יום שני, 29 באוגוסט 2016

מבזק: 30 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בין 23 ל 29 באוגוסט 2016


1. התאריך הרשמי של פתיחת העונה החמישי של הסדרה Nashville הינו ה 5 בינואר 2017. העונה תפתח בפרק כפול. כמו כן, קוני בריטון (ריינה ג'יימס), כוכבת הסדרה אמורה לעזוב אותה לאחר עשרה פרקים מתוך 22 שהוזמנו לעונה החמישית. הדמות שלה אמורה להיכתב החוצה.

2. התאריך הרשמי לעליית העונה השלישית של הסדרה The Royals הינו ה 4 בדצמבר 2016. כמו כן, השחקן טובי סאנדמן מצטרף לעונה השלישית של הסדרה כסבסטיאן, נסיך מרוקאי, שיכול מאד להיות שהקסם שלו מסתיר אג'נדה אחרת.

3. בהפקת הסדרה Criminal Minds מעוניינים לצרף שני שחקנים נוספים לקאסט הראשי, כאשר אחד מהם אמור להחליף בתפקידו את הוצ'נר כמנהל היחידה.

4. בהפקת הריבוט לסדרה 24 טוענים שהם מתכננים להחזיר לסדרה בעונה הראשונה את הדמות של קלואי (מרי לין רייסקוב).

5. "נטפליקס" חידשה את הסדרה Marcella לעונה שנייה בת שמונה פרקים.

6. בסדרה Pitch, השחקנים ראיין דורסי וג'ף טורס מצטרפים לסדרה של רשת FOX בתפקידי אורח מתמשכים. דורסי יגלם את דמותו של טומי מילר, אשר מודאג לגבי עתיד הקריירה שלו ושל הקבוצה. הוא הראשון שייצא נגד ג'יני (הדמות הראשית של הסדרה). טורס יגלם את דמותו של סטאבס, אחד מחבריה לקבוצה של ג'יני.

7. בסדרה Recifity, נייתן דרו (House Of Cards) מגיע לעונה הרביעית והאחרונה של הסדרה כשחקן אורח בתור בילי האריס, תושב מקומי אשר גדל עם אמנתה ומעונין לגלות מה הוא רוצה לעשות עם חייו, ככל הנראה החיים הללו כוללים את אמנתה, וככל הנראה היא לא כל כך בעניין שלו, לפחות לא בהתחלה.

8. בסדרה Bull, שרה סטיל (The Good Wife), תגיע לסדרה כשחקנית אורחת בתור אלן, המגישה של תכנית על רוצחים סדרתיים, כאשר בול והקבוצה שלו לוקחים קליינט חדש, אשר יכול להיות קרבן של השאיפות העיתונאיות של אלן.

9. בסדרה Pretty Little Lairs, השחקן ג'וליאן מוריס יחזור לחצי השני של העונה כד"ר וורן קינגסטון. אין מידע נוסף על החזרה שלו ואפילו מתי הוא יחזור בדיוק.

10. בסדרה American Crime, בניטו מרטינז חוזר לעונה השלישית של הסדרה.

11. בסדרה iZombie, השחקנית נטלי אלין לינד (Gotham, The Goldbergs) תגיע כשחקנית אורחת בעונה השלישית כווינסלו סאות'קליף, נערה אשר תשחק תפקיד חשוב בחקירה של ליב וקלייב אודות החברה הכי טובה שלה.

12. בסדרה The Flash, השחקן טוד לאסנסה (The Vampire Diaries) יפציע כשחקן אורח מתמשך בעונה השלישית של הסדרה כ The Rivel, אחד מהאצנים המהירים. הוא יופיע בפרק פתיחת העונה.

13. בסדרה Outcast, השחקנית מדלין מגרו (אמבר בארנס) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

14. בסדרה This Is Us, השחקנית ראיין מישל באת' תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת כאיבט, חברה חדשה של ג'ק ורבקה.

15. בסדרה Fuller House, בהפקה מלהקים מחדש שתי דמויות מהסדרה המקורית אשר קשורים לעברה של ד'י ג'יי. שתי הדמויות הינן נלסון ברקהארט (החבר לשעבר העשיר של די ג'יי אותו גילם ג'ייסון מרסדן) וקאת'י סאנטוני (האויבת-חברה של די ג'יי מבית הספר אותה גילמה אן מארי מאקבוי). השניים יופיע בפרק פגישת המחזור. נלסון עדיין עשיר ועסוק ביאכטה ובשלשת בתיו וקאת'י היא עדיין מעין ביץ' והפעם היא גם בהריון.

16. בסדרה American Housewife, השחקנית וונדי מאליק תגיע כשחקנית אורחת תגיע כקתרין, אמה של קאת'י (קאטי מיקסון), שהיא לא בדיוק "אם השנה", לשעבר דיילת בפאן אם ונרקסיסטית, היא מפציעה אל חייה של קאת'י בתקופת החגים.

17. בסדרה Chicago Med, השחקנית מקאיה קוקס תככב כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה השנייה של הסדרה כרובין, בתו הבכורה של ד"ר צ'ארלס, אפדימילוגית אשר הולכת בעקבות אביה. היא מגיעה להעריך מקרה ספציפי ומסבכת את יחסיה עם אביה.

18. בסדרה The Handmaid's Tale, ג'וזפה פיינס יככב בתפקיד הראשי בסדרה החדשה של Hulu.

19. בסדרה Fued, השחקנית שרה פולסון מצטרפת לסדרה בתור ג'רלדין פייג'.

20. בסדרה Gotham, לוהקה הדמות של אליס טק, אחותו של Mad Hatters: נאיה גונזאלס, אשר תופיע בעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשכת. היא נולדה עם יכולת חזקה שהיא לא יכולה לשלוט עליה, אחיה רואה בה ברכה ואילו היא רואה בה קללה. היא חיה את רוב חייה בבריחה מאחיה ובעיקר לבד, מאחר ואחיה רוצה כל הזמן לנצל את ה"ברכה" שלה.

21. בסדרה Connisseur, השחקן ג'ון צ'ו (Star Trek) חתם בכדי להופיע בסדרה החדשה שרשת USA מפתחת. הסדרה עוקבת אחר קליי פארק, אמן הונאות, אשר מתחמן את העשירים והמשפיעים של המדינה להשקיע ביין מזויף. ההונאה שלו מחייבת אותו להגיע לפשרה עם ארגון פשיעה, שמה אותו על הרדאר של ה F.B.I ומתחילה לגלות לו מידע אודות הטרגדיה של משפחתו בקוריאה.

22. בסדרה Jane The Virgin, אווה לונגוריה תביים פרק פרק אחד בעונה השלישית של הסדרה, ככל הנראה מדובר בפרק השלישי של העונה.

23. בסדרה Underground, השחקנית איישה היינדס (Under The Dome) תופיע בעונה השנייה כשחקנית אורחת מתמשכת בתור הארייט טאבמן. שמות נוספים שמצטרפים הינם: ג'סיקה ניקול (Fringe) כג'ורג'יה, מייקל טרוטר (Rosewood) כביוגרף וג'סי לוקאן (Justified) כסמוק, הסגן של פאטי קאנון.

24. בסדרה Elementary, השחקן אואן יאומן (The Mentalist) יככב בפרק ה 100 של הסדרה כחבר לכיתה מעברו של הולמס. הפרק ישודר ב 23 באוקטובר 2016. הפרק הנ"ל יעסוק בגבר, אשר חיפש דרכים יעילות יותר לזהות אסטרואידים שיכולים לחסל את כדור הארץ. במהלך החקירה הולמס פונה אל הדמות של יאומן, מדען, לעזרה במקרה.

25. בסדרה Chicago Justice, השחקנית מוניקה בארבו (UnREAL, בתמונה) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור סגנית לתובע המחוזי של שיקאגו.

26. בסדרה Disjoint, השחקנית אליזבת אלדפר מצטרפת לסדרה של רשת "נטפליקס" בכיכובה של קאתי בייטס וצ'אק לאורי כחלק מהקאסט הראשי בתור אוליביה, עובדת בבית המרקחת.

27. בסדרה Criminal Minds: Byond Borders, השחקן מאט כהן (Supernatural) כראיין, בנו של ג'ק גארט. מדובר בהופעת אורחת מתמשכת. הוא רוצה להמשיך את דרכו של אביו ולהפוך לסוכן F.B.I. הופעתו הראשונה תהיה בפרק פתיחת העונה. שחקנים נוספים אשר מצטרפים לעונה השנייה בתפקידי אורח: אוסריק צ'או (Supernatural), יופיע בפרק השלישי של העונה, כאיש מיסתורי מסינגפור, אשר ידוע בכינוי "גואי", שהתרגום שלו הוא "רוח רפאים". בפרק החמישי יופיעו רוב בנדיקט (Chuck) וריצארד ספייט ג'וניור כחברים בארגון אשר נועים לבנגלדש בכדי לסגור עסקה עבור חברת הבגדים שלהם.

28. בסדרה The Affair, השחקן גאי ברנט (Ray Donovan) מצטרף לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור מייק קורנוול, סטודנט אשר סיים את לימודיו באוניברסיטת לוטאריו, אשר דרכיו מצטלבים עם אלו של נוח סולוווי (דומיניק ווסט).

29. בסדרה Once Upon A Time, השחקן טארן פאהיר לוהק בתפקיד קפטן נימו.

30. בסדרה The Goldbergs, השחקן בראין בומגראטנר (The Office) יופיע כשחקן אורח בעונה הרביעית של הסדרה בתור לארי, אדם עקשן אשר יתעמת עם מורי. התוצאה של כך היא טרגדיה בה יהיו מעורבים בברלי וה"ביץ' בויז". 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה מרוכזת על כל העדכונים האחרונים :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה