יום חמישי, 6 במרץ 2014

7 חדשות קולנוע.



1. בסרט "רובוטריקים 4" ניקולה פלץ תגלם דמות של נערה לא כל כך תמימה, אשר מסתירה מאביה את העובדה שהיא מנהלת מערכת יחסים עם נהג מרוצים. בתמונה למעלה הפוסטר של הסרט.

2. בשל העובדה שסקארלט ג'והנסון בהריון בימאי הסרט "הנוקמים 2", ג'וס ווידון, עומד למהר ולצלם את הסצינות שלה בסרט כ"האלמנה השחורה". השחקנית נמצאת בחודש הרביעי להריונה והצילומים של הסצינות שלה יחלו כבר ב 5 באפריל. צריך לזכור שלפני שהחלו בהפקה דובר על כך שחלקה של ג'והנסון בסרט יגדל ונכון לעכשיו לא מתוכננים שינויים בתסריט. מעניין יהיה לראות את התוצאה הסופית וגם לזכור שהסצינות שלה בדרך כלל פיזיות מאד. אולי ישתמשו יותר בפעלולנים במקום השחקנית. הסרט, דרך אגב, אמור לצאת במאי 2015.

3. גל גדות עומדת לעבור שינוי גדול מאד בתלבושת שלה בסרט החדש שלה. בסרט "באטמן נגד סופרמן" התלבושת המסורתית של וונדר-וומן עומדת לעבור שינוי מהפכני בכדי להתאים אותה לרוח התקופה. מייקל ווילקינסון, האחראי לשינוי, השווה את החליפה החדשה של הדמות לזו של הגלאדיאטורים הרומאים בעת העתיקה.

4. הריבוט של הסרט  The Fantastic Four עומד להיות שונה לחלוטין משני הסרטים הקודמים בכיכובה של ג'סיקה אלבה. עדיין אין הדלפות לגבי התסריט, אך מת'יו ווהן, במאי הסרט, טען כי הסרט בוודאות לא עומד להיות קומדיה או בעל נגיעות קומיות כפי ששני הסרטים הקודמים היו. דרך אגב, לגבי הליהוק לסרט צריך לצייין שני פרטים: קייט מארה (העונה הראשונה של הסדרה "בית הקלפים") נכנסת לנעליים גדולות כסו סטורם, נעליה של ג'סיקה אלבה הסקסית, ומעניין יהיה לראות את התוצאה הסופית. ומייקל ב ג'ורדן, אשר יגלם את דמותו של ג'וני סטורם הינו אפרו אמריקאי. כמובן, שהדמות המצוירת המקורית לא הייתה של אפרו אמריקאית ומיד לאחר היוודע הליהוק החלו התגובות הנזעמות של המעריצים. עושה רושם שהבמאים כבר מחליטים לפי החזון שלהם ולא מתייחסים בכלל לדעת הציבור.

5. הסרט ה 24 בסדרת סרטי ג'יימס בונד יחל בצילומיו בחודש אוקטובר 2014. חוזרים לסרט זה מלבד דניאל קרייג כג'יימס בונד הם רלף פיינס כ M החדש, וכן נעמי האריס כמאניפני ובן ווישהו כ Q. אין עדיין ליהוקים נוספים, אך נודע כי קייט אפטון והלן פלינגן בתחרות הסופית לגלם את דמות נערת בונד החדשה. כמו כן, באולפני M.G.M החזירו לעצמם את הזכויות לארגון S.P.E.C.T.R.E ולעומד בראשה "בלופלד", דמות בה חזינו בסרטים הראשונים בסדרה. יכול מאד שבאולפנים עומדים להחזיר את הארגון והדמות לסדרת הסרטים, גם אם זה לא יקרה בסרט זה אז קרוב לוודאי שבסרטים הבאים. תאריך היציאה לסרט הוא ה 6 בנובמבר 2015.

6. לאחר מותו של פול ווקר בתאונה לא היה ברור כיצד כיצד באולפנים ירצו להמשיך עם המותג "מהיר ועצבני 7". בימים האחרונים נודע שצילומי הסרט יתחדשו ב 1 באפריל (ולא, זו לא מתיחה) והסרט אמור לצאת לאקרנים ב 10 באפריל 2015, הצילומים אמורים להתרחש בתקופת זמן של שישה עד שמונה שבועות. עד כה צולמו בערך כמחצית הסצנות ונודע כי נערכו שינויים לתסריט. צריך לציין, שבאולפנים הודיעו להפקה כי הדמות של ווקר לא תחוסל, אלא להניח לו לעזוב את העולם של המירוצים ולקבל את המנוחה והנחלה שהדמות של בראיין בסרט ראויה לה. צריך לציין, שג'ייסון סת'אתם מצטרף לסרט הזה בסדרה.

7. הסרט "מכסחי השדים 3" קורם עור וגידים. מזה מספר שנים הפרויקט היה באוויר ועתה הוא יוצא לפועל וזאת למרות שהארולד ראמיס, אחד מחברי הצוות המקורי של מכסחי השדים, נפטר וביל מורי, אשר ניהל משא ומתן עם ההפקה לא הגיע איתם לעמק השווה ולא ישתתף בסרט. ולכן, מהצוות המקורי רק דן אקרויד אמור להמשיך. בשל העדרות שני השחקנים הנ"ל בסרט זה יתמקדו בצוות חדש של מכסחי שדים, צוות צעיר, כאשר אקרויד אמור להיות המנטור שלהם וולהשאיר להם את הבמה.

2 תגובות:

אלי אמר/ה...

הסרט יצא לאקרנים ב-10 באפריל 2015 ולא 2014 כפי שנכתב

D1D1 אמר/ה...

טעות הקלדה. כמובן, שמדובר ב 2015 ולא ב 2014 (ולמי שקרא את כל הידיעה זה צריך להיות מובן).
בכל מקרה, תוקן.