יום ראשון, 5 במרץ 2017

עונת הפיילוטים 2017: הפיילוטים של רשת FOX


קומדיות: 

Amy's Brother - הקומדיה היא אודות משפחה לא קונבנציונלית, אשר נוצרת כאשר  גבר מצליח, אחותו המשונה ושני ילדיה מוצאים את עצמם לא רק אחד בחיי השני, אלא גם חיים תחת קורת גג אחת.

שחקנים: מייקל אורי, אנני מומלו, אורסולה פרקר, מיגל פינזון, שריףאטקינס, סוייר בארת'.


Ghosted (אושרה לסדרה) - הקומדיה תעסוק באדם סקפטי (קרייג רובינסון) ואדם מאמין (אדם סקוט) אשר נשכרים על ידי חברה מחתית לבדוק את הדברים המוזרים שקורים בלוס אנג'לסס בשעה שאיום מיסתורי גדול הרבה יותר מאיים על גורל המין האנושי.

שחקנים: קרייג רובינסון, אדם סקוט, אדל אקטר, אלי ווקר, אדי פטרסון.


LAX-Vegas (אושרה לסדרה) - הקומדיה תעסוק בטיסת LAX לוגאס ביום שישי ובטיסה חזרה ביום ראשון. הקומדיה היא אודות קבוצת אנשים שהם האנדרדוג בשעה שהם רוצים למצוא את מקומם בעולם והם רוצים לעזוב את וגאס במטרה אחת: כמנצחים.

שחקנים: דילן מקדרמוט, אוליביה מקלין.


Linda From HR - כל מה שצריך זו החלטה אחת בכדי לגרום ללינדה ממשאבי אנוש לסטות מחייה המייאשים והרגילים לחיים מרגשים ולשמירת סוד שיכול להרוס לה הכל.

שחקנים: לורן גרסם, טים דיקיי, זאקרי נייטון, אנג'ל לאקטה, אליס רובין.


Thin Ice - אישה מגשימה את החלומות שלה, כאשר היא מוצאת את עצמה בקצה העולם, באנטרטיקה, בשעה שהיא מוקפת בקבוצה של אנשים מבריקים אבל גם לא יוצלחים.

שחקנים: ברידיג'יט מנדלר, איאן הארדינג, רמונה יאנג, טרונד פאוס, דן גיל.


Type A - הקומדיה תעקוב אחר קבוצה של אנשים שנבחרים בקפידה לבצע עבודות שאף אחד לא יכול לעשות. אולם, יש בעיה אחת: הם חרא של אנשים...

שחקנים: אווה לונגוריה, קן מרינו, קייל ברונהיימר, סטיב האריס, אנדי ריכטר.


דרמות: 

The Beast (נדחה לתקופה שאחרי עונת הפיילוטים בשל בעיות בליהוק) - בכל פרק יעסקו בשלשה מקרים שונים של חיים ומוות, ובכל פרק שניים יחיו ואחד ימות. הסדרה תתמקד בדוקטור שאין בו פחד כל פחד.


Behind enemy Lines - הסדרה אמורה להיות גרסה חיוורת של הסרט משנת 2001 ותהיה יותר אופרת סבון צבאית אודות חיילים, אשר מוצאים את עצמם לבדם מאחורי קווי האויב.

שחקנים: ב' ג' בריט. מארג הלנברגר, גבריאל חבריה, מליה קרילינג, נסטור קארבנול, קולם פאור, וילה פיצ'גראלד, דילן ברונו.


The Passage (ההפקה תתחיל לאחר עונת הפיילוטים הנוכחית וייתכן שתדחה בשנה) - מדובר במותחן קונספירציה, אשר הופכת לסאגה פוסט אפוקליפטית אודות ערפדים. הסדרה אמורה להתרחש במשך כעשור ותתמקד בנערה צעירה בשם איימי, אשר חייבת להציל את המין האנושי.


The Resident (אושרה לסדרה) - הדרמה תעסוק ברופא צעיר ואידיאליסט, אשר מתחיל את יומו הראשון תחת מתמחה קשוח. הוא אולי יצליח להציל חיים אך האידיאלים שלו ייבחנו כל הזמן והוא עומד להתאכזב רבות.

שחקנים: אמילי ואן קאמפ, מאניש דאיל, מאט קזוצ'רי, ברוס גרינוורדואלרי קרוז.

The Gifted  - הדרמה תעסוק בזוג הורים, אשר מגלים שלילדיהם יש כוחות מוטנטים. הם  חייבים לרדת למחתרת ומצטרפים למחתרת הפעילה של המוטנטים בכדי לשרוד. 

שחקנים: סטפן מוייר, איימי אקר, קובי בל, שון טייל, בלייר רדפורד, ג'ייני צ'אנג, נטלי אלין לינד, אמה דומונט, פרסי היינס וייט.


דרמת תקיפה מינית באוניברסיטה (בשמה הקודם Controversy) - אשר תעסוק ביועצת למשברים אישיים שמגיעה בכדי לייעץ לאוניברסיטה כאשר מישהי טוענת שקבוצת שחקני פוטבול מהאוניברסיטה אנסו אותה. היא חוברת לעורך הדין של האוניברסיטה בכדי להגיע לאמת.

שחקנים: אוסטין סטוול, ארצ'י פאנג'בי, ארין מוריארטי , קריסטין להטי, אנטוני אדאורדס, סייקון סנגבלוה, גריפין פרימן, רובי ג'ונס, וינס נאפו. 

אין תגובות: