יום שבת, 20 בנובמבר 2010

פרסום: העונה השביעית של Weeds צפויה להיות האחרונה.


כך טוענת ג'נג'י כהן יוצרת הסדרה. החוזה של השחקנים מסתיים בתום העונה והיא חושבת ששבע עונות מספקות את סוף הסיפור והיא מעדיפה לעזוב כשהם בשיא. אבל נציג של רשת Showtime טוען, כי הודעה לגבי עונה שמינית של הסדרה לא תתקבל לפני קיץ 2011.

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

את מי שזה מעניין, אז ג'נג'י כוהן רצתה לסגור את הבסטה כבר בעונה הזו. היא נחשבת ליוצרת מבוקשת מאוד, הרבה בזכות WEEDS, והרבה רשתות פונות אליה בבקשות לסדרות שיהיו בקונספט דומה: קומדיה שחורה עם הרבה אקשן ובדיקת גבולות. גם חלק מהקאסט התפרסמו בעקבות הסדרה או גם בזכותה, ורוצים להתקדם הלאה.
למי שעקב אחרי העונה (ספוילר!) והתרגל לאורך כל העונות הקודמות להשעות כל שיפוטיות מוסרית כשמדובר בגיבורת הסדרה ננסי בוטווין, נדהם לגלות שיוצרת הסדרה הפכה את עורה והתחילה להתחשבן איתה טיפין טיפין מפרק לפרק. בפרק האחרון כבר ממש נפרש כתב אישום לא מפורש כנגד גב. בוטווין על הרס חיי כל הסובבים אותה.
ג'נג' רצתה שזו תהיה האפיזודה המסיימת, אבל בשואוטיים מסרבים להיפרד מהתרנגולת שמטילה יותר ויותר ביצי זהב. כידוע, רשתות הברודקאסט שונאות את ההמלצה "לפרוש בשיא". מבחינתם שיא פירושו שאפשר לחלוב את הפרה, והורגים רק פרות זקנות שלא סוחבות רייטינג.
אז כרגע יש מחלוקת כמה הסדרה תסחוב.
אם התרגלנו שהיוצרים מתחננים לעוד עונה בעוד הרשת רוצה לחתוך, אז הנה לנו דוגמה נדירה הפוכה.
אני בעד שואוטיים, כלומר, הלוואי שלסדרה יהיו עוד שתי עונות לפחות. היא ממש ממש מעולה, ובעיקר מבריקה מבחינת תסריט וקריאטיביות. מה זה, בית ספר לקריאטיביות.