יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

פרסום: האם צ'אק באמת מסתיימת ?



לכאורה הודיעה רשת NBC ש 13 הפרקים שהוזמנו עבור העונה החמישית של הסדרה אמורות להיות הפרקים האחרונים של הסדרה. מצבה של הסדרה מזכיר מאד את מצבה בימים לפני תחילת העונה השלישית של הסדרה. גם אז מצבה של NBC היה לא טוב, בדיוק כפי שקורה העונה לרשת, וגם אז אמרו שלסדרה מוקצבים 13 פרקים בלבד. אך מהר מאד הוזמנו לסדרה 6 פרקים נוספים לעונה, ויתרה מכך , צ'אק חודשה לעונה רביעית.

אתמול כבר כתב אלן ספינוול, כתב התרבות האמריקאי, שלפי מצב הרשת בהפקת הסדרה לא צריכים להיות בטוחים שאכן מדובר בפרקים האחרונים של הסדרה. והודעה זו מצטרפת לידיעה שהסדרה Awake, אשר אמורה להיות סדרה מחליפה בחלק השני של העונה, הפסיקה את ההפקה בשל העובדה שהם רוצים לשכתב את התסריטים.

מה אני אומר ? הסיכוים לכך קטנים מאד עד אפסיים. אבל המעריצים יכולים לקוות. עצה שלי ? תהנו מ 13 הפרקים שיש כאילו הם האחרונים.

Share on Facebook

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הסידרה הכי טובה בטלויזה שאף אמריקה מטומטם לא רואה.
מחזיקים חזק את האצבעות למרות שהסיכוי קלוש .

מאיה אמר/ה...

באמת לא מבינה איך לא רואים אותה ,סדרה מעולה מצחיקה חכמה כיפית ... הבעיה היחידה שלה זה שלא משקעים בה כסף וגם זה בגלל שאף אחד לא רואה אותה

אנונימי אמר/ה...

לדעתי צ'אק לא מיצתה את הפוטנציאל שלה עד כה מבחינת רייטינג והפקה, ויש לה סיכוי טוב להוכיח את היכולת שלה להפוך לסדרת קאלט מרובת עונות כמו למשל ד"ר הו בבריטניה עם כת מעריצים מושבעים.

גם זק ליווי וגם איבון סטרהובסקי לא הגיעו לפריצה הגדולה בחוץ, כך שעדיין צ'אק מהווה עבורם חממת גידול טובה בדרך לבניית הקריירה, ואין להם עניין לחתוך עם צ'אק, להיפך.

מאוד מקווה שהסדרה תשרוד ותשביח עם הזמן....

אנונימי אמר/ה...

נראה לי שצריך להזכיר שהבלוגר אלן ספינוול הוא האחראי ל"החייאה" בסוף העונה השלישית (העונה שהוארכה מ13 ל22 פרקים). אנשי NBC הודו לו באופן אישי על כך, כך שאם הוא רוצה הוא מתחיל ללחוץ שוב וזה יכול להיגמר בטוב לכל חובבי צ'אק...