יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Episodes, Person Unknown, The Good Guys, Misfits, The Walking Dead, Undercovers, Weeds, Chuck,Lie To Me ועוד...

דודי המשיך להגיב בנושא הרשימה שלי של עשרת הסדרות הטובות ביותר בארבעת העשורים האחרונים:
כולנו מכירים את המשפט: על טעם וריח אין מה להתווכח.
לדעתי Underbelly נחמדה מינוס, העונה הראשונה שלה נחמד אבל השנייה ממש משעממת עד כדי כל שהפסקתי לצפות בה באמצע.
אבל מפה וועד להכניס אותה לרשימת עשרת הסדרות הטובות בכל הזמנים?!?! לדעתי זאת ממש היסחפות...
אני מסכים עם סדרות בודדות שהכנסת לרשימה והם: נמלטים העונה הראשונה שהייתה אגדית והסדרה 24 שהייתה מצוינת ומספקת הנאה לכל אורכה...
את כל השאר לא ראיתי אז אין לי דעה עליהם אבל לא נראה לי שאף אחת מהסדרות הישנות (אני מתכוון לסדרות שלפני שנת 2000)משתוות לסדרות המובילות של העשור האחרון (2000-2010)רבות הסדרות המצוינות מלמנות אותם ובטוח שהעשירייה הראשונה שלי אלו הם סדרות של העשור האחרון.
סתם שמות סדרות לפי סדר אקראי:
כמו שנאמר דקסטר, הסופרנוס וסדרות נוספות כמו: אחים לנשק, שובר שורות, אוז, הסמויה, האוס, ילדי האנרכיה, הפסיפיק, על טבעי וכו'.
שוב, לא ראיתי את הסדרות שציינת ולכן לא אוכל להביע את דעתי כי זה לא הטעם שלי.

כיף לקרוא את הבלוג שלך המשך כך,
תודה


תגובה:
לגבי Underbelly, אני חושב שמה שהיא עשתה והאיכות שלה בתור סדרת פשע הייתה פשוט מופתית לאורך שלש העונות עד כה (עם עליות ומורדות, אבל הסך הכל פשוט פנטסטי), ומבחינתי, לאחר סריקה של כל הסדרות בעשורים האחרונים, היא כן נכנסת לעשרת הגדולים, אמנם רק במקום העשירי, אבל עדיין בתוך העשירייה.
Prison Break, ולכך כולם מסכימים היום, הייתה טובה רק בעונה הראשונה, עונות 2 עד 4 היו פשוט בזבוז זמן אחד גדול, ובשביל זה הדגשתי שמדובר רק בעונה הראשונה שלה שהייתה מופתית.
לגבי שאר הסדרות שהזכרת: דקסטר אכן סדרה מעולה וכך גם האוס, ומבחינתי שתיהן נמצאות בעשירייה השנייה. הסופראנוס אפילו לא מגרדת את העשירייה החמישית וכך גם על טבעי. שאר הסדרות נמצאות באמצע.

ניר שאל לגבי הסדרה החדשה מאט לה בלאנק (ג'ואי מ"חברים"):
האם ידוע לך מתי תעלה לשידור בבריטניה הסדרה החדשה שבה מאט לה-בלנאק מככב בה ("episodes")? הסדרה היא שיתוף פעולה בין ערוץ BBC2 וערוץ "שואוטיים" בארה"ב. היא אמורה לעלות החודש בבריטניה, וב-9 בינואר בארה"ב. השאלה היא מתי החודש היא תעלה לשידור ?

תגובה:
נכון לעכשיו לא מצאתי אזכור בנוגע לעליית הסדרה בברטניה. במידה והסדרה אכן תעלה לשידור בחודש נובמבר, בדרך כלל הקומדיות משודרות בימי חמישי או שישי, אז כדאי להמתין לתאריכים הללו. מצטער, שאין לי מידע נוסף. נצטרך להמתין לחודש ינואר.

מתן שאל לגבי ג'ייסון וילס, אשר יגיע כשחקן אורח לפרק בסדרה No Ordinary Family:
מי זה מעלומים?
אני לא מזהה../:

תגובה:
הוא גילם את ג'ו טאקר, שאחר כך התברר שהיה כומר ושתול של ה"חברה".

מייקל שאל לגבי הסדרה The Good Guys:
D1D1 את The Good Guys ביטלו?! רציתי להתחיל לראות אותה.

תגובה:
כן, ביום שישי רשת FOX הודיעה שלא תזמין פרקים נוספים לסדרה ובכך למעשה ביטלה אותה. בכל מקרה, אני עדיין ממליץ לצפות בה. לוקח פרק או שניים להתרגל אליה ולשטויות שלה, אבל לפי דעתי מדובר בסדרה נחמדה עד טובה שהייתה מצליחה יותר בכבלים. הפרק ה 20 והאחרון שלה ישודר ב 10 בדצמבר.

דנה שאלה לגבי סדרות אוסטראליות:
אתה מסקר לעיתים סדרות אוסטרליות.
אני מעריצה גדולה של סדרות אוסטרליות, כל הסדרות שראיתי היו מוצלחות. לצערי אני לא מוצאת אותן ברשת, לא לצפייה ולא להורדה, ואין כמעט שידורים בארץ.
אתה יכול לכוון אותי?

תגובה:
אני לא יודע אם יצא לך לקרוא את התגובה שלי לשאלה שלך, בכל זאת מדובר אני לא מגיב הרבה במדור התגובות, אז אני עונה זאת שוב במסגרת הפינה:
דנה. צרי איתי קשר במייל שרשום בבלוג,
אני לא מפרסם לינקים לאתרי הורדות. אבל אשמח לכוון אותך לסדרות שתרצי.

נשאלה שאלה לגבי הסדרה הבריטית Misfits:
D1D1, רציתי לשאול אם ידוע לך מה נתוני הרייטינג של הפרק הראשון בעונה ה2 של Misfits?
תודה :)

תגובה:
עד כמה שאני יודע, לא התפרסם הרייטינג של הסדרה עד כה, אולם אין מה לדאוג לה, העונה השלישית כמעט מובטחת והודעה על כך אמורה להימסר בשבועות הקרובים. הבעיה ? נצטרך שוב להמתין כמעט שנה בין העונות.

יונתן שאל לגבי הסדרה The Walking Dead:
D1D1
תגיד יש סיכוי שיהיו יותר מ6 פרקים העונה?

תגובה:
כפי שדודי ענה במדור התגובות, התשובה היא לא ויש לכך סיבה טובה. סדרות הכבלים בדרך כלל מפיקות את כל פרקי העונה של הסדרות לפני שהן עולות לשידור, אלא אם מדובר בפיצול של עונה, כגון מה שקורה עם Burn Notice ודומיה שחלק מהעונה שלהן משודר בקיץ והחלק השני מתחיל בחודש ינואר, ובמקרה כזה מופק החצי הראשון לפני שהוא עולה לשידור, ולאחר ששידור החצי הראשון של העונה מסתיים מתחילים להפיק את החצי השני.
בשל כך, רשת AMC הפיקה את הסדרה לפני שעלתה לשידור ונכון לעכשיו אין פרקים נוספים. לכן נצטרך להמתין לעונה השנייה בשביל לצפות בפרקים נוספים.

מסתבר, שגם ל Undercovers יש מעריצים בארץ, להלן השאלה לגביה:
D1D1, רציתי לשאול למה לא שודר אתמול (יום רביעי) פרק של Undercovers?
פרק 9 אמור לעלות לשידור רק ב 1 בדצמבר.
אפילו שהסדרה בוטלה, מה הסיבה שכרגע לא יוצא פרקים חדשים? תודה :)

תגובה:
צריך להבין את הרשת, מדובר בסדרה שהרשת מחשיבה כגמורה ולכן הייתה לה הזדמנות להעלות תוכנית שיכולה להשיג נתונים טובים יותר והיא ניצלה את זה בעקבות החדשות של אותו יום, אשר בישרו על חתונת הנסיך וויליאם מברטניה. ברשת מיהרו להרים תוכנית ספיישל והרייטינג אכן היה גבוה יותר. הספיישל הניב 1.6 נק' מדד מול 1.2 נק' מדד שהניב הפרק של Undercovers, אשר שודר שבוע קודם לכן. לגבי השבוע, ככל הנראה הרשת מתכננת ספיישל נוסף.

להלן שאלה על סדרת הכבלים Weeds אשר זה עתה סיימה את העונה השישית:
האם תהיה עונה שביעית ל Weeds ?

תגובה:
אני לא יודע אם יצא לך לקרוא את הידיעה לגבי הסדרה שפירסמתי אתמול. בכל מקרה, יש חדשות טובות וחדשות רעות. תהיה עונה שביעית, אבל ככל הנראה היא גם תהיה העונה האחרונה. כך לפחות לפי יוצרת הסדרה, אשר מעדיפה לסיים את הסדרה כשהיא בשיא. נציג הרשת המשדרת, Showtime, העדיף להישאר מסויג וטען שרק בקיץ הבא ידונו לגבי עונה שמינית שלה (ובכך אישר שתהיה עונה שביעית).

ינון שאל לגבי Lie To Me:
זה אומר (העובדה ש The Chicago Code תעלה החל ביום שני ה 7 בפברואר במשבצת השידור של Lie To Me) שלשקר לי יהיו 13 פרקים העונה? או כמו בעונה הקודמת היא תחולק ל2?

תגובה:
נכון לעכשיו הוזמנו לעונה השלישית של הסדרה 13 פרקים בלבד. אולם היות ולא כל הפרקים ישודרו עד סוף חודש ינואר, הפרקים הנותרים ישודרו במועד מאוחר יותר, ככל הנראה באביב או בקיץ 2011. קיים סיכוי שהרשת תנקוט כפי שנקטה בעונה שעברה והעניקה עונה מלאה לסדרה ותשדר אותה לאורך כל חודשי הקיץ, אבל נכון לעכשיו, הסיכוי קטן ומעריצי הסדרה ייאלצו להסתפק ב 13 פרקים בלבד.

מייקל שאל בנוגע לפרסומי הרייטינג היומיים:
מזה מספר הצופים הכללי?

תגובה:
הכוונה היא לכמות הצופים בפועל שצפו בסדרה.

להלן מספר שאלות שטום שלך לי דרך האימייל על ניקיטה, סמולוויל, צ'אק, ד"ר הו, איך פגשתי את אמכם ועוד...:
אני,כמוך, רואה רשימה ענקית של סדרות ובאמת יש לי חורים ובגלל זה מידי פעם אני אשאל כמה פרקים יש לכל סדרה שלא שאלתי באימיילים הקודמים כי לא ראיתי באותה תקופה את הסדרה.
כמה שאלות לגבי ניקיטה,כמה פרקים יהיו בעונה,וידוע האם תיהיה עונה נוספת?
השאלה השבועית של סמולוויל,מתי הפגרות הקרובות?ויש חדש בנוגע לשידור פרק הסיום?
השאלה השבועית על צ'אק,ידוע למה המנהלים של רשת NBC אוהבים להתעלל בה?הם כל הזמן גורמים למעריצים שלהם לסבול עוד ועוד ועוד...(הפגרות הארוכות בין העונות או באמצע)ידוע מדוע?
ולגבי דוקטור-הו,לפני זמן מה גם אמרו שמועות שסמית' יעזוב בסוף העונה השישית...חדש בנוגע לכך אם לכאן או לכאן(למרות שאני מאוד מקווה שהלכאן יהיה שזה באמת קורה!!!)
לגבי איך פגשתי את אמא,גם היה פרסום מצוין שיראו את ה-"אמא" בעונה השישית.חדש בנוגע לזה ?
ועוד שאלה,ידוע על כל הסדרות ששאלתי (והמפץ הגדול) במידה ויחודשו לעוד עונה או ספין- אוף (סמולוויל) מי מהשחקנים ירצה לשחק?
וכעת הביקורות...
לגבי סמולוויל,אני לא ממש מסכים מכיוון שנכון,לסיכום ארוך וטוב באמת צריכים עמודים רבים אבל בכל זאת,אם לוקחים עליך את הזכות לסכם צריכים לסכם כמו שצריך...ככה שלפחות להגיד אותם בדברים שכן היו טובים.במיוחד אם אתה בוחר להגיד ולהרחיב על זוד ובצדק גמור אתה יכול גם להגיד על מה שכן הוסיפו על זוד (הקריפטונים,האוהבים שלו)
אני עדיין לא מסכים לגבי דמדומים. בכל זאת צריך לכבד את מעריצי דמדומים באשר הם-כל איש ודעתו יחיה!
וכעת המלצה-
לדעתי,אם תפזר את כל פינות הפורום במרחב השבוע(כל פינה ביום)זה יהיה הרבה יותר מועיל ויגרום לכולם להיכנס אל האתר הרבה יותר.אם חסר לך?אז לדוגמא תענה לקוראים פעמיים בשבוע כי תמיד הפינה הזו ארוכה מתמיד...ועוד פינה אתה יכול לדוגמא לעשות פינה שבועית על ביקורות של פרק אחד בסדרה מצוינת.כלומר,ביקורת-כל פעם על הפרק האחרון ששודר בסדרה מסוימת שכל הזמן מתחלפת...

תגובה:
לגבי ניקיטה, העונה הראשונה מונה 22 פרקים. נכון לעכשיו, ברשת עדיין לא החליטו לגביה (בדרך כלל רשת ה CW מודיעה על חידושים מוקדמים באיזור פברואר-מרץ), אבל הרייטינג שלה קצת יותר מסביר ולפי דעתי היא תזכה לעונה נוספת.
לגבי סמולוויל, בשבוע הבא לא ישודר פרק חדש של הסדרה, אבל הסדרה תשוב בעוד שבועיים בפרקים חדשים. הסדרה תצא לפגרת חג המולד לאחר שידור הפרק האחד עשרה שלה ב 10 בדצמבר ותשוב, ככל הנראה, לקראת אמצע-סוף חודש ינואר 2011.
לגבי צ'אק, לפי דעתי, ברשת יודעים שיש לה קהל בסיס די רחב ולכן הם מנצלים את הסדרה לסתום חורים. הסדרה גם לא כל כך יקרה להפקה לאחר הקיצוץ שנערך בין העונה השנייה והשלישית, ולכן ברשת משחקים איתה לנוחיות שלהם. לפי דעתי, אם הלוח של הרשת לעונת החורף הנוכחית לא היה כושל כל כך היא הייתה מסתיימת בתום הפרק ה 13 של העונה הנוכחית וכך נגאלת מייסוריה.
לגבי ד"ר הו, השמועות לגבי עזיבתו של סמית בתום העונה הנוכחית מתגלות עד עתה כשגויות. גם השחקן וגם הרשת שללו את הידיעה הזאת, אולם לפי דעתי, אין עשן בלי אש, ונצטרך להמתין זמן נוסף בכדי לדעת יותר בנידון.
לגבי "איך פגשתי את אמכם", צר לי אבל התשובה שלילית. השמועה הזאת מקורה בשמועה אחרת, שג'ניפר מוריסון, שמככבת בעונה הנוכחית כשחקנית אורחת, היא כביכול "האמא", אבל מפיקי הסדרה שללו את השמועה הזאת. כך שנכון לעכשיו, "האמא" לא תתגלה בעונה הנוכחית.
לגבי העונה הבאה, אין כרגע מידע ששחקן כלשהו יעזוב את הסדרה במידה והיא תחודש לעונה נוספת, עד כמה שאני יודע, כולם אמורים לחזור לעונה נוספת במידה והסדרות יחודשו. לגבי ספין אוף, לא יהיה ספין אוף לסמולוויל, כך שהשאלה לא רלוונטית.
לגבי הביקורות שלך:
על סמולוויל – לא הוספתי את המידע על זוד והקיפטונים שלו משום שלא היה צריך להוסיף. ברגע שטענתי שהנושא כבר מוצה, מה היה כבר להוסיף ? בילינו עונה שלמה בלי שום מטרה ולא גילנו הרבה, לפחות כך אני רואה את הדברים. דווקא כל נושא "שח-מט" היה הרבה יותר מעניין, אבל בהפקת הסדרה מיעטו להתייחס אליו.
על דמדומים – אני מכבד את אוהבי הסרטים ואין לי בעיה שהם ימשיכו לראות אותם, אבל אני פשוט מרגיש חובה בכל פעם שהנושא עולה להציג את דעתי, שהסרטים הללו פשוט בזבוז זמן אחד גדול ולא ראויים להגיע בכלל למסכים. אם המעריצים עדיין רוצים להמשיך לראות אותם, שיבושם להם.
לגבי ההמלצה, הסיבה שהפינה מפורסמת בימי ראשון במלואה היא משום שבימי ראשון ושני לא מתקבלות ידיעות בשל העובדה שמדובר בסוף שבוע בארה"ב. ולכן, העדפתי, שהפינה תתפרסם ביום שאין לי הרבה מה לפרסם וכך לפחות הקוראים ירוויחו מידע נוסף, גם אם לא מגיעות ידיעות מחו"ל. האלטרנטיבה היא שפשוט לא אפרסם ידיעות באותו יום. כמו כן, בשאר ימות השבוע אני כן מפרסם ידיעות, ולכן אם אפרסם את הפינה במהלך אותם ימים היא תבלע בים הידיעות, ולכן פרסומה במלואה ביום ראשון הוא הצעד הטוב ביותר.
לגבי ביקורת על פרק, יש בעיה, מאחר ובדרך כלל אני לא מצליח לראות פרקים מיד לאחר שידורם בחו"ל, בכל זאת יש הרבה סדרות ומעט זמן. ונוסף על כך, יש לי גם חיים מעבר לצפייה בסדרות, ולכן אני נמצא לעיתים קרובות בפיגור עד שאני משלים אותו במרתון צפייה באותה סדרה. דרך אגב, בשל כך, אני דוחה סדרות רבות לצפייה בחודשי הקיץ, בהם אין כל כך הרבה סדרות.

