יום שני, 29 במרץ 2010

בוודאי שמתם לב ש...


Parenthood הצליחה השבוע להעלות את נתוני הרייטינג שלה ברשת NBC, ובכך הגדילה את סיכוייה לעונה נוספת, בעוד שצ'אק המשיכה לשמור את נתוניה החלשים שבוע שני ברציפות ועכשיו גם היא מועמדת לביטול. אגב, העלייה בנתוני Parenthood היא בשל העובדה שהיא התמודדה מול שידורים חוזרים והייתה לה את The Biggest Looser כמקפצה בעוד שצ'אק נאלצה להתמודד עם הפרמיירה של "רוקדים עם כוכבים" שגרפה למעלה מ 20 מיליון צופים.
Life Unexpected מתחילה לאבד את הייחודיות שלה ואת החדות שלה. שני הפרקים האחרונים שלה הפכו אותה לאופרת סבון וותיקה ורגילה. חבל, היה לה פוטנציאל להיות משהו שונה אבל כנראה שהכותבים שלה רוצים נוסחה ידועה. בעצם, הסדרה משודרת ברשת ה CW אז אני לא יודע למה אני כה מופתע.
מבחינת איכות, החלק השני של מלרוז פלייס הרבה יותר טוב מהחלק הראשון, לפני היציאה לפגרה, אבל לצערם של צופי הסדרה זה לא ממש יעזור לה משום שבעוד שלושה פרקים הסדרה יורדת...
בעוד שבמלרוז פלייס התבצעה עליית מדרגה בחלק השני של העונה הרי שב 90210 חלה דווקא ירידה. חבל, התחלת העונה שלה הייתה לא רעה בכלל.
הסדרה Glee לא נמצאת על המסכים יותר משלושה חודשים ולפי דעתי מדובר במצב חיובי מאד. למה צריך להחזיר אותה בכלל ?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא מסכים איתך בכלל לגבי Glee כבר מהפרק ה-1

ידעתי שהיא תהיה סדרה שווה מפני שהיא סוף סוף

הביאה משהו אחר ל-TV עם כל הסדרות הכל-כך ידועות

והמשעממות
והיא מליחה בזה בגדול

D1D1 אמר/ה...

קודם כל ההצלחה שלה היא בינונית, לפחות על פי הרייטינג. מה שכן ניתן להגיד עליה היא העובדה שיש הרבה מאד פרסום ותקשורת סביבה. לא מעבר לזה.
לגבי העובדה שהיא מביאה משהו אחר, אומר רק את הדברים הבאים :
הדבר היחיד שלפי דעתי טוב בסדרה הם השירים. העלילה משעממת, צפויה והתסריט בינוני במקרה הטוב. השירים הם אלו שאולי שווים צפייה. אבל בשביל זה אפשר לצפות בקליפים.