יום ראשון, 7 במרץ 2010

בוודאי שמתם לב ש...


הרייטינג של Private Practice בשבועות האחרונים בצניחה משמעותית וביום שישי האחרון הם בקושי עברו את גבול 7 מיליון הצופים (בתחילת השנה הם עמדו על 9 מיליון ויותר צופים).
רשתות השידור האמריקאיות ממהרות להודיע על חידוש סדרות לקראת העונה הבאה. בקצב הזה להודעות הרשמיות של הרשתות הגדולות אשר אמורות להיות בחודש מאי ובהן הלוח החדש שלהן לעונה הבאה, לקראת ההודעות הללו לא תהיה ציפיה גדולה, הכל כבר כמעט ידוע מראש.
לאחר ש Fringe חודשה אתמול לעונה שלישית (ראו ידיעה נפרדת) שתי סדרות אחרות של רשת FOX נמצאות בבעיה. אני מתכוון ל Lie To Me ו Human Target. משום שעתה, לאחר חידושה של Fringe, אין סיכוי ששתיהן יחודשו. אחת מהן או שתיהן יישארו בחוץ.
לאחר כל הדיבורים על מהפך ברשת NBC מתברר שברשת הוציאו בסך הכל 10 פיילוטים. 6 של סדרות דרמה ו 4 קומדיות. מתוכן, ככל הנראה ייבחרו 4 או 5 סדרות דרמה חדשות ואולי 2 קומדיות חדשות.
בסיכום הכללי, המעבר של הסדרות של רשת הכבלים USA לימי שלישי, רביעי וחמישי במקום בימי שישי נחל כישלון. הסדרות איבדו כשליש מהקהל שלהם בשל התחרות הגדולה מול הרשתות הגדולות וקשה לדעת אם הן יצליחו להשיב לעצמן בקיץ את הקהל שאיבדו. ואני אומר: למה לקלקל משהו שעובד נהדר ?

אין תגובות: