יום שני, 13 במרץ 2017

עונת הפיילוטים 2017: רשת NBC



קומדיות:


Champions (אושרה לסדרה) - וינס הוא בעל בעל מכון כושר ללא שאיפות להתקדם, אשר חי עם אחיו הצעיר, מייקל, אידיוט מושלם. החיים הפשוטים שלהם של עבודה ויציאה עם נשים משתנים, לאחר שבנו בן העשרה של וינס מושאר על פתח ביתו עם ידי פרייה, אחת מהאהבות של וינס מהתיכון.

שחקנים: אנדרס הולם, אנדי פווריו, מוזאם מאקר, נינה ודייה, מינדי קאלינג (תפקיד אורחת מתמשך).


Relatively Happy (או בשמה הקודם Happy Peppers) (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תעסוק באח ואחות בוגרים, אשר מוצאים את עצמם גרים ביחד לראשונה מאז שהיו ילדים, לאחר שאחד מהם סובל אובדן גדול. הם הופכים לעוזרים של השנייה בשעה שהם מנווטים את חייהם בכדי למצוא אהבה ולשרוד בחיים.

שחקנים: ג'ון רודינסקי, ג'נבייב אנגלסון, ג'ון רדינסקי, ג'יין לינץ', דיונה ריזונאובר, דרק גיינס.


The Sackett Sisters - מבית היוצר של טינה פיי. הקומדיה תעקוב אחר זוג אחיות   שחיו בנפרד אחת מהשנייה, אשר  מבצעות מעשה גבורה ביחד ועתה חייהם חוזרים להיות משולבים.

שחקנים: באסי פיליפ, ברדלי וויטפורד, קייסי ווילסון.

Spaced Out (לא ממשיכה הלאה) - מבית היוצר של ביל לורנס. הקומדיה תעקוב אחר גאון ממעמד   הפועלים והניסיון שלו להסתדר עם חבריו לקבוצה, כאשר המטרה שלהם היא לבנות רקטה למאדים.

שחקנים: ברט גולדסטין, מירנדה קוסגרוב, דונלד פייסון, קן קירבי.


פרויקט ללא שם של קורטני קאנג (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תבחן הקומדיה תבחן בעיות גזעיות ומין ובעיקר כיצד ילדה צעירה גדלה כיחידה במשפחה משולבת מבחינה גזעית בפרברי פילדלפיה, בשעה שהיא חותרת לחלום חייה: להיות נערת עידוד שלל הלייקרס בדיוק כמו הגיבורה שלה: פאולה עבדול.

שחקנים: איזבלה רוסו, קנת צ'ואי, רבקה קרסקוף, בן טיילור, קייד לזונו, פאולה עבדול.


A.P Bio (קומדיה ללא שם של סת' מאיירס, מייק אובריאן ולוריין מייקלס) (הוזמנה לסדרה)  - הקומדיה תתמקד בפרופסור אקצנטרי מאוניברסיטה יוקרתית, אשר מאבד את עבודת חלומותיו ונאלץ לעבוד בבית ספר כמורה לביולוגיה שם הוא מיישם את שיטות ההוראהה הייחודיות שלו ומשתמש בתלמידים שלו בכדי לנקום במי שפגע בו.

שחקנים: גלן הורטון, פאטון אוסוולט, מרי סון, ליריק ליילס, אפרנה בירלה, ניק פינה.


What About Barb ? (לא ממשיכה הלאה) - גרסה נשית לסרט What About Bob בכיכובו של ביל מארי כפציינט של פסיכיאטר בשם ליאו מרווין (ריצ'ארד דרייפוס), אשר מצטרף אליו לחופשה משפחתית. בגרסה הנשית הפסיכיאטרית מנסה לנתק קשרים עם הפציינטית שלה, אך לא מצליחה בכך.

שחקנים: ג'סיקה גאנינג, ליה רמיני, בן לוסון, אדי שון.


דרמות: 

For God And Country (הוזמנה לסדרה) - הדרמה תעסוק בגיבורי מלחמה, אשר נאלצים להקריב מזמנם וחייהם בשעה שהם יוצאים למשימות מאחורי קווי האויב.

שחקנים: מייק ווגל, אן הייש, האדי טאבאל, נטאשה קארם, דימיטריוס קרוס, נואה מילס, סופיה פרנס.


Good Girl (אושרה לסדרה)- הדרמה תעסוק בשלש נשים שהן גם רעיות בפרברים של דטרויט, כאשר הן נופלות ביחד אל עולם הפשע.

שחקנים: קתלין רוז פרקינס, מיי וויטמן, רטה, מת'יו לילארד, מאני מונטנה, רנו ווילסון.



Redliners (לא ממשיכה הלאה) - הסדרה תעקוב אחר צמד מרגלים לשעבר, אשר חיים בפרברים ומופעלים מחדש כאשר לאחר שמישהו מנסה לחסל אחד מהם והמתנקש מת. הם מגלים שחייהם הקודמים משפיעים על חייהם החדשים בשעה שהם מתחילים להשתמש בכישוריהם הישנים בכדי לפתור בעיות בחיי היום יום.

שחקנים: האנה וור, ג'רוד היינס, גרג גרמן, אלן פאוול, טומי פלגמן, רודני טו.



Reverie (אושרה לסדרה) - בלשית לשעבר, אשר מומחית בהתנהגות אנושית מובאת בחזרה אל הכוח כאשר להשקה של תוכנה של מציאות וירטואלית יש תוצאות הרסניות.

שחקנים: שרה שאהי, דניס הייזברט, קתרין מוריס, ג'סיקה לו, סנדהיל רממותי.



Rise (הוזמנה לסדרה)- הדרמה תעסוק בקבוצת הדרמה של בית ספר והסטודנטים המצוינים, אשר מתחילים לפרוח, כאשר מורה בעל תשוקה גדולה למקצוע ואיש משפחה מגיע לבית הספר ומצליח גםם לרומם את העיירה כולה.

שחקנים: ג'וש רנדור, אולילי קראלהו, שירלי רומירק, ג'ו טיפט, טד סאותרלנד, טיילר ריצ'ארדסון, רוזי פרז, רמריאן ניוטון, שאנון פורסור, דיימון גילספי, מארלי שלטון, קייסי ג'ונסו.


דרמה ללא שם של וורן לייט ופול האגיס (לא ממשיכה הלאה) - הדרמה תעסוק ברופאים ובאחיות בבית חולים חסר תקציב בברוקלין, אשר הופך בעקבות אסון טבע (הוריקן) למרכז טראומה, והעובדים יצטרכו למתוח את עצמם עד לקצה בכדי לשרוד את כמותת האנשים שתגיע.

שחקנים: רייצ'ל גריפית', פאולה לאזרו, מת'יו ג'יימס תומאס, ניקי אם ג'יימס, ג 'ג פילד, לטרשה רוז.

אין תגובות: