יום ראשון, 24 ביולי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: CW Network, Nikita, Switched At Birth, One Tree Hill, The League, Gossip Girl, Twin Peaks, Combat Hospital.

מאיה שאלה לגבי רשת ה CW:
זה נראה כאילו רשת CW משתפרת וזונחת יותר את הסדרות כגון אחת שיודעת ו90210 והולכת יותר לכיוון של המדע הבדיוני ואקשן כמו ניקטה ויומני הערפד וגם הסדרות החדשות שהיא מעלה יותר בכיוון הזה ,לדעתך זה צעד נכון לרשת או שהוא יפגע ברייטינג שלה ?
ואתה מוכן לעשות גם סיכום עונה ליומני הערפד העונה השנייה.


תגובה:
ראשית, למרות שרבים לא יסכימו איתי, הרי ש The Vampire Diaries הינה אופרת סבון לכל דבר, העונה השנייה שלה, לפחות ממה שראיתי עד עתה, היא הוכחה לכך.
לגבי העונה השנייה של The Vampire Diaries, אני צופה בה בקצב של פרק לשבוע (בעיקר בשל בעיות זמן) ואני נמצא כרגע בפרק 8. סביר להניח, שברגע שאסיים לצפות בה הבלוג כבר יהיה סגור. במידה ולא, אבצע "שלב סיכום עונה", אבל הסיכויים שהבלוג יישאר בחיים עד חודש נובמבר לא גבוהים.

שקד הגיב לסקירה שלי על העונה הראשונה של Nikita:
D1D1, תראה.
היחס שלך כלפי CW מצחיק אותי אבל אתה לא יכול להתעלם מסדרות כדוגמת סמולוויל וניקיטה, שכן נחשבות לסדרות איכותיות וטובות.
חוץ מזה, שהשנה יש גם עוד 2 סדרוץ כדוגמת המעגל הסודי (או איך שלא נתרגם אותו) ואת RINGER, שבמידה ויצליחו יכולות להיות סדרות מאוד טובות.
לגבי לינדזי פונסקה. אני חייב להגיד שאני לא מסכים איתך, שכן הסיבות שבגללן אתה מסרב להאמין לדמותה "לא טובות" בעיניי, שכן יש פעמים רבים שדמותה משמשת גם לקשרים רומנטיים כמו שאמרת, וכן, אקשן. אני האמנתי לה, לא יודע מה איתך. בגלל יופי לפסול אותה? זה חדש לי.


תגובה:
לגבי סמולוויל, אמנם צפיתי עד עתה בעונה העשירית רק בשמונה פרקים, אבל לפי מה שאני רואה עד כה, שתי העונות האחרונות של הסדרה היו מיותרות וממש לא איכותיות. לגבי ניקיטה, אני לא מבין למה הקוראים תמיד זוכרים רק את החלקים השליליים של הביקורת, דווקא חשבתי שהענקתי ביקורת די חיובית, עם 2 בעיות מרכזיות: ליהוק לא מספיק טוב וסיום עונה קצת צפוי, כל השאר היה די טוב.
לגבי הסדרות החדשות: The Secret Circle – מדובר בעוד אופרת סבון כמו ש The Vampire Diaries היא אופרת סבון, לפחות לפי מה שאני יודע. לגבי Ringer, אני מאד מקווה שהיא תצליח, משום שאני מאד אוהב את שרה מישל גלר. הרעיון נשמע מעניין, נראה כיצד הוא יוצג על המסכים.
לגבי לינדזי פונסקה, זה לא חדש שיופי של שחקנית מפריע לגילום הדמות. שים לב, שבכמעט מרבית מהסדרות, הכוכבות הראשיות הן לא יפהפיות מדהימות, ולינדזי היא יפה יותר מדוגמנית, אלא יותר פשוטות, בכדי שניתן יהיה להיזדהות איתן. ואל תיתן לי דוגמאות בודדות כנגד, תמיד יהיה יוצא מהכלל שלא יעיד על הכלל (וכן, אני מתכוון לדוגמאות כגון קריסטין קרוק או שיילר לי מ"האנטומיה של גריי").


יעל שאלה לגבי הסדרה Switched At Birth:
האם הרייטינג של הוחלפו בלידתן נחשב טוב?


תגובה:
כן, מדובר ברייטינג טוב. שימי לב שהיא נמצאת תחת הקטגורייה של נתונים טובים. כל הסדרות שנמצאות תחת הקטגוריה הזאת צפויות לקבל הזמנה לעונה נוספת.


השאלה הבאה מתייחסת לסדרה One Tree Hill:
כבר ידוע אם הילארי וצ'אד יחזרו ?


תגובה:
לא, עדיין לא ידוע על כך, אבל אל תצפו לכך יותר מדי, למרות הדיבורים, הם לא צפויים להגיע. וגם אם הם בסופו של דבר הם יגיעו אולי זה יקרה לדקות האחרונות של הפרק האחרון.

עמית שאל לגבי סדרה שלא דובר עליה הרבה בבלוג:
אהלן,
אשמח באם תוכל סקירה על הסדרה שקראתי עליה בפוסט כאן- The League - היות ואני משחק Fantasy football ובזמנו ראיתי כמה פרקים של הסדרה או חיקוי שלה שיצאו ליו טיוב.
תודה


תגובה:
למען האמת, עוד לא יצא לי לראות אותה. במידה ויהיה לי זמן אשמח להעביר עליה רשמים.

ועכשיו, Gossip Girl:
מה הולך לקרות עם ההריון של בלייר\סרינה בעונה הבאה של גוסיפ גירל ?
זה די ברור שבלייר בהריון אבל היא גם מאורסת לנסייך לואי וגם פירסמת שימשיכו עם הסיפור של ושל דן אז איך זה מסתדר עם זה שהיא תהיה בהריון ?
וחוץ מזה ידוע עוד על העונה החדשה ?


תגובה:
אין תשובה מדויקת לגבי ההריון ולכן גם לא פירסמתי ספויילרים לגביו, אבל צריך לזכור שכאשר הסדרה תחזור לעונה החדשה, האישה שאמורה להיות בהריון צריכה להיות לפחות בחודש הרביעי להריונה והידיעות שכבר קיבלתי גורסות שבלייר לא אמורה להראות בטן קצת יותר גדולה בצילומים. כמו כן, קשה להאמין שתתקיים חתונה מלכותית בשעה שבלייר בהריון.
לגבי בלייר ודן, צריך לזכור שהחתונה עוד לא התרחשה ואחותו של לואי עומדת להפריע לה ואף תנסה למנוע אותה. וחוץ מזה, בקצב האירועים המטורף של הסדרה הזאת זוג יכול להתחתן בתחילת העונה ובסופה להתגרש. קשה לראות רומן אחד שהחזיק מעמד בסדרה חוץ אולי מזה של רופוס ולילי שגם הוא עומד על כרעי תרנגולת.
לגבי סרינה, הדבר היחיד שידוע הוא שנייט וצ'אק הולכים לבקר אותה בלוס אנג'לס, שם היא נשארת.
לגבי דן, כבר פירסמתי שהוא עומד לסבול מ"כתף קרה" של חבריו לאחר שהספר שלו מתפרסם.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה וותיקה מאד, Twin Peaks:
מה אתה אומר על הסדרה Twin Peaks? שווה צפייה?


תגובה:
וואהו, החזרת אותי אחורה בזמן. אני אהבתי את הסדרה, אבל צריך לזכור שלא מדובר בסדרה קונבנציונאלית, אלא בסדרה שונה ואו שאוהבים את סוג הסדרות הללו או שלא. הסדרה נחשבת לסדרת קאלט. כדאי לנסות את הפיילוט ולפיו לקבוע. כמו כן, כדאי לדעת שככל שהסדרה נעה קדימה היא הופכת מוזרה יותר. אגב, כפי שניתן לראות, יש בה גם שחקניות יפות מאד.

Urix מעלה שאלה לגבי סדרה שלא רבים מתעניינים לגביה – Combat Hospital:
אני לא מבין למה סדרה כזו לא יכולה להצליח? , נכון שכבר נמאס מסדרות רפואה ( לפחות לדעתי ) אבל בסדרה הזאת יש עוד סיפור מסגרת חוץ מנושא הרפואי?


תגובה:
אין בסדרה הזאת שום דבר חדש והתסריטים די צפויים, וכן, אתה צודק, נמאס מסדרות רפואיות. לגבי סיפור מסגרת, ניסו בהתחלה לשחק על הנושא הרפואי של הכוכבת, כאשר היא חשבה שהיא בהריון והתברר שלא, אולי יחזרו לכך בהמשך. בכל מקרה, ביטולה של הסדרה לא ידיר שינה מעיניי.

Share on Facebook

תגובה 1:

שקד אמר/ה...

תראה, במידה וגם RINGER תצילח ותיהיה סדרה טובה, יהיו כבר 3 סדרות איכותיות: על טבעי, ניקיטה, וRINGER ועוד 2 סדרות שנשמע כאילו אתה כן מחכה להן שהן המעגל הסודי ויומני הערפד.
5 מתוך 10 זה כבר הרבה.