמשיך עם צמד שאלות:

מה דעתך על הסופרנוס? כדי לראות? מה דעתך על הסרט כלבי אשמורת?



תגובות:

באופן כללי, אני מודע לכך שמדובר בסדרה איכותית ("הסופראנוס") ובסרט ("כלבי אשמורת") איכותי, אבל אני לא אוהב את הז'אנר, אותי הוא משעמם. את אתם אוהבים את הז'אנר לכו על זה, אבל אם לא תדלגו עליו.

גם גיל ביקש את דעתי על סדרה:

מה דעתך על צדק פרטי?



תגובה:

בעיקרון מדובר באחת הסדרות שאני מאד אוהב, אבל אפשר לראות את ההבדלים ברמה בין העונות הראשונות (הראשונה הייתה מופתית) לשתי העונות האחרונות, ועדיין מדובר בסדרה טובה מאד. ממליץ עליה בחום.

בובי דינקלברג ביקש את דעתי לגבי שלוש סדרות:

מה דעתך על הסדרות המאה ולהאמין?

מתי תצא עונה 4 לסדרה נבחר ומה דעתך עליה?



תגובה:

לגבי "המאה", ראיתי שני פרקים ראשונים ובעיקרון הסדרה הייתה בסדר, אני מחכה שהעונה תיגמר ואז אצפה בה עד הסוף. אם כי, אפשר לזהות כיצד היא נבנתה כבר מהפרקים הראשונים.

לגבי "להאמין", אני אוהב אותה, חבל שהסתיימה אחרי עונה אחת.

לגבי "נבחר", לא צפיתי בה ולכן אני לא יכול להגיב. הסדרה אכן חודשה לעונה רביעית, אבל אין עדיין תאריך עליה לעונה זו.

קיבלתי גם עצה לגבי האתר:

חשבת על לשים כפתור תרומה של פייפל באתר?
זה מאוד פשוט ואנשים יכלו לתרום לך במידה וירצו

בנוסף יש את האפשרות לגייס כספים בעזרת בקיקסטאר יש כבר כאלו ישראלים


תגובה:

לאור ההתגייסות של האנשים לפרויקטים שעשיתי בתוך האתר (או ליתר דיוק, חוסר ההתגייסות) לשים כפתור של "פייפל" נראה מגוחך, לפי דעתי אולי מספר קוראים אולי יאותו לעשות זאת, אבל הרוב המכריע פשוט יתעלם.

לגבי קיקסטאר, זו אפשרות ואחשוב עליה.

סדרה שכמעט ולא זוכה לאיזכור באתר:

ואו באמת כתבת את זה על האנטומיה (שצריך לסיים אותה) ?? אין לך מושג מה זאת איכות.. זה שלא אהבת את הפרק האחרון זה ממש לא אומר שאתה צריך לפסול אותה ולומר שצריך לבטל אותה.



תגובה:

כאשר ציינתי שצריך לסגור את המסך על "האנטומיה של גריי" זה לא היה רק בגלל הפרק האחרון של העונה, אבל לפי דעתי זה היה הקש ששבר את גב הגמל. ראיתי את העונה כולה ואותי היא שיעממה, הרגעים היחידים שממש אהבתי היו כאשר אחותו של דרק הגיעה וגם זה לא בגלל התסריט "המבריק". וכן, זה היה סרקאזם.

השאלה הבאה מגיעה מנעה:

מתי מתחילה העונה השישית של צווארון לבן?



תגובה:

אין עדיין תאריך עלייה לעונה השישית של הסדרה, סביר להניח שזה יקרה בחודש אוקטובר או בחודשים ינואר-פברואר 2015.

ולשאלה שהגיעה במייל:

היי D1D1, יש לי שאלה לגבי הפרק האחרון בעונה ששודר ביומני הערפד. הפרק הסתיים בצורה כמעט לא הגיונית, ומאחר והסדרה חודשה לעונה שישית, זה מוביל אותי לשאלה - האם איאן סומרהלדר (דיימון) עוזב את הסדרה? כי אני באמת לא מצליחה להבין איך יחזירו אותו אחרי איך שהעונה הזאת נגמרה...


תגובה:

מצטער, אבל עוד לא התחלתי לראות את העונה החמישית של הסדרה, אתחיל לראות אותה השבוע אבל במתכונת של פרק בשבוע (אין לי זמן ליותר מכך), כך שלסוף העונה אגיע רק באזור חודשים אוקטובר-נובמבר. אם תרצו, תשאלו אותי אז ואענה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רציתי להתחיל לראות את ״להאמין״, למה הסדרה בוטלה? האם צפוי להיות סוף סגור? כי אם לא, לא שווה להתחיל לצפות בה... תודה

d אמר/ה...

לא ענית על השאלה שלי, מה דעתך על הסוף של סליפי הולו?

אנונימי אמר/ה...

מסכימה על האנטומיה הסדרה ממזמן מיצתה את עצמה והשטות הזאת שיש למרדית עוד אחות זה פשוט זוועה
ולמרות הכל אני עדיין רואה כי קשה לשבור הרגלים

נעה אמר/ה...

מה הבעיה עם דיימון? אז הוא מת, כאילו שזה אי פעם הפריע לסדרה הזאת שמישהו מת...סטפן מת פרק קודם והצליח לחזור לחיים. אני מהמרת שדיימון יבלה קצת זמן בלחקור את ה"צד השני" עם בוני ובלעקוב אחרי אלנה בתור רוח רפאים עד שהתסריטאים ימצאו את הדרך שנשמעת הכי פחות מפגרת להחזיר אותם לחיים, והכל יהיה בסדר.