יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

פרסום: אפיון של מספר דמויות בדרמה החדשה The Perfectionists שרשת FreeForm מפתחת


בספין אוף של הסדרה Pretty Little Lairs, הכוונה היא לסדרה The Perfectionists, פרסמו את הדמויות שהם מלהקים לסדרה. כמובן, שחלק נכבד מהדמויות לקוחות מהספר של שרה שפרד, אך חלק מהאפיון שלהן השתנה במעבר לסדרה:

קתלין מרטל לואיס - הבת האינטיליגנטית, בעלת המוטיבציה והיפה  של שתי אמהות, אחת מהן היא סנאטרית. קתלין נונחית בהחבאת סודות. היא מקווה ללכת בעקבות אמה בכל מה שקשור לפוליטיקה, כמובן שאם הכובד של הסודות שלה לא יכריע אותה.

דילן רייט - צ'לן שנחשב כעילוי, אשר מתמש בלהט שלו למוזיקה כבריחה מהאנשים צרי המוחין בעיירה. דילן אוהב מוזיקה כמעט כמו שהוא אוהב את החבר שלו, אנדרו (וגם זה לא בטוח)

אנדרו - החבר החנון של דילן, אשר מחויב מאד ללימודי האדריכלות שלו, הוא מעביר את הזמנו הנותר בבישול ובחברת דילן.

אווה ג'ללי - יוצר טרנדים ובעלת אישיות מתפרצת. אווה מקווה שבעתיד תהיה לה חברת אופנה משלה. יש לה יתרון גדול על שאר מתחריה: מוחה הטכנולוגי המעולה. רק אל תשאלו אותה מדוע הוריה ברחו מהארץ - זהו הסוד הגדול ביותר שלה.

נולן הוצ''קיס - נהביג מלידה והיורש של האימפריה המשפחתית. למרות שהוא לובש את התדמית של הילד הטוב, הרי שהוא מניפולטור לא קטן, אשר משתמש בחבריו ומשפחתו בכדי לשמר את התדמית שלו. הוא לא שדמויות סמכותיות אומרים לו מה לעשות וכן לשמוע את המילה "לא". הוא לא רגיל להפסיד.

ג'רמי בקט - נער נאה עם שרירים בבטן. הוא מתואר כמקסים ושנון (הוא בריטי), מדען אינטיליגנט, אשר עובד עבור תעשיות הוטצ'קיס.

אין תגובות: