יום שלישי, 29 באפריל 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: CSI, Game Of Thrones, 24, The Office, Fargo ועוד...

נתחיל עם שאלה על סדרה וותיקה:

יהיה קדם פיילוט לספינאוף של CSI במסגרת סדרת האם? ואם כן האם ידוע מתי הוא ישודר?


תגובה:

כן, השבוע ישודר הפיילוט.

נמשיך עם שאלה מעידן לגבי סדרה פופולארית:

עכשיו ראיתי את פרק 2 בעונה הרביעית (של משחקי הכס) ורציתי לדעת אם יש לך להגיד עליה משהו?
גם על פרק 8 בעונה 3 אם יש לך משהו.



תגובה:

עדיין לא התחלתי לצפות בעונה הרביעית, וכן, זה מחוסר זמן. כפי שציינתי כבר, כרגע אין לי הרבה מה להגיד עליה (אני יודע, זה מזעזע), אולי כאשר אצפה בעונה זו יהיה לי מה להגיד. וכן, אני מניח שהיה לצופים מה להגיד על פרק החתונה של העונה השלישית, זה היה פרק חזק, אבל למען האמת, קשה לדעת כיצד אפשר להתעלות על פרק שכזה וזה מגיע כבר בשלב הזה. מעניין יהיה לראות אם התיאוריה שלי נכונה.

ועכשיו, שאלה על סדרה שחוזרת:

התחלתי לצפות בסדרה 24 ולפי מה ששמעתי שזאת סדרה ששינתה את פני הטלוויזיה ושזאת סדרה מעולה אני עד עכשיו מתאכזב קצת האם בהמשך היא תשתפר? והאם לפני דעתך היא באמת סדרה ששינתה את פני הטלבזיה?2.שמעתי שאתה כותב ספר אפשר לדעת בקצרה על מה הוא יעסוק ולאיזה גילאים הוא יתאים?



תגובה:

דווקא העונה הראשונה נחשבת לעונה הטובה ביותר, הטוויסט שמדברים עליו מגיע לפני תום העונה הראשונה, אבל אם לא אהבת את הסדרה בעונתה הראשונה קשה להאמין שתאהב את ההמשך, כי למרות שהיו עונות טובות יותר וטובות פחות, לאיכות של העונה הראשונה היא לא הגיעה.

לגבי הספר שלי, הוא אמור להיות לגילאי 25-16 ומדובר למעשה בסיפור המשתרע על פני שלש דורות ומספר את סיפורו של הגיבור (ולא, זו לא טעות כתיב), מדובר על סיפור מתח, מלחמה ואהבה מהסוג המסוכן ביותר.

הגיעה גם בקשה לדעתי משרון:

חג (פסח) שמח יקירי. מה דעתך על the office?



תגובה:

אני מניח שמדובר על הגרסה האמריקאית (כי הגרסה הישראלית הייתה מחרידה). בעיקרון אהבתי אותה בתחילתה, אך באמצע העונה השלישית או הרביעית (לא זוכר בדיוק) היא החלה לשעמם אותי ולכן זנחתי אותה.

בקשה נוספת:

אשמח אם תוכל לצפות בפארגו, ולחוות את דעתך.
יש אותה בHOT VOD בחינם



תגובה:

אצפה בסדרה, השאלה היא רק מתי. ראיתי את הפרק הראשון וממש לא התרשמתי, שעמם אותי להחריד. אנסה לצפות בשני פרקים נוספים לפני שאגבש דעה.

מייקל תהה לגבי סדרה של רשת USA:

Covert Affairs
לא יכול לחכות!!

ומה נסגר עם העונה האחרונה של "צווארון לבן"?



תגובה:

לפי דעתי היא תעלה או בחודש אוקטובר או בחודש ינואר-פברואר 2015. בכל זאת, מדובר במספר פרקים מועט מאד.

מספר שאלות מדודו:

אמרת ב-25.03 שתפרסם את שלב סיכום העונה על עונה 2 של הומלנד. אני עדיין במתח.
ולמה "How I Met Your Father" נראית חזקה מאוד? לאנשים לא נמאס לראות סדרה על אותו קונספט של איך פגשתי את אימא? מתי אתה חושב שהסדרה תבוטל?



תגובה:

1. לגבי הומלנד, הכתבה מוכנה, פשוט הייתי צריך לסיים לפרסם התחייבויות קודמות, היא תפורסם בשבועות הקרובים. אני שוקל באם לפרסם את שלב הסיכום של העונה השנייה בסמוך לשלב סיכום העונה השלישית (אני נמצא ארבעה פרקים לפני תום העונה השלישית).

2. לגבי How I Met Your Father, למנהלי רשת CBS יש בעיה קשה, מאחר ובשנה האחרונה כל הקומדיות שהם העלו כשלו ולכן הם רוצים כנראה "ללכת על בטוח". גם לי נמאס מהקונספט ולא נראה לי שהיא תצליח. לגבי מתי תבוטל, נצטרך לראות לפי נתוני הרייטינג של הפרקים הראשונים.

ולשאלה שהגיעה במייל:

אתה יודע במקרה מתי הסדרות הבאות חוזרות לעונות נוספות:
דוקטור הו, אטלנטיס, ברודצ'רץ, חוצים גבולות, שרלוק ו-les revenants (קמים לתחיה הצרפתית המצויינת)?


תגובה:

לגבי שרלוק, זה ייקח זמן, הרבה זמן, לפי דעתי לא לפני סוף 2015 במקרה הטוב או 2016.
לגבי les revenants, מדברים על סוף שנת 2014, אבל אין לכך אישור רשמי.
לגבי חוצים גבולות, לפי מיטב הבנתי היא אמורה לעלות ברבעון הרביעי של 2014.
לגבי אטנלטיס, בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2014.
לגבי ברודצ'רץ' ודוקטור הו, אין לי מידע. מצטער.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה והמענה, וספציפית על שאלת הCSI שלי.. לגבי פארגו- גם אותי היא שיעממה, אבל טוענים שבחצי השני של הפיילוט משהו מתחיל לזוז לעומת השעמום של החלק הראשון [לא שרדתי את החצי הראשון, אז אני לא יכול להעיד.. ;) ]