יום שני, 25 במרץ 2013

בוודאי שמתם לב ש...



הסדרות של רשת ה CW רשמו עליה בשבוע שעבר. שתי הסדרות של הרשת רשמו השבוע עליה, גם The Vampire Diaries אשר עלתה מ 1.1 ל 1.3 נק' מדד וגם Beauty & The Beast קפצה מ 0.5 ל 0.6 נק' מדד. הסיבה נעוצה בכך שרשת CBS לא העלתה את ערב השידורים הרגיל שלה בשל שידור משחקי המכללות. עושה רושם שחלק מהצופים של CBS עברו בערב הזה לרשת ה CW. נדמה גם שזה קורה בכל פעם שרשת ה CW מעלה פרקים חדשים לסדרות שלה ורשת ה CBS מסתפקת בשידורים חוזרים או ערבי ספיישל, במיוחד אמורים הדברים לגבי Beauty & The Beast . אולי ברשת ה CW צריכים לשקול להעלות את הסדרות שלהם בערב זה בזמן שרשת ה CBS מוציאה את הסדרות שלה לחופשה...

"אמריקן איידול" ממשיכה לצנוח. איפה הימים בהם "אמריקן איידול" הייתה מפלצת רייטינג ? הימים בהם היא הפחידה את שאר הרשתות ? עושה רושם שהתוכנית כבר לא מפחידה וששיאה כבר מאחוריה. כאשר The Voice ירדה בנתוניה העונה חשבו שאולי מדובר ברשת המשדרת (NBC), אולם עושה רושם שקהל הצופים האמריקאי מתחיל למאוס בתחרויות הזמר הללו ורואים זאת גם בירידה של The X Factor בעונתה השנייה למרות שבריטני ספירס הייתה אחת השופטות. עדיין מוקדם להספיד אותה מאחר והיא עדיין מנפקת נתונים טובים (3.6 נק' מדד ביום רביעי ו 2.9 נק' מדד ביום חמישי ללא פרקים חדשים לסדרות של רשת CBS), אבל ימיה כתוכנית "שוברת כלים" ככל הנראה נעלמו. מדובר בעוד תוכנית עם נתונים טובים וגם הם בירידה. ואני אומר, אולי די ?

Grey's Anatomy מגיעה לנתוני רייטינג שהיא לא מכירה. השבוע הסדרה הגיעה ל 3.0 נק' מדד, אולם בשבוע הקודם, כאשר רשת CBS העלתה פרקים חדשים לסדרות החדשות שלה הסדרה הניבה 2.6 נק' מדד בלבד. אז נכון, אין לה תוכנית שתוביל אליה בשעה שמונה, אבל בעבר הלא רחוק זה לא הפריע לה. צריך גם לזכור שמדובר בסדרה וותיקה, העונה הבאה שלה אמורה להיות העשירית שלה, ובשל כך גם יקרה יותר. אל דאגה, הסדרה לא בסכנה, מדובר עדיין באחת מהסדרות בעלות הנתונים הטובים יותר של הרשת, במיוחד בהשוואה למרבית הסדרות שלה, אבל ברשת צריכים להתחיל לשים לב אליה, משום שקשה לראות אותה שורדת מעבר לשנתיים נוספות. ואז גם יצטרכו לחדש חוזים לשחקנים הוותיקים. בכל מקרה, גם מצבה, כמו זה "אמריקן איידול", הוא ששיאה מאחוריה וזו רק שאלה של זמן מתי שהיא תגיע לסיומה.

ערב הקומדיות של רשת CBS ביום שני לא צולח את "תופעת שעון הקיץ". אנו נמצאים רק בשבוע השני שלאחר המעבר בארה"ב לשעון קיץ ואפילו רשת CBS הגדולה לא מצליחה להתגבר על התופעה. להוציא את How I Met Your Mother שהניבה 3.0 נק' מדד (גם במקרה שלה מדובר בנתונים נמוכים יחסית), שאר התוכניות של הרשת הניבו נתונים לא מספיק טובים: Rules Of Engagement, במה שמסתמן כעונה האחרונה שלה, הגיעה ל 2.3 נק' מדד , Mike & Molly ל 2.4 נק' מדד בלבד ו Hawaii 5-0 הגיעה ל 2.1 נק מדד. במקרה של האחרונה, מדהים לראות כיצד הסדרה שעד השנה שעברה שלטה בשעה עשר של יום שני מפסידה גם ל Castle, אשר לא מניבה נתונים גבוהים במיוחד. צריך לזכור ש Revolution חוזרת הערב בפרקים חדשים. יהיה מאד מעניין לראות את הנתונים של שלש הרשתות בשעה עשר.

Glee התעלתה על עצמה בשבוע שעבר. לאחר זמן רב, הסדרה הצליחה להנפיק בפרק ה 17 של העונה הרביעית שלה ערב אחד מושלם שבו כל אחד מהשירים שלה היה פגיעה בול (הרי העלילה סתם דפוקה, אז בואו נתמקד בשירים). קשה לי לזכור מתי בפעם האחרונה כל אחד ואחד מהשירים בפרק היה מוצלח בפני עצמו. בעבר היו פרקים בהם היו שניים או שלשה שירים מוצלחים, אבל הפעם כולם היו טובים מאד. מעל כולם בלטו: Against All Odds בביצוע של בליין ו My Prerogative של ג'ייק. כמו כן, היה נהדר לראות את מרלי כפוש ספייס מה Spice Girls ואגב, יוניק הייתה מתאימה יותר בתור סקארי ספייס, רק משום שזה היה מפחיד לראות אותה באותה תלבושת.

זאקרי ליוויי חוזר לטלוויזיה. קצת יותר משנה לאחר ש"צ'אק" ירדה מהמסכים זאק חוזר לטלוויזיה, אך הפעם מדובר רק בסרט טלוויזיה בשם Remember Sunday, אשר ישודר ב 21 באפריל. למזלו של זאק גם הפעם משחקת לידו אחת השחקניות היפות ביותר בתחום. בצ'אק הייתה לו את איבון סטראהובסקי ואילו בסרט הטלוויזיה הנ"ל הוא יזכה לככב בדרמה הרומנטית לצד אלכסיס בלדל המדהימה ביופיה. איך יש לשחקן הזה כל כך הרבה מזל ?


השבוע יגיעו לסיומן 4 סדרות, יעלו 2 תוכניות וכן יחזרו 2 סדרות לחצי השני של העונה.

הסדרות שיסיימו עונה השבוע:

יום רביעי: Whitney, The Neighbors.
יום חמישי: 1600 Penn.
יום ראשון: In The Flesh.

2 הסדרות החדשות שיעלו השבוע:

יום שני: The Voice חוזרת בעונה חדשה.
יום שבת: Orphan Black.

כמו כן, שתי תוכניות חוזרות לחצי השני של העונה:

יום שני: Revolution.
יום שבת: Doctor Who.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יוניק הייתה בייבי וטינה הייתה סקארי, כי כידוע: SCARY IS A GIRL WITH A PENIS... [כל הזכויות שמורות לקיטי.. ;)]
חג שמח!

אנונימי אמר/ה...

שימשיך להיות לזאקרי מזל כזה!!!
מגיע לו!

אנונימי אמר/ה...

רק עכשיו שמתי לב שכתבת על זאק ליוויי, תודה (אצלינו במשפחה אוהבים אותו מאד) וחג שמח

D1D1 אמר/ה...

תוקן לגבי Glee.

אנונימי אמר/ה...

תודה על התיקון וחגשמח :)