יום שני, 29 בנובמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


בערוץ "ביפ" משודרת בימים אלו הקומדיה ששודרה בשנות התשעים תחת השם "News Radio". מדובר באחת הקומדיות האבסורדיות, אבל גם המצחיקות ביותר שראיתי. גם אם היא מעט וותיקה וחלק מהבדיחות מעט מיושנות, לפי דעתי עדיין ניתן ליהנות ממנה. אני יודע שאני נהנה.
הרייטינג של רשת NBC נמצא בצרה גדולה. רק לשם הדגמה. בשנת 2009 בוטלה הסדרה Life, אשר הידרדרה לנתונים של 1.9 נק' מדד בפרקיה האחרונים של עונתה השנייה והאחרונה, וכל מי שמבין קצת בטלוויזיה הבין באותם ימים שאין לסדרה עתיד. במידה והסדרה הייתה משודרת היום, הסדרה הייתה נחשבת כמועמדת לגיטימית לחזור לעונה נוספת. ותאמינו לי שלא היה שמח ממני לראות עונות נוספות של הסדרה הטובה והאיכותית הזאת.
ביום שבת ישודר בברטניה הפרק האחרון לעונה השלישית של הסדרה הנחמדה "מרלין". מעריצי הסדרה בוודאי שמחים על העובדה שהסדרה כבר קיבלה הודעה על חידושה לעונה נוספת. הם בוודאי שמחים פחות לדעת שהסדרה, ככל הנראה, תחזור לעונה נוספת רק בתחילת שנת 2012 ולא בספטמבר 2011, כפי שבדרך כלל העונה הייתה מתחילה. לא מדובר בהודעה סופית, אבל זה הכיוון.
Human Target בצרות. נכון, הפרק השני שלה שודר בערב חג ההודיה וירד מ 1.8 ל 1.4 מדד, והירידה הייתה צפויה, אבל בכל זאת הסדרה בצרות. לפתוח עונה עם 1.8 נק' מדד ? אלו נתונים לא מספיק טובים עבור רשת FOX וסביר להניח שמהר מאד נשמע על כך שברשת לא מרוצים מנתוני הסדרה, אבל היות וברשת כבר ביטלו 2 סדרות, Lone Star ו Running Wilde, וכמו כן, הם כבר הודיעו על הלוח המתוכנן שלהם להמשך העונה, אז סביר להניח שהם יריצו את שאר הפרקים שלה ובסופם יבטלו אותה. אלא, אם הנתונים יעלו בצורה משמעותית לאזור 2.2 נק' מדד, מצב שקשה לי להאמין שיקרה.
השבוע שודר ב Glee פרק שבו דמותה של סו סילבסטר נישאת לסו סילבסטר. אתם יודעים שאני לא ממש אוהב את הסדרה, אבל הגיע הזמן להגיד את האמת. מספיק, האבסורד הזה הגיע לי עד מעל לראש. אני יודע שיגידו שזה היה אמור לשמש מטרה כלשהי, אבל כמי שעוקב אחר העונה השנייה של הסדרה, אני יכול רק לומר שלמרות שהעונה הראשונה שלה לא הייתה טובה ואיכותית, הרי שעונתה השנייה מדרדרת יותר ויותר ככל שהפרקים מתקדמים, כאשר בכל פרק האבסורד נשבר יותר ויותר ולא במובן החיובי. נכון, הרייטינג של הסדרה עלה השנה, אבל לפי דעתי מדובר יותר בבאזז תקשורתי מאשר בסדרה איכותית. האפשרות היחידה של הסדרה להרים את עצמה הוא להפוך את הדמות של טרי לדמות הראשית ואת כל השאר לדמויות משניות, ואז אולי היא תהיה נורמאלית יותר.
הדמות של נעומי נעדרת מרוב העונה הנוכחית של הסדרה Private Practice. אתם בוודאי תוהים לפשר עובדה זו והאם השחקנית בדרך החוצה מהסדרה. אז אוהבי הסדרה (יש כאלו ? מסכנים...) אני יכול לבשר לכם שדמותה של השחקנית נעדרת בעקבות בקשתה של השחקנית אנדרה מקדונלד, אשר מגלמת את הדמות. הסיבה לחופשה ? היא רוצה לבלות יותר את השנה כאמא מאשר על המסך. היא צפויה לחזור אבל עדיין לא לתפוקה מלאה. למרות כל זאת, אנדרה עדיין נחשבת לחלק מהקאסט הראשי.

Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Life היא הסידרה הכי טוב שאף אחד לא ראה .
היא סידרת מתח בלשי משטרתי הטובה ביותר שראיתי. אם השחקנים המהנים ביותר אם הסיפור מסגרת המעניין חבל חבל שלא המשיכו איתה רק מראה כמה אנשים מבנים בטלויזיה יש בארה"ב שמשארים סדרות מפגרות ולא אותה

tooly אמר/ה...

כל פעם שאני רואה את המנטליסט, אני נזכרת בסדרה הזו- כמה שהיא הרבה הרבה יותר טובה

יואב אמר/ה...

לצערנו יותר מדי סדרות טובות ירדו מהמסכים בארה"ב מוקדם מהצפוי.. פשוט מוזר. או שהשיווק לא עובד, או שהקהל האמריקאי ממש לא תואם את הטעם שלנו הישראלים.