יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


נעימת הפתיחה של "באפי ציידת הערפדים" אשר נפחה את נשמתה בשנת 2003, היא עדיין נעימת הפתיחה הטובה ביותר ששמעתי בשנים האחרונות. לכל מי שלא יצא לראות ולשמוע את הנעימה אני ממליץ בחום. לפי דעתי, זו אחת הסיבות שהסדרה תפסה את קהל הצופים שלה.
Lost Girl לא זוכה לתשומת הלב שהיא אמורה לקבל, משום שלמרות שהיא משודרת רק ברשת קנדית הרי שהיא מניבה שם נתונים לא רעים בכלל ובניגוד לסדרת "על טבעי" אחרת, The Gates, אשר ככל הנראה לא תחודש הרי שלסדרה הזאת קיים סיכוי גבוה מאד לקבל עונה שנייה.
נתוני הרייטינג של ערב יום שישי של רשת ה CW היו מוצלחים מאד עבורה. במיוחד אמורים הדברים לגבי סמולוויל שפתחה בצורה מצוינת עם 1.3 נק' מדד ו 2.9 מיליון צופים. אני עדיין חושב שברשת לא יהססו לשנות את החלטתם ולהעניק לסדרה עונה נוספת במידה והרייטינג של הסדרה ימשיך להיות גבוה, כפי שקרה בפרק הפתיחה.
פתיחת העונה מבחינת הרייטינג עבור אחת מסדרות הדגל של רשת ה CW, אני מתכוון ל Gossip Girl, ממש אבל ממש לא טובה. הנתונים שלה נמצאים בירידה, ויתרה מכך דווקא בקהל היעד שלה, נשים בגילאי 34-18, היא ממשיכה לצנוח. עדיין היא לא נמצאת בסכנה קיומית, אבל במידה והירידה תימשך גם שעתה תגיע.
אין בכלל שספק שמבחינת שבוע השידורים הראשון הרשת שיכולה לרשום לעצמה את ההצלחה הגדולה היא רשת CBS. הקומדיות החדשות שלה הצליחו (במידה זו או אחרת) , המעבר של The Big Bang Theory ועליית הדרמות החדשות הוואי 0-5 ו The Defenders נחל הצלחה רבה. הרשת שיכולה לראות את עצמה מאוכזבת היא רשת FOX אשר חוותה כישלון טוטאלי בדמות Lone Star, הקומדיות שלה לא הצליחו להתרומם יותר מדי ו Fringe נמצאת בבעיה.
ב 2 באוקטובר עולה לשידור אחת הסדרות שאני מצפה לה מזה זמן רב והיא דווקא סדרה ישראלית. אני מתכוון לסדרה "חסמב"ה דור 3" אשר תשודר בערוץ 3. כמי שגדל על הספרים של יגאל מוסינזון זה יהיה נפלא לראות את הרעיון קורם עור וגידים בעידן של שנות ה 2000, במיוחד לאור העובדה שדרור נובלמן הוא אחד התסריטאים של הסדרה. שימו לב גם לרשימת השמות של השחקנים בסדרה: זאב רווח, יהודה לוי, דורית בר אור, עודד קוטלר, ירון לונדון, נירה רבינוביץ', ציפי שביט, גבי עמרני, מוטי גלעדי, אקי אבני, איתי תורג'מן, הוגו ירדן ועוד. נחכה לשבוע הבא ואז נדע באם מדובר במוצר טוב או בניסוי כושל, עובדה שהתעשייה הישראלית רגילה אליו.

Share on Facebook

אין תגובות: