יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

פרסום: הוזמנו 10 פרקים נוספים ל Army Wives.



רשת Lifetime הזמינה עשרה פרקים נוספים מעבר ל 13 הפרקים, אשר הוזמנו עבור העונה השישית של הסדרה. בכך מספר הפרקים שלה מגיע בעונה השישית ל 23.

ניתן להבין את ההחלטה של הרשת היות ושתי הסדרות שהרשת העלתה בחודשי הקיץ: The Protecor (שכבר בוטלה) ו Against The Wall לא הניבו את הרייטינג המצופה בעוד ש Army Wives, גם בעונתה החמישית, הצליחה להגיע ל 4.8 מיליון צופים.

הבעיה תהיה אצל השחקנים. לפני שבהפקה החלו לצלם את העונה השישית הייתה הרגשה שמדובר בעונתה האחרונה של הסדרה ולכן לשחקנים, שאמורים היו להיות פנויים החל מפברואר 2012, כאשר ההפקה של 13 הפרקים הייתה מסתיימת, הייתה אפשרות להציג את עצמם כאופציה. עתה, כאשר יחלו לצלם את עשרת הפרקים הנוספים, לשחקנים לא תהיה אפשרות להציג את עצמם כאופציה עבור הפרויקטים החדשים של הרשתות. הדברים אמורים להיות דחופים במיוחד עבור קתרין בל, אשר ברשת TNT כבר פינטזו עליה למספר סדרות וסאלי פרסמן, שיש לה חוזה טאלנט עם רשת NBC עבור הפרויקטים של השנה במידה והיא תהיה פנויה ועתה תאלץ לדחות זאת בשנה. דרך אגב, לפני תחילת העונה השחקנים קיבלו העלאה בשכר, סביר להניח שהיו מוותרים על כך בשביל להיות פנויים לפרויקטים.

צריך גם לציין, שברשת מיהרו לאשר את הפרקים הנוספים ולמעשה הזמינו כמעט עונה נוספת ובכך הרשת הבטיחו כמעט עונה נוספת, מהלך שהיה להם קשה לעשות בצורה אחרת היות וכל השחקנים הראשיים מסיימים את החוזים שלהם בתום העונה.

בכל הנוגע לעונה החדשה, סביר להניח שהפרקים יחולקו לשניים וברשת לא ישדרו את כל 23 הפרקים בזה אחר זה.

אין תגובות: