יום שבת, 13 במרץ 2010

פרסום: האם 24 אכן בדרך ל NBC ואם כן, מה ההשלכות של המעבר ?


בשבועיים האחרונים מפורסם בתקשורת שהסדרה 24 בדרך לביטול בשל ירידה ברייטינג ועלייה בהוצאות. כמו כן נמסר שרשת FOX, אשר משדרת את הסדרה, הציעה את הסדרה לרשת NBC. הרשו לי לפקפק בכך. למרות שהסדרה סובלת מירידה ברייטינג היא עדיין מניבה יותר מ 8 מיליון צופים בממוצע לפרק, נתונים שאף דרמה לא מתקרבת אליה ב NBC. כמו כן, ברשת מצוותים אותה ביחד עם "האוס" בבלוק חוסם של יום שני. קשה לי להאמין שהרשת אשר הקדימה את חזרתה של הסדרה "האוס" מחופשה רק כדי להרוס את חזרת הסדרה "צ'אק" לאוויר תיתן ל NBC מתנה כזאת. נכון, ההוצאות גדולות אבל NBC מחפשת הצלחות ומעבר שכזה יכול להוות קרש קפיצה מחודש עבור הרשת. כמו כן, מכירות ה DVD של הסדרה עדיין גבוהות.
במידה ואכן הסדרה עוברת ל NBC, מה יהיו ההשלכות של המעבר ?
עד עתה הרשת לא ביטלה רשמית את הסדרה Heroes. למרות שהסדרה גמורה עדיין נותנים לה סיכוי קטן לחזור עם 4 עד 10 פרקים כדי לסגור את הסיפור, ככל הנראה ביום שישי. במידה ו 24 תגיע ל NBC תשכחו מהאפשרות שזה יקרה. מדובר ב 2 סדרות יקרות מאד ואין סיכוי שנראה אותן ביחד. במיוחד לאור העובדה ש 24 מיועדת להישאר באותו יום והשעה שהיא משודרת כרגע , יום שני ב 9 בערב, היום והשעה בו שודרה Heroes עד עתה.
אבל היי, למדנו כבר שבטלוויזיה האמריקאית הכל אפשרי. נותרו כחודשיים לפירסום הלוח של הרשתות, אני חושב שנדע יותר לקראת תחילת מאי.

אין תגובות: