יום חמישי, 16 במאי 2019

ניתוח: ניתוח הלוח של רשת ה CW לעונת 2020-2019


מרבית הערבים של הרשת הם ערבים בעלי תמה מסוימת. ערב יום ראשון הוא ערב גיבורות על, אשר יציג את Batwoman ו Supergirl. ערב יום שני יציג ערב שבמרכזו אפרו אמריקאיים בדמות All American ו Black Lightning. ערב יום שלישי יציג גיבורי על גבריים בדמות The Flash ו Arrow, ערב יום חמישי יציג ערב על טבעי זו השנה השנייה ברציפות עם אותן דרמות כאשר Supernatural ו Legacies יחזרו בעונה נוספת.

הסיבה ש Nancy Drew תעלה בחודש ספטמבר ואילו הספין אוף של Riverdale מחכה על הספסל לחצי השני של העונה נעוצה בעובדה שברשת מעוניינים להשאיר לעצמם סדרה בעלת סיכויים גבוהים להצלחה בתור גיבוי למקרה שהסדרות החדשות של הרשת יקרסו או שלא יצליחו במידה מספקת ובשל כך לא יקבלו עונה מלאה.

על פניו, במידה וברשת החליטו לעלות עם Nancy Drew ולא עם הספין אוף של Riverdale ולאור העובדה שברשת החליטו על ערבים בעלי תמות, היה צפוי ש Charmed, אשר הוגלתה לערב יום שישי, ובכך גם אפשר לגלות מה הרשת חושבת על ההצלחה של הסדרה בעונתה הראשונה. הסיבה לשיבוץ הנ"ל היא שברשת רוצים לתת ל Nancy Drew סיכוי טוב יותר להצליח.

לראשונה מזה זמן רב לרשת יש רק דרמה חדשה אחת, אשר מחכה לחצי השני של העונה, יהיה מאד מעניין לראות מה יקרה בשנה הבאה, כאשר לפחות 2 סדרות של הרשת, אשר היוו חלק גדול מאד מלוח המשדרים שלה בעשור האחרון ולמעלה מכך, Arrow ו Supernatural עומדות לסיים את תפקידן ולפנות את דרכן.

לסיכום, על פניו ברשת לא שינו יותר מדי את לוח המשדרים שלהם אשר עדיין מורכב מסדרות קומיקס, סדרות על טבעי ואופרת סבון (Charmed, על פי העונה הראשונה שלה ועל פי השיבוץ שלה בעונה השנייה בערב יום שישי לצד Dynasty,  כבר שם בצורה זו או אחרת, Nancy Drew ככל הנראה בדרך לשם, לפחות על פי ניסיון העבר עם הרשת). בקיצור, אין חדש תחת השמש, מי שאהב את הסדרות של הרשת ימשיך לאהוב אותן, מי שלא אהב אותן ימשיך לדלג עליהן מאחר והלוח לא מציג בשורה חדשה.


הציון ללוח: 5.5 (לטעמי בגלל Riverdale, Roswell והניסיון להפיק סדרה ל Nancy Drew)

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לדעתי הם צריכים לעשות קצת הפסקה מסדרות קומיקס. מה שכבר קיים לסיים אבל לא לעשות חדשות כי הצופים רוויים מזה כבר. לא מאמינה שבאטוומן תחזיק מעבר לשתיים-שלוש עונות.