יום ראשון, 19 בפברואר 2017

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Stranger Things, Eyewitness, Supergirl, Sherlock, The Missing, Westworld ועוד...

שאלה ראשונה משירט: 

מה דעתך על stranger things?
ועל eyewitnesss? יודעים כבר האם היא תחודש לעונה נוספת





תשובה:

לגבי Stranger Things, כתבתי ביקורת עליה: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2016/12/stranger-things.html

לגבי Eyewitness, אחת הסדרות המיותרות. נכון לעכשיו, הרשת עדיין לא הודיעה על גורלה, אולם נתוני הרייטינג שלה הופכים את חידושה למעשה כמעט בלתי אפשרי. 


שאלה שנייה הגיעה ממייקל: 

האם הסדרות הבאות חודשו?

Orange Is the New Black
Shameless
Frequency
Supergirl
Mr.Robot
Once Upon a Time
Zoo
Tyrant
The Vampire Diaries
The Last Ship
The 100
Humans
Sleepy Hollow
The Originals
Agents Of S.H.I.E.L.D
Teen Wolf





תגובה:

הסדרות הבאות חודשו: 

Shameless
Supergirl
The Last Ship - תעלה בקיץ 2017
Mr.Robot - תעלה בקיץ 2017
Zoo - תעלה בקיץ 2017
Orange Is the New Black - הסדרה חודשה לשלש עונות נוספות (5 עד 7)

הסדרות הבאות בוטלו: 

Tyrant
Teen Wolf
The Vampire Diaries


הסדרות הבאות נמצאות בסוף דרכן והסיכוי שלהן לקבל עונה נוספת נמוך מאד: 

Frequency
Agents Of S.H.I.E.L.D

גורל הסדרות הבאות עדיין לא נקבע: 

Once Upon a Time - ככל הנראה תחודש
The Originals
The 100
Humans
Sleepy Hollow



השאלה השלישית מגיעה מאלעזר פרץ: 

כרגיל תודה על הבלוג המקצועי!

אם אפשר כמה שאלות


1. האם הינך מסכים שהעונה הרביעית של הסדרה ״שרלוק״ הדרדרה מכל הבחינות? (קריאטיביות, חוסר היגיון, ועוד...)


2. מה דעתך על העונה הראשונה והשנייה של הסדרה ״the missing"? ווגם איך זה אפשרי שהסדרה בעונה השנייה מתרחשת בגרמניה ורוב הדיבור של שחקנים באנגלית? זה לא פוגע קצת באמינות?


3. אילו סדרות חדשות רצות מכל הז׳אנרים אתה ממליץ להתחיל לראות? יש הרבה סדרות שהפרק הראשון לא נראה לי ואני פשוט לא ממשיך אותן... אז המלצתך בעניין תעזור מאוד!


4. מה כל הבאזז סביב הסדרה ״westworld"? ראיתי אותה והיא מאוד איטית ומנסה למתוח במקומות הלא נכונים. גם העלילה לא מובאת בצורה מעניינת על אף הרעיון המעניין שעומד מאחוריה.


5. ושאלה כללית. כפי שאני רואה את זה מיוחדות של בלוג מתבטאת בכך שרוב הבלוג מתבסס על דעות אישיות של כותב הבלוג. ובבלוג טלווזיה זה אמור להתבטאות בכך שיש יותר מאמרים על סדרות וסרטים שכותב הבלוג ראה והוא ממליץ לראות או לא לראות אותם. אז למה הבלוג שלך רובו מתבסס על ידיעות יבשות (שזה חשוב לכשעצמו) ופחות בביקורות על סרטים או סדרות? הרי אני מאמין שאתה רואה הרבה סרטים/סדרות, ולנו (גם חבריי שלהם הכרתי את הבלוג...) כקוראים וותיקים מענינים יותר דעותיך האישיות עליהם מאשר ידיעות יבשות. וזה רק מכיון שכן התחברנו לביקורות שאתה כן כתבת במהלך השנים ועדיין כותב, אך בכמות מועטה.


וכמובן אני מאוד מעריך אותך ואת הבלוג שלך!





תגובה:

1. עד כמה שזה יישמע מוזר, גם לי בתור מעריץ של הסדרה, אבל עדיין לא יצא לי לראות את העונה הרביעית של "שרלוק" וזאת בשל התחייבויות שלי לסדרות אחרות. כפי שאני רואה, ייצא לי לראות אותה רק בקיץ ולכן לא אוכל להגיב על השאלה. ובקשר להערה שלך, עושה רושם גם שזו עומדת להיות העונה האחרונה שלה. למרות שלא הודיעו על כך בקול רם, השחקנים הראשיים כבר רמזו על כך. כך, כך שאולי היא רשמה ירידה באיכות (ועדיין אצטרך לבחון זאת), אולי גם לא יהיה על מה להתלונן...

2. לא ראיתי את הסדרה הזאת, לא את העונה הראשונה ולא את השנייה. לגבי הגרמנית, כן זה לא הגיוני, אבל סביר להניח שאולי רצו שיבינו את הדברים בצורה טובה יותר והשפה הגרמנית היא די בעייתית למי שלא דובר אותה, ובעיקר לא מובנת. כנראה שלא רצו להעיק. האם זה טוב ? כל אחד וההעדפות שלו. אם אתה רוצה להיות אותנטי, אז כן הגרמנית חסרה, אם אתה רוצה זרימה של הסיפור, אז כנראה שלא...

3. מעט מאד סדרות חדשות שוות צפייה, אולי Lethal Wheapon, כל השאר לא כל כך הרשימו אותי. 

4. אחת הסדרות שעשו לה יותר מדי יחסי ציבור ואותי לא הרשימו בכלל. ראיתי שלשה פרקים ואז נאלצתי לזנוח אותה בשל שיעמום טוטאלי. 

5. תראה, עדיין בכל שבוע מתפרסם שלב סיכום עונה של סדרה, כך שביקורת אחת לפחות בשבוע יש. כמו כן, אני עדיין צופה בסדרות וותיקות ולא מנסה כל כך הרבה סדרות חדשות וזאת מפאת חוסר זמן. בדרך כלל, כאשר אני מנסה סדרה חדשה אני מחכה שלשה או ארבעה פרקים לפני שאני מבקר אותה. כאשר בכל זאת אני מגיע למצב שאני צריך לבקר את הסדרה, אם אין לי משהו מיוחד להגיד אני פשוט לא אכתוב. אם מישהו שואל את דעתי אני אענה, אבל לי אין טעם לכתוב פוסט רק בשביל לכתוב פוסט. ובכל זאת, בשבועות הקרובים אנסה לכתוב את דעתי על מספר סדרות חדשות (אבל לא מבטיח) שראיתי כגון: 
Ransom
A.P.B 
Powerless 
מצד שני, את Doubt אני אפילו לא אנסה לראות.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לזה ששאל לגבי סדרות חדשות ששוות צפייה, אני ממליצה בחום על this is us שתורגמה בארץ בשם "החיים עצמם".
זו סדרת דרמה שעוסקת במשפחתיות בעיקרה אבל נוגעת בהמון נושאים אחרים. כדי לא לעשות ספויילרים לא ניתן לספר הרבה מעבר.
המשחק מצויין והתסריט ממכר.
מומלץ לראות לפחות 3 פרקים לפני שמחליטים אם מתאים או לא.

סדרה נוספת ששייכת אומנם לשנה שעברה, אבל אני גיליתי אותה רק לאחרונה וממליצה עליה מאוד, היא The man in the high castle שתורגמה בארץ ל"איש במצודה הרמה". הסדרה מבוססת על ספר ומתארת את העולם שהיה מתקבל אם גרמניה הנאצית ויפן היו מנצחות במלחמת העולם השנייה.
מרתק ומפחיד בו זמנית.

Unknown אמר/ה...

תודה ל״אנונימי״, אנסה את הסדרות שציינת.