ולסיום, קיבלתי אימייל משילה לגבי הסדרה צ'אק:
רציתי לשתף אותך בקריאה של ראיון שנתן זאקרי ליויי ,הלא הוא צ'אק, שהתפרסם היום:
? How much longer do you see the show going

Well honestly, from day one I’ve always said it’s in God’s hands. Whatever is gonna happen is gonna happen. I haven’t had a life in four years and that is tough. If I was married with kids and I had a lot of overhead expenses, you know, a whole family to feed and that, I’d probably be like, hey man let’s ride the wave as long as we can go. Don’t shake the boat. But, I’m a younger guy, I don’t have any other complications in life and I certainly don’t want to feel like opportunities are just flying by me because I’m so locked up in a television show that I can’t have an opportunity to at least try and do something else. I’m not poo-poo’ing the show at all!

And I also kind of feel like television is kind of one of those weird things like – I’d be happy to keep doing twelve or thirteen episode seasons, but when you start doing more than that, I think that you are stretching it out for no reason. Make it lean and mean, make every episode count. Don’t just do filler episodes to make money because I’ve never been in this business for the money, I mean I knew it might come but it’s a perk, but I’m in the business to make great television or great film or whatever. With the money, the budget that we were given and the time we have to do it in, it’s just not much on either level.

It’s really tough to give the audience the very best and that’s all I want to give them, or not. I’d rather give them something else then give them substandard entertainment. We have an amazing cast and crew and I love them, I love working with them and I love our fan base and it’s in God’s hands. Whatever is gonna happen is gonna happen and I’ll embrace it, and keep doing the very best I can for the films.

זה קטע מכל הראיון http://www.iamrogue.com/news/interviews/item/1713-exclusive-interview-zachary-levi-gets-tangled-and-talks-chuck.html


לא צריך להיות גאון גדול כדי לקרוא בין השורות ביקורת חריפה שיש ללויי על הרשת, שמדבריו ניתן להבין שהרשת אולי הוסיפה פרקים לעונה אבל לא הוסיפה תקציב להפקת הפרקים האלה, כדי למצות את הרייטינג הבינוני במינימום הוצאות ומקסימום רווחים. כלומר ההפקה של הפרקים הנוספים תהיה בתקציב זעום. באופן הזה ליויי מרגיש שצ'אק הפכה למוצר בינוני שנועד לעשות כסף על גבם של הצופים והוא לא שלם עם זה.
כמו כן ניתן להבין שליויי מרגיש שהחוזה שלו עם הרשת עוצר אותו מלהתפתח לכיוונים אחרים ולעשות פרויקטים אחרים. אם לצרף את זה לדברים אחרים שאמר השנה, על התחושה שלו שצ'אק מקבע לו טייפ קאסטינג שיהיה לו קשה להשתחרר ממנו, ניתן לקבל רושם שליויי סוחב הרבה ביקורת וחוסר שביעות רצון גם על ההתנהלות של הרשת גם על האיכות של העונה הרביעית וגם לגבי מצב הקריירה שלו.
מקווה שלא שעממתי אותך ושתדע להפיק מזה תובנות בניתוחים שלך.


תגובה:
זאק צודק בביקורת שלו על הרשת, ואני גם מסכים איתו שבשל הקיצוץ המשמעותי שנעשה בתקציב הסדרה איכותה ירדה בעונה הרביעית (אם קראת את הכתבה שעשיתי על העונות 3-1 של הסדרה, בוודאי שמת לב שציינתי שניתן היה לחזות את הנפילה באיכות כבר במספר פרקים של העונה השלישית). כמו כן, לפני יותר משנה פירסמתי כתבה על הצורה שבה רשת NBC כמעט וחיסלה במו ידיה את הסדרה. הרשת התעללה בסדרה בצורה כה קשה והיא אשמה, גם לפי דעתי, בעזיבת יותר ממחצית מהקהל של הסדרה. אם היו מתייחסים אליה בצורה נאותה לפי דעתי היא יכלה להגיע לנתוני צפייה של 2.8 ומעלה.
הבעיה היא, שנכון לעכשיו, זה כבר לא משנה, זה פשוט המצב ויש להשלים איתו, משום שהוא לא עומד להשתנות. כבר לפני תחילת העונה טענתי, שלסדרה יש קהל בסיס נאמן שלא יעזוב אותה, ופרט לעלייה או ירידה זמנית בנתונים, אלו גם יישארו הנתונים שלה עד תום העונה, כלומר, באזור 1.8 – 2.1 נק' מדד. קשה לי להאמין שהסדרה תתרומם מעבר לכך. ולכן, לרשת לא ממש אכפת מה קורה לסדרה ובשל כך גם ההשקעה בה ירדה. האלטרנטיבה היא, לבטל את הסדרה לחלוטין (משום שברשת לא ישקיעו בה יותר) ואני בטוח שזאק לא מעוניין בכך.
לגבי הטייפ- קאסט של זאק, גם לפני שהוא הגיע ל"צ'אק", אני לא זוכר אותו בסרטים או בסדרות דרמה. כך שאני לא רואה כיצד הסדרה קבעה אותו לסוג מסוים של דמות. זה לא שהוא סופרמן או ספיידרמן הבא, דמויות אשר בהחלט מקבעות שחקן. כך, שלפחות בכך, אני לא מסכים איתו.

ולסיום, מספר הודעות:
1. בשבוע שעבר פרסמה רשת NBC את לוח השידורים שלה לחצי השני של העונה, לוח שהניב שינויים רבים. מחר אפרסם כתבת ניתוח ארוכה על הלוח החדש הזה ומה המשמעות שלו לגבי הסדרות הישנות והחדשות שבו.
2. מחר גם אפרסם כתבה קצרה וממצה על הניפוי הנוסף שארבע הרשתות האמריקאיות הגדולות (מלבד רשת ה CW שלא הגיע מידע נוסף לגביה) ביצעו בנושא הפרויקטים לעונת החורף הבאה שלהן.
3. בשל אורכה של "פינת המענה לקוראים" (שבוע שלישי ברציפות) שוב תדחה פינת "בוודאי שמתם לב ש..." למחר.
4. לקוראים שחיכו השבוע לכתבה על העונה הרביעית של "כמעט מלאכים", מפאת קוצר הזמן לא התאפשר לי להכין אותה. אני מקווה שאוכל בשבועות הקרובים לפנות לה זמן ומקום. אני מבטיח שלא שכחתי את הסדרה.
5. אני שמח שיותר ויותר קוראים החלו לפרסם תגובות עם שמות. תודה ותמשיכו כך. יותר נעים לי לקרוא תגובה עם שם מאחוריה ולא הכינוי "אנונימי".
6. מה דעתכם על הפינה החדשה שפרסמתי לראשונה בשבוע שעבר, אני מתכוון ל"פינת הזוגיות" ?

Share on Facebook

4 תגובות:

eli אמר/ה...

אהבתי מאוד את "פינת הזוגיות".
תודה D1D1 :)

אוהד אמר/ה...

פינת הזוגיות נראית לי קצת צהובה, ולא מתאימה לבלוג שבדרך כלל על רמה גבוהה. זה רק דעתי, ובכל אופן יחסית לצהוב זה נחמד.

techtik אמר/ה...

D1D1 סחטיין על ההשקעה!!!
מת על הבלוג שלך [:
תודה על התשובות.

אם אפשר לדעת, מה השם האמיתי שלך?

אלעד אמר/ה...

יש לי בקשה קטנה אמרת שאולי יאריכו את שני גברים וחצי תוכל להגיד לי כמה פרקים יהיו?