יום שני, 20 בספטמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


נתוני הרייטינג של השבועות הראשונים של הלוח החדש של רשת ה CW לעונת החורף 2011-2010 היו נמוכים בהשוואה לנתוני השנה שעברה. כאשר גם The Vampire Dairies צנחה בשני הפרקים הראשונים לעומת השנה שעברה. לפי דעתי, במידה והרשת לא תצליח להתרומם לקראת מחצית העונה מבחינת נתוניה הרי שבסוף העונה יותר ממחצית מהסדרות שלה יהיו בסכנת ביטול.
צ'אק חוזרת היום לעונה הרביעית. נכון שבשבוע שעבר, בלוח ההערכות שלי לעונה הבאה, טענתי שככל הנראה מדובר בעונה האחרונה שלה, אבל בכדי שהסדרה תשרוד עונה נוספת מעריצי הסדרה צריכים לקוות שבפרקים הראשונים הרייטינג שלה יעמוד על 2.5 או 2.6 נק' מדד לפחות, משום שכפי ששמתם לב, לאחר פרק הפתיחה של כל סדרה חלה ירידה ברייטינג, כך שנק' ההתחלה צריכה להיות גבוהה.
קלי קוקו, כוכבת הסדרה "תיאורית המפץ הגדול" נפצעה כאשר נפלה מהסוס שלה. בתחילה נדמה היה שיצלמו פרק בלעדיה, אולם נכון לעכשיו בהפקה מחכים שהיא תבריא בכדי לחדש את צילומי הסדרה. קשה לראות אפילו פרק אחד של הסדרה בלעדיה.
חובבי הסדרה "באפי ציידת הערפדים" בוודאי יודעים, כי לאחר שהעונה השביעית של הסדרה הסתיימה הסיפור שלה נמשך בעונה שמינית באמצעות חוברות קומיקס. בחודשים האחרונים החליטו שאת חוברות הקומיקס הם ישדרגו והם לקחו שחקנים שיקריאו את הטקסטים של הקומיקס בזמן שהתמונות נעות. וכך, מקבלים מעין פרק אנימציה. השחקנים שמקריאים את הטקסטים אינם השחקנים המקוריים של הסדרה אולם עדיין מדובר ברעיון מעניין ונחמד.
הפרק האחרון של העונה השלישית של True Blood ("דם אמיתי") היה פשוט זוועה. (זהירות ספויילרים למי שלא ראה) ביל תמרן את סוקי להתאהב בו מההתחלה ? טרה מחליטה לעזוב ? החברה של ג'ייסון עוזבת בכדי להגן על המשפחה שלה ? סאם יורה לכיוון אחיו שברח עם הכסף שלו ? סוקי מחליטה לעזוב עם חברותיה הפיות ? הסדרה, אשר החלה כרעיון מרענן הפכה בעונתה השלישית לאופרת סבון לכל דבר. העובדה המצחיקה היא שלפי דעתי, בתור אופרת סבון היא דווקא נופלת מהמתחרה שלה – The Vampire Dairies אשר מלכתחילה מתגה את עצמה כאופרת סבון.
שלש סדרות חדשות מציגות העונה שלשה כוכבים מזדקנים. טום סלק (65) בסדרה Blue Bloods, ג'ימי סמיתס (55) בסדרה Harry's Law ודנה דלייני (54) בסדרה Body Of Proof. מעניין יהיה לראות מי מהם (ואולי כולם או אף אחד מהם) יצליח עם הסדרה החדשה שלו. נכון לעכשיו, ההימורים נוטים לטובת טום סלק. ומה אתם חושבים ?

Share on Facebook

אין תגובות: