יום שישי, 28 בספטמבר 2012

פרסום: 9 עדכוני סדרות.



1. בסדרה New Girl, אוליביה מאן מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור אנג'י, מושא האהבה החדש של ניק.



2. בסדרה Infamous, ג'ון לארוקט מצטרף לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור דוויט האברסטוק, פוליטיקאי בעל כוח, שיש לו עבר אפל ומיסתורי עם המשפחה. החבר הטוב ביותר של רוברט באוורס. כזכור, הסדרה עוסקת בבלשית, אשר מגיעה לעבוד כסמויה במשפחת באוורס בה גדלה כבת המשרתת, בכדי לפתור את רצח ויויאן, היורשת.



3. בסדרה The Mentalist, השחקן הנרי יאן קוזיק מגיע לסדרה לשלשה פרקים בכדי לגלם את דמותו של טומי ווקר, מולטי מיליונר, פלייבוי והרפתקן, אשר הופך לחשוד ברצח כתבת.



4. בסדרה The Secret Life Of The American Teenager, הדסון תמס מגיע בתפקיד אורח מתמשך כבריאן, נער בכיתתה של קתי, אשר מבקש ממנה שתהיה המנטור שלו לקראת תחרות איות.



5. בסדרה The Good Wife, ברוס מקגיל מגיע לסדרה כשחקן אורח כעורך דין מפורסם, אשר נואם בפני בית המשפט העליון יותר מכל אדם אחר.



6. בסדרה Hannibal, השחקנית קלן סימונס (קייל XY) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת.



7. בסדרה Go On, השחקנית לורן גרהאם מגיעה כשחקנית אורחת לסדרה והיא תגלם את דמותה של חברה מימי הקולג' וקולגה לשעבר של ראיין (מת'יו פרי). בעברם הם גם היו נאהבים.



8. בסדרה Cult, לוהקו ההורים של הדמות של ג'סיקה לוקאס. כזכור, הסדרה עוסקת במאט דייוויס כג'ף ספטון, אשר מחפש אחר אחיו שנעלם לאחר שהיה מעורב יתר על המידה בתוכנית טלוויזיה והוא חובר לסקיי יארו (ג'סיקה לוקאס), חוקרת בסדרה, אשר מאמינה שהסדרה הופכת מסוכנת לצופיה. אתמול נודע כי את הוריה של סקיי יגלמו אובה באבאטיונד ואריקה קימפבל.



9. בסדרה Wizards of Waverly Place, סלינה גומז עומדת להפיק ספיישל איחוד לסדרה של שעה ובו משפחת רוסו נמצאת בטוסקנה, אטליה, כשהם עומדים להיפגש עם קרוביהם האבודים, אך זה לא יכול להיות חופשה בלבד עבור המשפחה הזאת: אלכס (גומז) מנסה להוכיח שהיא יותר ממכשפה רגילה והיא מבצעת כישוף בו יהיו אלכס טובה ואלכס רעה. השתיים נפגשות ונלחמות אחת בשנייה על ראש מגדל פיזה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה אתה חושב על הפרק הראשון של האנטומיה?

אנונימי אמר/ה...

Wizards of Waverly Place סיימה שידורים או שצפויות עונות נוספות?