יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

פרסום: אלייזה דושקו חוזרת לטלוויזיה בתפקיד ראשי חדש !!!



כן, הכוכבת הסקסית של הסדרה Dollhouse מקבלת הזדמנות נוספת בתפקיד נשי ראשי, הפעם בסדרת כבלים חדשה. דושקו מגיעה אל הסדרה החדשה Bird Dog שרשת TNT מפתחת.
כפי שכבר דיווחתי לכם לפני כחודש, הסדרה עוסקת בצמד שוטרים, אב ובתו, גייל מגארת' (דושקו) אשר ממשיכה את דרכו של אביה והופכת לשוטרת, אבל מלבד עובדה זו אין לה שום דבר במשותף עימו. היא עוזבת את העיר בה גדלה בכדי לעבור לעיירה קטנה. בשעה שהיא מפטרלת ברחובות אביה מגיע ומצטרף אליה כשותפה. הצמד הזה חייב לפתור פשעים, אבל גם להסתדר אחד עם השני.

Share on Facebook

3 תגובות:

techtik אמר/ה...

איזה יופי שצ'אק עלתה!!

אנונימי אמר/ה...

מייקל, אחי, הצמדת את התגובה לפוסט הלא נכון. גם אני ממעריצי צ'אק, אבל צר לי לאכזב אותך: זוהי לא עליה ריאלית, אלא מדומה. סה"כ לא שודרו שום תוכניות מתחרות גורפות רייטינג-DWTS נגמרה, שום פרק חדש של האוס ו HIMYM, כך שגם אם הם היו מעלים לשידור דחליל, הוא כנראה היה עולה ברייטינג. (ומי שצפה בפרק הסיום ראה משהו שלא מאוד רחוק מדחליל, עם כל הצער שבדבר, ויש).

אנונימי אמר/ה...

צריך לזכור שאלייזה דושקו, עם כל כשרונה המבורך, היא בעיקר מקשרת חזק בגלל הזוגיות עם ג'וס ווידון. לכן, כישלון דולהאוס (הסדרה האחרונה ןעתירת התקציב שכיכבה בה, שקרסה ברייטינג) לא דבק בה, ואין שום חשש שתמצא את עצמה פתאום בלי תעסוקה.