יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

פרסום: 13 ספויילרים על העונה החדשה של Gossip Girl.



1. לולה תעדר היות והשחקנית אשר מגלמת אותה, אלה רה פאק, קיבלה סדרה משלה (Infamous) ברשת NBC. צפו לבדיחה פנימית בסדרה בקשר לכך.

2. הסצינה הראשונה במונטה קארלו תעשה את מעריצי הצמד בלייר-צ'אק שמחים, אך כאשר נקפוץ בזמן 4 חודשים נבין שבלייר מנסה לאתר את דן כל הקיץ ושמבחינה טכנית היא עדיין רווקה. נבין מהר מאד לאן ליבה נוטה לאחר שיחה עם השניים. דן לא ממש מעוניין לשמוע את התירוצים שלה.

3. מושא האהבה החדש של סרינה, סטיבן (בריאן ווטסון) לא יודע את שמה. לדמות שלו יש טויסט מעניין בפרק השני.

4. יהיה חיבור ממש מגעיל בסדרה בין שתי דמויות.

5. נייט עומד לפרסם מאמר גדול "מיהי גוסיפ גירל האמיתית?", עד אז הרעיון תלוי במשרדו בגדול, כאשר מה שחסר זו רק התמונה שלה ואז המאמר יפורסם.

6. נראה את המשרדים החדשים של בלייר כראש של תעשיות וולדורף עיצובים. דורוטה אחראית לעיצוב הפנימי. על הקיר תמונה של בלייר וסרינה, למרות שהן לא מדברות.

7. תהיה נגיעה קלה מאד לגבי קלטת הסקס שסרינה ככל הנראה מחקה בסוף עונה 5 ובה נראים סרינה ודן. ג'ורג'ינה חושבת שהקלטת יכולה להפוך את דן לכוכב, אך דן חושב שסרינה נאמנה למילתה והיא מחקה אותה.

8. נלי יוקי (יין צ'אנג) חוזרת, ותהיה לה שיחה מעניינת עם דן.

9. הסטודנטית ללימודי תקשורת שנייט יוצא איתה לא מבזבזת זמן לפני שהיא מתחילה לשקר לו. האם הוא יגלה את ההונאה  ?

10. בהפקה מתכננים שדן וסרינה יתקעו שוב במעלית.

11. דן רציני מאד בכל הנוגע לפרסום הסודות של כולם, אפילו אם בכך הוא יאבד חברים ובני משפחה. ככל הנראה, הוא עדיין עצבני על האופן בו חבריו התייחסו לג'ני. העניינים לא גם יסתדרו עם אביו, רופוס. החברות היחידה שלא אמורה להיהרס היא החברות שלו עם נייט. זו חברות לחיים.

12. בפרק הפתיחה סרינה נעדרת ולמרות שבתחילה בלייר חושבת שהיא תהיה בסדר, היא חוברת לנייט וצ'אק בכדי למצוא אותה.

13. רופוס עובר לגור עם אייבי.
 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

פעם 90210 ו Gossip Girl היו באותו יום מה היו התוצאות של זה ? כתבת פעם על זה " כולם יודעים את התוצאות " אתה יכול לפרט להסביר מה היו התוצאות אם הם היו טובות או לא ?

בערבי צפייה יש תכנית בשעה 8 ובשעה 9 אם שמים תכנית בשעה 8 היא התכנית היותר חזקה ? כמו למשל ששמו את 90210 בשעה 8 .. ולמה שמו אחרי את אחת שיודעת כדי שתיתן לה רייטינג ? למה לא ישימו את 90210 עם תכנית חזקה קצת שתיתן לה רייטינג כמו יומני הערפד זה יכול לקרות ? אחרי שתיגמר אחת שיודעת ישימו את יומני קארי בשעה 9 מה הכוונה בזה ש90210 תיתן לה רייטינג ? ולדעתך הסדה יומני קארי תצליח ?
תודה על התשובות :)