יום ראשון, 11 במאי 2014

פרסום: רשת NBC חשפה את לוח השידורים החדש שלה לעונת 2015-2014




להלן הלוח של רשת NBC :

שני:
10:00 – 8:00 : The Voice - תוכנית ריאלטי.
 
11:00 – 10:00 : The Blacklist (עונה 2).
 
החל מה 17 בנובמבר:
State Of Affairs - הדרמה תתמקד בנספחת של ה C.I.A, אשר מייעצת לנשיא במקרים חשובים בכל העולם. היא מתמרנת בין המחויבויות הפוליטיות שלה עם חיים פרטיים מסובכים.
שחקנים בולטים: קתרין הייגל, שילה ואנד, אדם קאופמן, קליף צ'מברלין.

שלישי:
9:00 – 8:00 : The Voice. 
 
9:30 – 9:00 : Marry Me - זוג צעיר מתארס ומהר מאד הם מבינים שזה קשה יותר ממה שזה נראה בתחילה.
שחקנים בולטים: קייסי ווילסון, קן מארינו, ג'ון גמברלין, טים מאדוז, טימברלי היל.
 
9:30-10:00: About A Boy (עונה 2).
 
10:00 – 11:00 : Chicago Fire– עונה שלישית.

רביעי :
9:00 – 8:00 : The Mysteries Laura - מבוסס על סדרה ספרדית בשם Los Misterios De Laura, אשר עוקבת אחר חייה ומערכות היחסים של בלשית במחלקת רצח, שיכולה לטפל ברוצחים ללא בעיה, אך לא באחותה התאומה.
שחקנים בולטים: דברה מסינג, לאז אלונסו, ג'וש לוקאס
 
10:00 - 9:00 : Law & Order: Special Victims Unit - עונה שש עשרה.
 
11:00 – 10:00 : Chicago PD– עונה שלישית.

חמישי :
9:00 – 8:00 : The Biggest Loser.
 
9:30 – 9:00 : Bad Judge - הקומדיה תתמקד באישה חושנית, אשר משחקת משחקים עם החוק וחיה על הקצה. הבעיה ? היא שופטת במשפטים פליליים.
שחקנים בולטים: קייט וולש, ג'ון דיוסי, ארדן מירין, טוני בל, תיאודור בארנס, מיגל סנדובל.

10:00 – 9:30 : A To Z - קומדיה רומנטית המתרחשת בעולם הדייטים, אשר מציגה את התהליך מהפגישה הראשונה ועד הפרידה. המוטיב שהקומדיה בוחנת הוא האם יש דבר כזה שנקרא גורל ?
שחקנים בולטים: קריסטין מיליאוטי, בן פלדמן, הנרי זברוווסקי, כריסטינה קירק.

החל מה 5 בפברואר 2015 בין השעות 9 ל 10:
The Blacklist.
 
11:00 – 10:00 : Parenthood – עונה שישית ואחרונה.

בחצי השני של העונה:
Allegiance  (לשעבר Coerction) - הגרסה האמריקאית ל"תא גורדין". מותחן אודות משפחת אוקונור ובנה, אלכס גיבור מלחמה אמריקאי ומנתח מידע עבור ה C.I.A, שהוא גם פטריוט אמיתי, אשר אוהב את משפחתו וארצו, אולם הוריו ואחותו חלק מתא רוסי בתוך ארה"ב, שזה עתה הופעל מחדש. הנסיבות עומדות להציב את אלכס בשאלה מוסרית גדולה: הוריו או ארצו.
שחקנים בולטים: גאווין סטנהאוס, הופ דיוויס, סקוט כהן, מרגריטה לויאווה, קנת' צ'וי, אלכסנדרה פיטרס, אנני אילאונזה, מורגן ספקטור.

שישי :
9:00 – 8:00 : Dateline.
10:00 - 9:00 : Grimm - עונה רביעית.
11:00 – 10:00 : Constantine - דרמה המבוססת על דמות מעולם ה DC Comics אודות ג'ון קונסטנטין, אדם כריזמטי אך גם אמן הונאות, אשר הופך לבלש על טבעי, שמוצא את עצמו במלחמה להגן על כדור הארץ מפני כוחות החושך.
שחקנים בולטים: מאט ראיין, לוסי גריפית', הארולד פריניו, צ'ארלס האלפורד.

ראשון :
 
פוטבול כל הערב.


סדרות חדשות שעדיין לא נקבע להן מועדי שידור:

דרמות:

Aquarius - השנה היא 1967. הסמל סאם הודיאק (דיוויד דוקובני) מתחיל לשאול שאלות לגבי מקרה היעלמות של בתו של עורך דין. הוא חובר לשוטר שעובד כסמוי בשם בראיין שייף. השניים מוצאים מנהיג כת. הם לא יודעים שהאיש אחריהם הם עוקבים לימים יהיה צ'ארלס מנסון, הרוצח הנודע.

Emerald City (מיני סדרה) - עיבוד מודרני ואפל לסיפור הקלאסי של "הקוסם מארץ עוץ". דורותי גייל בת העשרים נשלחת בעל כורחה למסע שבמרכזו הוא השליטה בארץ עוץ. נואשת למצוא רמזים לזהות אימה הביולוגית אישה צעירה פורצת למתקן מאובטח. היא לא מצליחה במשימתה ולכן גונבת כלב משטרתי, בורחת אל תוך טורנאדו אשר מעיף אותם אל ארץ אוז בה דורותי נחשפת למכשפות והיא הופכת ללוחמת.

Heroes Reburn - הסדרה חוזרת כמיני סדרה בת 13 פרקים.

Odyssey - מותחן בסגנון הסרט "טראפיק", אשר ייסוב סביב שלש משפחות, אשר חייהם נקרעים לגזרים, כאשר חיילת רגילה, עורך דין לענייני חברות ופעיל מבחינה פוליטית נשאבים לתוך קונספירציה צבאית בינלאומית.

שחקנים בולטים: אנה פרייל, ג'ייק רובינסון, פיטר פאסינלי, נייט מוני, אדוול אקינוי אגבאג'ה, אלנה קאמפיוריס, טריט וויליאמס, דניאלה פינדה, ג'ים טרו פרוסט.

קומדיות:

Mr. Robison (הוזמנו 6 פרקים) - מוזיקאי מוכשר מתאים את עצמו לחייו החדשים כמורה למוזיקה בבית ספר, שם הוא מתמרן בין תלמידיו היקרים, פוליטיקה בין מורים והפיתויים של מורות חד הוריות.

שחקנים בולטים: קרייג רובינסון, בן קולדיקי, לארנז טייט, אמנדה לאונד, ג'ין סמארט.


Tooken (הוזמנו 13 פרקים) - תתמקד באישה (אלי קאמפר) אשר בורחת מכת יום הדין ומתחילה בחיים חדשים בניו יורק.

שחקנים בולטים: אלי קאמפר, טיטוס בורג'ס.

Mission Control - הקומדיה תתרחש בשנת 1962 והיא תבחן מה קורה כאשר אישה חזקה מתנגחת עם אסטרונאוט מאצ'ו במירוץ לנחיתה על הירח.

שחקנים בולטים: קריסטן ריטר, טומי דיואי, מייקל רוזנבאום, מאלקום בארט, ג'ונתן סלאבין, ג'ולי מייר.


One Big Happy (סיטקום) - לסבית וגבר הטרוסקסואלי מחליטים להביא ילד לעולם ביחד, אך הדברים מסתבכים כאשר הגבר מוצא את האהבה של חייהם.

שחקנים בולטים: ניק זאנו, אלישה קאת'ברט.

אין תגובות: