יום שבת, 12 בנובמבר 2011

שלב סיכום עונה: Fresh Meat, עונה ראשונה: זבל.



בניגוד לביקורות וניתוחים קודמים שלי, אתחיל דווקא עם המסקנה שלי לגבי הסדרה: סדרה בריטית שלא עושה שירות כל כך טוב עבור הסדרות הבריטיות האיכותיות בהן ניתן לצפות לאחרונה. למזלנו, מדובר בעונה קצרה בת 8 פרקים בלבד ולכן הנזק הוא מינימלי. לפי דעתי, לאחר שתצפו בפרק אחד או שניים תבינו את הפאנטה של הסדרה ולא תרצו להמשיך הלאה.

למי שבכל זאת מתעניין, אוכל לספר שמדובר בעוד סדרת נעורים, אשר מספרת את קורותיהם של קבוצת סטודנטים באוניברסיטה. יש את הגבר הביישן (ומאוחר יותר מתגלה שגם הבתול), הנערה היפה והתמה שמתאהבת בנער הביישן אך יש לך חבר (ומאוחר יותר הוא הופך לארוס), דון ז'ואן שחושב את עצמו יותר מכפי שהוא, נערה שמסתירה את העובדה שהיא עשירה ומתחילה לנהל רומן עם הפרופסור שלה, נערה שמרבה להשתמש בסמים וגבר שלא יכול להפסיק לקחת קורסים באוניברסיטה.

לכאורה, מדובר בעוד דרמת נעורים, אבל בניגוד לסדרות בריטיות של העת האחרונה, היא חסרה דווקא במה שהבריטים מתגאים בו: איכות התסריטים של שמונת הפרקים ירודה בצורה ברורה כמעט מן הרגע הראשון. במקור הסדרה אמורה להיות מעט קומית, אך כמות ההומור המוצלח בכל פרק כמעט בלתי נראה, ולכן אנו נשארים עם דרמה. בתור דרמה היא יותר משעממת. העלילות שלה ידועות מראש מסדרות דומות ואת הטויסטים שלה ניתן לצפות דקות רבות לפני שניתן לצפות בהם על המסך.

גם בגזרת השחקנים אין בשורה טובה. מלבד ג'ו תומאס, אשר מגלם את דמותו של קינגסלי, הנער הביישן וקימברלי ניקסון, אשר מגלמת את הנערה היפה, כל שאר השחקנים ממש לא מעניינים ו\או שהדמות שלהם מעצבנת, או שרמת המשחק שלהם לא כל כך אמינה.

לסיכום, מדובר בסדרת נעורים אפורה, משעממת, לא מצחיקה ובסופו של דבר מדובר בבזבוז זמן של כמעט 6 שעות.

אז, לראות או לא לראות ?
אתם כבר מבינים שהתשובה ברורה: לא לראות !!!

אין תגובות: