יום שלישי, 11 במרץ 2014

פרסום: רשת ABC Family פרסמה את מועדי עליית סדרות הקיץ שלה.


להלן מועדי עליית סדרות הקיץ של רשת ABC Family:

יום שלישי, ה 10 ביוני 2014:

Pretty Little Liars - עונה חמישית.

Chasing Life - סדרה חדשה אודות אפריל (איטליה ריקי), עיתונאית צעירה ומבריקה, אשר מנסה לתמרן בין השאפתנות בקריירה שלה למשפחתה, שכוללת את אמה האלמנה שרה (מרי פייג' קלר), אחותה הקטנה המרדנית ברנה (היילי ראם), וסבתה אמה (רבקה סקול). בפרק הפתיחה היא מגלה שהיא חולה בסרטן.


יום שני ה 16 ביוני 2014:

Switched at Birth - המשך העונה השלישית.

The Fosters - עונה שנייה.


יום רביעי ה 25 ביוני 2014:

Young & Hungry - קומדיה חדשה בהפקתה של אשלי טיסדייל. שני עולמות מתנגשים כאשר ג'וש (ג'ונתן סאדוסקי), יזם עשיר, פוגש בגבי (אמילי אוסמנט), בלוגרית מבקרת אוכל, אשר רוצה להיות השפית הפרטית שלו. גבי נואשת להשיג את המשרה והיא צריכה בעיקר להרשים את העוזר של ג'וש אליוט (רקס לי), אשר מעוניין בשף מפורסם לתפקיד. כאשר ג'וש מטיל על גבי להכין ארוחת ערב רומנטית לו ולחברתו, גבי מוצאת את עצמה במהלך הארוחה במצב משונה, אך בעזרת חברתה הטובה, סופיה (איימי קאררו) ועוזרת הבית של ג'וש, יולנדה (קים וויטני), היא הופכת מצב קשה להזדמנות ואולי גם לאהבה אפשרית.

Mystery Girls - קומדיה חדשה בכיכובן של טורי ספלינג וג'ני גארת (90210 המקורית). שתי בלשיות לשעבר בסדרת טלוויזיה חוזרת לשתף פעולה בעקבות מקרה במציאות. צ'ארלי קונטור (גארת) היא עקרת בית בפרברים ואם, בשעה שהולי המילטון (ספלינג) חולמת על תהילת העבר בשנות התשעים כשהיא הייתה בטלוויזיה. החיים של שתיהן משתנים כאשר ניק (מיגל פינזון) עד לפשע ומעריץ של הסדרה של השתיים (שהיא גם שם התוכנית) מודיע שהוא ידבר רק עם שתיהן. השתיים מאחדות כוחות בכדי לפתור את הפרשיה.


הסדרה שנעדרת מלוח המשדרים היא Twisted, שעתידה לא ברור. בכל מקרה, גם במידה ותחודש סביר להניח שלא תחזור לפני חודש ינואר 2015.

כמו כן, שתי קומדיות של הרשת שכבר חודשו לעונות נוספות: Baby Daddy ו Melissa & Joey צפויות לחזור גם הן רק בחודש ינואר 2015.

אין תגובות: