יום שני, 22 בנובמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


השבוע רשת ה CW יצאה לחופשה כללית ולא ישודרו פרקים לאף אחת מהסדרות שלה. הכוונה היא ל: 90210, Gossip Girl, Life Unexpected, One Tree Hill, Hellcats, Nikita, The Vampire Diaries, סמולוויל ו Supernatural. הרשת תשוב לשדר פרקים חדשים לסדרות שלה החל מיום שני ה 29 בנובמבר. אני יודע שרבים מכם לא יכולים לחכות, אבל אין ברירה...
העונה רשת ABC משדרת את העונה השביעית של הסדרה "עקרות בית נואשות". כל פרק בסדרה נפתח ומסתיים בקולה של ברנדה סטרונג כמרי אליס יאנג שהתאבדה בפיילוט של הסדרה. אם בעונה הראשונה אפשר היה לסבול זאת, הרי שלאחר יותר משש עונות, החוויה של לשמוע את קולה של ברנדה כבר יכול להוציא אדם משלוותו. פשוט נמאס.
בחודשים האחרונים עובדו חוברות הקומיקס של "באפי קוטלת הערפדים" כסרטי אנימציה קצרים. פרקים 15-1 מצאו את דרכם לרשת, אולם החל מפרק 16 כבר לא ניתן למצוא אותם אלא להורדה בצורה חוקית דרך ITunes. בכל מקרה, ה DVD של סרטי האנימציה הקצרים הללו, אשר מהווים למעשה את עונתה השמינית של הסדרה, ייצאו ב DVD ב 4 בינואר 2011. אולי אז מישהו יעלה אותם לרשת.
השבוע שידרה רשת HBO את הפרק התשיעי של העונה הראשונה של הסדרה Boardwalk Empire. קוראי הבלוג בוודאי זוכרים שלאחר שני פרקים ביקרתי את הסדרה וטענתי שמדובר בסדרה סבירה, אבל לא ביצירת מופת. היו שביקרו אותי על מה שכתבתי, אבל היום המבקרים מתחילים להסכים בינם לבין עצמם שבעצם מדובר באכזבה. האחרון שהצטרף לקבוצה הזאת הוא כתב התרבות האמריקאי מייקל אוסיילו שאמר זאת בפירוש. בפעם הבאה אולי כדאי שישמעו לי...
בשבוע שעבר הגיעה הסדרה Smallville לנתונים יפים מאד עם 1.3 נק' מדד ו 2.9 מיליון צופים. רבים זוקפים זאת להופעתה של טרי האטצ'ר כאמא של לויס ליין. כזכור האטצ'ר גילמה בעצמה את לויס ליין בגרסה של שנות ה 90 של הסדרה אודות קלארק קנט ולויס ליין: הרפתקאותיו החדשות של סופרמן. כנראה שהם צודקים, משום שהשבוע, בלי נוכחותה של האטצ'ר, הסדרה חזרה לנתונים רגילים, שגם הם לא רעים בכלל, של 1.1 נק' מדד ו 2.599 מיליון צופים. אני בטוח שברשת מביטים על נתוני הרייטינג ולא יודעים אם לצחוק או לבכות. מצד אחד הסדרה מניבה להם רייטינג טוב מאד ועוד ביום שישי, אך מצד שני הם כבר הודיעו שמדובר בעונתה האחרונה של הסדרה. מה הם עומדים לעשות ? הניחוש שלי ? זו באמת העונה האחרונה של הסדרה.
השבוע עלה ה"טריילר" ("הבקרוב") של Episodes, הסדרה החדשה של מאט לה בלנק, הלא הוא ג'ואי מהסדרה המיתולוגית "חברים". מצפייה בקטע בן שלוש הדקות ניתן לומר שמדובר בסדרה חביבה מאד עם הומור שבמקורו הוא בריטי וקצת שונה מהקומדיות האמריקאיות הרגילות. אני אהבתי את הקטע הקצר, אבל יש לזכור שהרשתות אשר משחררות את ה"טריילרים" בדרך כלל נוהגות לשים שם את הקטעים הכי טובים ואז כשבאים לצפות בסדרה בדרך כלל מתאכזבים, אז קחו את זה בחשבון.
לאחר מספר שבועות בהן צ'אק הייתה יציבה בנתוני הרייטינג שלה ובפרק האחרון ששודר לפני החופשה בת השבוע בה שודר ראיון עם נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' דאבליו בוש, היא אף עלתה מ 1.9 ל 2.0 נק' מדד, באה החופשה שכל כך לא הייתה במקום והסדרה שוב איבדה גובה ל 1.8 נק' מדד. זו הפעם השנייה שראיון של נשיא ארה"ב מוביל לירידה ברייטינג של הסדרה. בין הפרק ה 12 ל 13 של העונה השנייה שודרה שעה של פנייה של הנשיא אובמה לאומה וקטעה את כל המומנטום של הסדרה. מנהלי הרשת עושים עם הסדרה הזאת את כל הטעויות האפשריות, כולל חופשה החל מה 29 בנובמבר כאשר הסדרה תשדר את הפרק העשירי שלה לעונה ל 17 בינואר 2011, כאשר הסדרה תשדר את הפרק ה 11 של העונה. חופשה של כמעט חודשיים !!! לפי דעתי, בכל רשת אחרת, אפילו ברשת הכבלים USA היו מתייחסים אליה מההתחלה בצורה טובה יותר.

Share on Facebook

תגובה 1:

techtik אמר/ה...

"בפעם הבאה אולי כדאי שישמעו לי..." חח איזה חמוד!!

מה הכוונה שאפילו ברשת USA היו מתייחסים אליה טוב יותר? גם רשת USA הוציאה את צווארון לבן וסוכן מחוק לפגרה של כמה חודשים. למה כתבת אפילו? USA זו רשת שמאוד מצליחה מבחינת הרייטינג ויש לה סדרות ממש מעולות [שכולן חודשו לעונות נוספות].