יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

פרסום: הפרויקט הבא של היידן פנטייר וזה בהחלט לא מה שאתם חושבים.


היידן פנטייר, כוכבת הסדרה "גיבורים", קיבלה את התפקיד הראשי בסרט טלוויזיה שרשת LifeTime עומדת להעלות בשנת 2011. הסרט ייקרא: The Amanda Knox Story והוא יעסוק באמנדה נוקס (פנטייר) אשר נעצרה באיטליה בשנת 2007 כאשר היא בת 20 לאחר שהיא וחברה האיטלקי ועוד איטלקי מקומי בשם גאודה רצחו את השותפה שלה לחדר, מרדית' קרצ'ר, סטודנטית בריטית בת 21. הסיפור הפך לאירוע די גדול ותפס כותרות בשל 2 אלמנטים: יופייה של נוקס (בתמונה התחתונה) ופרטי הרצח המזעזעים אשר תוארו כאילו חתכו לה את הגרון לחלוטין לאחר שאנסו אותה. הסיבה שלהם לרצח הייתה בגלל שקרצ'ר ביקרה את נוקס על אורח חייה המתירני בכל הנוגע לסקס וסמים וככל הנראה לא רצתה להשתתף באורגיית סקס יחד עם נוקס החבר שלה.

נוקס קיבלה עונש של 26 שנים בכלא. חברה האיטלקי, סולסיטו, קיבל 25 שנים וגאודה קיבל 30 שנים, כאשר הערעור שלו הוריד את מספר השנים של האחרון ל 16. הערעור של השניים האחרים (ביניהם נוקס) עדיין לא נשמע.
נוקס עדיין טוענת לחפותה ובארה"ב העלו שאלות רציניות בנודע למערכת המשפט האיטלקית אשר נחשבת לאנטי-אמריקאית ובשל כך לא כל כך אובייקטיבית. מעניין יהיה לראות כיצד יציגו את דמותה בסרט.
דרך אגב, בין המועמדות לתפקיד ניתן היה למצוא את לינדזי לוהן (מתאים מאד), קריסטין סטיוארט ואפילו מייגן פוקס.

Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חבל שפנטייר לוקחת תפקיד כל כך אפל...מתאים לה תפקידי חמודונת, ולדעתי תפקיד כזה לא יעשה איתה חסד...

אנונימי אמר/ה...

זאת בתמונה הראשונה שיחקה באני אוהב אותך בת קופר לא?

אנונימי אמר/ה...

האישה המקורית יותר יפה מהשחקנית שלה.... זה לא קורה בדרך כלל...