יום שישי, 28 בספטמבר 2012

חדשות סלב: האם קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון חזרו אחד לזרועות השנייה ?


הטלנבולה של צמד השחקנים הפופולארי ממשיכה.

עלילות הפרקים הקודמים: סטיוארט ופטינסון הכירו על הסט של סדרת סרטי "דמדומים", התאהבו, החלו לצאת במשך מספר שנים ואף עברו לגור ביחד בבית בשווי 6 מיליון דולר, עד אשר לפני מספר חודשים פורסמו תמונות של סטיוארט, כשהיא מתנשקת עם במאי הסרט "שלגיה והצייד" בו כיכבה, רופרט סנדרס. פרסום התמונות ובדעבד גם לעובדה שהשניים ניהלו רומן הובילו לשערוריה תקשורתית ולכך שפטינסון וסטיוארט נפרדו, כאשר שניהם עזבו את הבית בו התגוררו, לאחר שהם חיו ביחד ועל פי חברים "מקורבים" פטינסון גם עמד להציע לסטיוארט נישואין.

בימים האחרונים החלה חרושת שמועות של "מקורבים" לשניים, כי השניים התפייסו ואף חזרו לגור ביחד. הסיבה לכך היא, שלאחר שפטינסון לא רצה לשמוע מסטיוארט במשך זמן רב היא הצליחה להגיע אליו ולספר לו שהיא מעולם לא שכבה עם סנדרס ושלכל היותר השניים התמזמזו מספר פעמים. בתחילה פטינסון לא האמין לה, אולם ככל שהזמן עבר הוא החל לקבל את הגרסה שלה.

בכדי שפטינסון יחזור אליה החליטה סטיוארט להעניק לו את כל הסיסמאות לחשבון האימייל שלה ולתא קולי שלה בכדי להראות שהיא לא תסתיר בפניו דבר ושהוא יכול לבטוח בה שוב, ובעיקר לזכות שוב באמונו.

על פי אותם "מקורבים", השניים עדיין צריכים לעבוד על מערכת היחסים שלהם, אך הם לקחו צעד לכיוון הזה והחזרה לגור ביחד היוותה את הצעד הזה.

עכשיו, נשאלות 2 שאלות:

1. האם ניתן להאמין לקריסטן לאחר שהצילומים של ההתמזמזות שלה עם סנדרס היו בפומבי וסביר יותר להניח שזה קרה לאחר שהשניים שכבו ולא לפני ?

2. האם לא מדובר בקידום מכירות לסרט האחרון של "דמדומים", אשר עתיד לצאת בקרוב ?

רק ימים יגידו.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זה מסריח כמו קידום מכירות ונסיון לשקם את התדמית של סטויארט. בסיטואציה שנוצרה כמעט ודאי שזה היה פוגע בהכנסות של הסרט, ולכן נראה שהמפיקים נתנו להם הוראה לתקן את היחסים בינהם (לפחות למראית עין).