יום שני, 19 במאי 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: הומלנד, נקמה, שקרניות קטנות ויפות, קומיוניטי, הרשימה השחורה, מהפכה, משחקי הכס, תחיית המתים, המקוריים, פרברי הגיהנום ועוד...

השאלות הראשונות מגיעות מדניאל:

אתה מגזים לעונה שנייה של נקמה הייתה די נחמדה (לא כמו הראשונה...), והיא הייתה יותר טובה (בפער) מהעונה הרביעית של שקרניות קטנות ויפות שהייתה משעממת.
ולא ענית על השאלה, איזה סדרה טובה יותר. למרות שאהבתי את התגובה.
וראית כבר את העונה השלישית של נקמה? באיזה פרק אתה?
ומה עם שלב סיכום העונה להומלנד?
ואתה יודע, שאם היית מחפש טוב, היית יכול למצוא כאלו שרוצים לשווק באתר שלך :-)



תגובה:

אני מצטער, אבל העונה השנייה של "נקמה" הייתה בינונית במקרה הטוב ולמרות שהעונה הרביעית של "שקרניות..." הייתה לא טובה, היא עדיין הייתה טובה יותר. העלילה בעונה השנייה של "נקמה" הייתה כל כך לא ברורה וללא כיוון, שזה היה הבדל של שמים וארץ בין עונה ראשונה שהייתי נותן לה ציון 9 ומעלה לעונה שנייה שהייתי מעניק לה ציון 5 במקרה הטוב.
למרות זאת אני עדיין מעדיף את "נקמה" בגלל השחקנית הראשית ובגלל הפוטנציאל שיש בה.

לגבי העונה השלישית של נקמה, ראיתי מספר פרקים ולא כל כך אהבתי את מה שראיתי, אצפה בכל העונה ואחווה דעה.

לגבי "שלב סיכום עונה" ל"הומלנד", הסיכום לעונה השנייה כבר כתוב ויפורסם בקרוב, בשבוע הבא אכתוב את הסיכום לעונה השלישית ואפרסם אותו שבוע לאחר פרסום הסיכום של העונה השנייה.

לגבי משווקים באתר שלי, תאמינו או לא אבל עשיתי הכל. ניסיתי גם חברות פרסום, אבל ה"טראפיק" לא היה מספיק גדול בכדי לייצר רווח מספיק. פניתי גם לרשתות ולאתרים מפורסמים (וואלה, נענע וכו'...) אבל לא חזרו אלי. עד כדי כך. לא יודע מה הייתי יכול לעשות עוד. אם יש לך רעיונות אשמח לשמוע...

ונעבור לאסף....:

מספר הערות:
1. האם מסתמן ש-The Blacklist תצא לחופשה של 3 חודשים בין נובמבר לפברואר? אם כן, אני מקווה מאוד שזה יקבל הצדקה עלילתית, בדמות שני "ארקים" שונים, או לפחות קפיצת זמן עלילתית, אחרת אני חושש ש-NBC שוב בועטים בדלי, ומדובר ככל הנראה בדלי הטוב ביותר שהיה להם מזה שנים בתחום הדרמה.

2. בתור חובב גדול של community ושל parenthood, אני נוטה להסכים עם ההחלטה שאפשר לבטל את הראשונה בלי "עונת סיום" ואילו את השנייה עדיף שלא. חבל לי על community, אבל אולי היא תשרוד ברשת אחרת ותגיע ל-six seasons and a movie

3. חזרה ל-parenthood. חבל שסדרה כזאת לא מצליחה להחזיק יותר עונות. בעיני גם העונה החמישית עדיין כתובה היטב ומשוחקת נפלא. הסיפורים לא חוזרים על עצמם, הסיטואציות מתפתחות (וגם הילדים גדלים ומקבלים עלילות משלהם). חבל.

4. רק 4 קומדיות בכל הלוח. סוג של חוסר אמון, דווקא מהרשת שניסתה 6 קומדיות בערב אחד. מצד שני - יש 5 קומדיות על הספסל (4 חדשות והעונה האחרונה של parks and recreation).

5. הביקורות המקדימות לא כל כך מאמינות ב-State of Affairs, גם - ואולי בעיקר - בגלל השחקנית הראשית. מבחן מעניין למשבצת שאחרי the voice



תגובות:

1. כן, The Blacklist צפויה לעבור הפסקה של כשלשה חודשים. וכן, לפי דעתי הם טועים וגדול, אבל הם מקווים לקבל דחיפה מהסופרבול לחצי השני של העונה.

2. לגבי Community, אני מצטער אבל הסדרה מיצתה את עצמה אחרי שתי עונות. אהבתי אותה בהתחלה, אבל היא איבדה כיוון ככל שנעה קדימה וגם אלו שטענו שהעונה החמישית חזרה להיות איכותית אותי היא שיעממה.

3. לגבי Parenthood, רואים שגם אצלם מיצו את כל הרעיונות. כיצד ? בתום העונה הם הפכו את האדי ללסבית, זה בדרך כלל מעיד על מחסום יוצרים.

4. לגבי הקומדיות של רשת NBC, אמרתי לכם שזה הכיוון, גם רשת CBS קיצצה בקומדיות וזה נובע מכך שאין הצלחה גדולה לרשתות הללו עם קומדיות. לפי דעתי זה רעיון מבורך.

5. לגבי State Of Affairs, כן קתרין הייגל זה הימור. אבל הימור יפה...


וממקבץ שאלות לשאלה בודדת:

D1D1, בתור מומחה לטלוויזיה אמריקאית, אני רוצה לשמוע מה דעתך לגבי סיכויי החידוש של קומיוניטי לעונה נוספת.- אפילו עונה מקוצרת. בנטפליקס, הולו, ערוץ כבלים כלשהו. מאוד מאוד ביאס אותי הביטול שלה. קראתי שמדברים על אופציות שהסדרה תחודש איכשהו במקום אחר, אבל מעניין אותי איך אתה רואה את הסיכויים שלנו לראות פרקים חדשים מזה.



תגובה:

נכון לעכשיו אף אחד לא מתעניין בסדרה ולפי דעתי הסיכויים לראות פרקים נוספים שלה שואפים לאפס, במיוחד כשדן הארמון, יוצרה, כבר הודיע על כך. אבל אל תאמר לעולם לא...

שאלה מגיל:

ראית את עונה שנייה של מהפכה? טובה יותר בפער ניכר על העונה הראשונה.



תגובה:

לא, עדיין לא צפיתי. בקרוב מאד ייצא לי. נקווה מאד שזה נכון...

אדיר לוי חזר עם שאלה:

מה עם The Messengers?
הכי משכה אותי



תגובה:

צפויה לעלות בחצי השני של העונה ביום רביעי או שני, נחכה לראות את נתוני הרייטינג בתחילת העונה בכדי לדעת בוודאות.

רועי הביא מקבץ שאלות משלו:

רשת מיותרת (ה CW).

1. מה דעתך על העונה הרביעית של לואי ומשחקי הכס ועל תחיית המתים (הגרסה של "ABC").

2. ובנוגע לספר שלך- לכמה חלקים הוא יחולק? והאם אתה מוצא השראה בסדרות/סרטים/ספרים שראית או קראת? ואם כן, מאיזה סרט/ספר/סדרה הכי קיבלת השראה? וכשהספר ייצא - אתה תפרסם בבלוג את זה? על הספר יהיה רשום את שמך?



תגובה:

1. לגבי "לואי", זנחתי אותה אחרי מספר פרקים ולא חזרתי, לא אהבתי את מה שראיתי. לגבי "משחקי הכס", לאחר עונה שלישית טובה יותר משתי העונות הראשונות, דווקא העונה הרביעית מהווה ירידה ברמה. ולא, המוות של ג'ופרי לא הדהים יותר מדי וגרם להעלאה ברמה. ועל "תחיית המתים", הרעיון טוב, הביצוע הרבה פחות.

2. הרעיון הכללי היה של 9 חלקים, שלשה חלקים של שלש לפי התקופות של הסיפור (עם מחשבה להמשך של ארבעה נוספים). כשהוא ייצא, אני מניח שהאתר כבר לא יהיה באוויר. וכן, על הספר יהיה כתוב השם לי. נראה לך שאוציא אותו כ D1D1 ?

מקבץ שאלות נוסף מגיע משרון:

1. האם יש סיכוי שהרשת "TBC" תחזיר את פרברי הגיהנום כמו שעשתה לקוגר טאון? אגב, מה דעתך על פרברי הגיהנום ?

2. ועוד שאלה: מה דעתך על המקוריים? יותר טובה מיומני? ואם לא ראית - תראה עכשיו!

סליחה על החפירה.



תגובה:

1. לא, נכון לעכשיו אין כוונה להמשיך עם הסדרה, במיוחד היות והיא כבר עברה ניסיון לניסיון לפיתוח מחדש בעונה השלישית, ניסיון שנכשל. הסיכויים לכך שתחזור ? כמעט ולא קיימים.

2. עוד לא צפיתי בה, אצפה בה מה 6 ביוני במסגרת של פרק לשבוע, במידה ואוהב את הפרקים הראשונים אמשיך לצפות בה. במידה ולא, אפסיק. לאחר שאראה אוכל להשוות אותה לסדרת האם ולהביע את דעתי.

2 תגובות:

דניאל אמר/ה...

אני ראיתי את העונה השנייה של נקמה מתי שהיא שודרה. כשראיתי אותה אז - הבנתי לאן היא נעה. לפי דעתי היא הייתי פחות טובה ב-2 סיבות מהעונה הראשונה.
1. איידן.
2. הסיפור של אימא שלה.
חוץ מזה - היא שמרה על אותו רמה - כמובן היה נפילות - אבל לא גבוהות. מגיע לה 8/10.

Unknown אמר/ה...

לדעתי האורגינלים הרבה-הרבה יותר טובה. סיבה ראשונה שחקנים מעניינים, לוקחים את דמותם רחוק ככל האפשר. תסריט טוב ומורכב יותר, תפאורה רחבה יותר מאשר בית לבית... ביומני הערפד שני השחקנים הראשיים סטפן ואלנה הינם משעממים ביותר. מי שגונבת את ההצגה זוהי השחקנית המשחקת את קרוליין. התחלתי לראות את יומני הערפד בגלל האורגינלים לדעת מה קרה לניקלאוס. זוהי הפעם השלישית שאני צופה בסדרה יומני הערפד פעמים אחרות בטרם לאורגינלים 3 הפרקים הראשונים התוו את הסדרה- בינונית ביותר.