יום שישי, 17 במאי 2019

עונת הפיילוטים 2019: אילו פיילוטים עדיין בחיים ?


זהו, חמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות הציגו את הלוחות שלהן לעונת 2020-2019. עתה, כאשר האבק התפזר מעל עונת הפיילוטים 2019, נותר לנו לברר אילו פיילוטים שלא קיבלו את האישור עדיין בחיים.


מהרגע הראשון בעונת הפיילוטים הנוכחית לרשת היו ארבע פייבוריטים ברורים, כאשר שלשה מתוכם אכן אושרו לסדרות. הדרמה היחידה מבין הארבע שלא קיבלה אישור לסדרה הייתה Glamorous. נשיא הרשת טען שהם עדיין בוחנים את הסדרה, אולם ברשת רוצים שהסדרה תפותח מחדש ובמידה והסיפור יסופר בצורה טובה יותר יופק פיילוט חדש.


ברשת CBS, כפי שציינתי בפוסט קודם הדרמה היחידה שעדיין בחיים הינה Surveillance של סופיה בוש, אשר ברשת מתלהבים ממנה ומנסים ליצור דרך כלשהי לאשר אותה מאחר והיא צלחה את כל קבוצות המיקוד בצורה טובה, יכול מאד להיות שאם תאושר זה יקרה עבור עונת הקיץ.


ברשת ABC יש מספר פרויקטים אשר נמצאים בחיים. הריבוט של NYPD: Blue יעבור שינוי מסוים כאשר סצינות מסוימות אמורות להצטלם מחדש ורק לאחר שהמוצר יהיה מוצר מוגמר בשנית ברשת יבחנו את הפרויקט, אולי עבור החצי השני של העונה.

דרמה נוספת של הרשת אשר הייתה בין אלו שצברה באז גבוה בעונת הפיילוטים ונחשבה כבעלת אופציה לקבל אישור הינה Heart Of Life. דרמה זו אמורה לעבור פיתוח מחדש ורק אז ברשת ישקלו באם לאשר אותה.

הדרמה השלישית של הרשת, אשר נמצאת בקטגוריה הזאת הינה Traingle. הפיילוט צולם בשלב מאוחר מאד בעונת הפיילוטים (הצילומים התקיימו בניו זילנד) וברשת עדיין לא קיבלו את המוצר המוגמר, יכול מאד להיות שהחלטה לגבי דרמה זו תתעכב.

בגזרת הקומדיות ניתן לציין רק את Nana של קייטי סיגל, אשר אמורה לעבור פיתוח מחדש ואולי להיכנס מחדש לתחרות, אבל הסיכויים לא גבוהים.

ברשת FOX יש רק קומדיה אחת שעדיין בחיים, מדובר בקומדיה Patty's Auto. על פי דיווחים שמגיעים מהרשת הדעות לגביה היו חלוקות. קיים סיכוי שהפיילוט יצולם מחדש ורק אז יחליטו לגביו באופן סופי.

ברשת NBC כל שאר הפרויקטים של הרשת מתים פרט ל Prism, אשר מבחינת הרשת הוא פרויקט מת, אך בהפקה מנסים לשווק אותו לרשתות אחרות. 

אין תגובות: