יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

בלעדי: התגובות הראשוניות של NBC ו FOX לנתוני הרייטינג של צ'אק ו Lone Star.


אני יודע שרבים מכם מעוניינים לשמוע כיצד הגיבה NBC לנתונים של צ'אק. אז אולי יש לי עבורכם חדשות טובות. מסתבר, שברשת העריכו את נתוני הסדרה שללא קידום הצליחה להתרומם מעט. הדיבורים הראשונים בקרב המנהלים הם שבמידה והנתונים יישארו כמו שהם ולא ייפלו יכול להיות שיזמינו 6 פרקים נוספים, ובכך מספר הפרקים של העונה הרביעית יעמוד על 19. אתם שואלים למה 6 ולא 9 ? משום שהסדרה The Cape אמורה לעלות בחלק השני של העונה באותה משבצת שידור ובמידה וצ'אק תקבל עונה של 22 פרקים לא נראה שהיא תוכל לעלות עם העונה הראשונה שלה לפחות עד חודשי הקיץ. כך צ'אק תסיים את העונה הרביעית שלה בתחילת חודש פברואר 2011 ומיד לאחר מכן תעלה The Cape.אבל כל זאת במידה והרייטינג של הסדרה לא יירד בפרקים הבאים.
רשת FOX בהלם מנתוני פרק הפתיחה של הסדרה Lone Star. משיחות שקיימו מנהלי התוכן של הרשת מתברר שהם תלו תקוות רבות בסדרה הזאת ואף השוו אותה ל"דאלאס" המיתולוגית. "דאלאס" החדשה היא בכל מקרה לא תהיה ומנהלי הרשת חושבים ברצינות על להוריד את הסדרה במידה ונתוניה לא ישתפרו בעוד פרק או שניים ואולי אף לפני כן. שעות ספורות לאחר היוודע הנתונים כבר הגיעו ידיעות על אפשרות הפסקת ההפקה, לפחות בצורה זמנית. ההלם גדול הרבה יותר בשל העובדה שהסדרה איבדה 68% מהקהל ש"האוס" השאירה לה !!! לדעתי, רשת FOX יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. הם ידעו שמדובר בשעת שידור קשה (ואולי הכי קשה בשבוע) ובכל זאת החליטו לעלות עם סדרה חדשה בדיוק כאשר כל הרשתות חזרו לשידור, ובמיוחד לאור העובדה שהייתה ציפייה גדולה מאד ל The Event של רשת NBC. אמנם לא צפו צניחה טוטאלית אבל כמעט כל הפרשנים ידעו שהיא תפסיד לכל שאר הרשתות, פרט ל CW.
הפרק השני יהיה קריטי מאד עבור צ'אק ו Lone Star. אם הנתונים ישמרו הלחשושים הנ"ל יתפסו תאוצה מהר מאד.

Share on Facebook

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

D1D1 אין עליך
חיפשתי את התגובה של NBC ולא מצאתי...כל הכבוד!! הייתי בבאסה נוראית על הרייטינג של צ'אק, ועכשיו החזרת את האור לעיניי...

לגבי לון סטאר: שכל מי שמתחרה ב צ'אק או באיוונט ( שמושך אנשים לצ'אק) ידע ויבין עם מי יש לו עסק, ושככה יפלו גם האוס ואיך פגשתי, עד שיעבירו אותם מהמשבצת של צ'אק...( אין לי שום דבר נגד שתיהן, חביבות פלוס, אבל שלא יגעו לי בצ'אק!!)

לגבי שני גברים וחצי, תעלומה הציבור האמריקאי, אבל אחרי השערוריות שהיו שם מקווה שגם הם ירדו קצת ויעבירו מליון או שניים לצ'אק

טולי אמר/ה...

ראיתי צאק היום והיה פשוט לא מעניין ואני אוהבת את הסדרה. אז אם תהיה ירידה זה לא בגלל הרשת זה בגלל הכתיבה