יום ראשון, 31 ביולי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: ד"ר הו, יומני הערפד, אר.ג'י ברגר, CW Network ,Fear Factor ועוד...

שקד ממשיך להגיב על הלוח של רשת ה CW:
תראה, במידה וגם RINGER תצליח ותיהיה סדרה טובה, יהיו כבר 3 סדרות איכותיות: על טבעי, ניקיטה, וRINGER ועוד 2 סדרות שנשמע כאילו אתה כן מחכה להן שהן המעגל הסודי ויומני הערפד.
5 מתוך 10 זה כבר הרבה.


תגובה:
ראשית, "על טבעי" בשנתיים האחרונות כבר לא סדרה טובה, אלא סתם בזבוז זמן. נכון לעכשיו, רק Ringer וניקיטה הן סדרות שאני מצפה להן בעונה הבאה של רשת ה CW. "יומני הערפד" ו"המעגל הסודי" הן לא יותר מאופרות סבון להעביר איתן את הזמן.

קיבלתי גם תגובה מ TS לגבי הביקורת שהטחתי באשטון קוצ'ר, שבחר בדמי מור להיות אשתו:
לא הגזמת קצת? דמי מור מכוערת? כן, היא מבוגרת מבעלה בקרוב לשני עשורים ויותר מכל בת זוג מפורסמת אחרת שהייתה לו בעבר, אבל רק בגלל זה היא "זקנה"? אני בספק אם היית כותב את אותם הדברים אם היה מדובר בגבר בגיל העמידה שנישא לצעירה ממנו.
קוצ'ר אולי היה שמוק במה שאמר לג'נוארי ג'ונס בזמנו (כך לטענתה) והוא אכן טעה בכך שלא תוכל להפוך לשחקנית. למרבה הצער, אחרי ארבע עונות של מד מן ושובר קופות קולנועי אחד, מסתבר שהיא חסרת כישרון, אז הוא לא טעה לגמרי.


תגובה:
למה אנשים לא יודעים לקרוא ? לא ציינתי שדמי מור מכוערת, ציינתי שמכל הנשים שהוא יצא דמי מור הייתה המכוערת מכולן ובוודאי הזקנה מכולן. וכן, גם אם מדובר היה בגבר מבוגר עם אשה צעירה הייתי חושב אותו דבר: זה מגעיל. לגבי ינואר (אני אוהב לקרוא לה כך) ג'ונס, אני ממש לא מסכים, לטעמי היא שחקנית לא רעה בכלל. היא לא ג'וליה רוברטס, אבל המשחק שלה בסדר גמור ואמין לחלוטין.

שקד גם העלאה מספר שאלות לגבי Doctor Who:
ומה דעתך על הדבר (שהדמות של איימי פונד תופיע בעונה הבאה) ?
זה אומר שבמהלך 3 עונות נפגוש את אותה מלווה ולדעתי זה כבר מוגזם, מעניין מתי נגלה אם ארתור דארוויל שמגלם את רורי יחזור גם הוא, כי אם לא, יהיה לי קשה לראות את איימי...
ועוד משהו, מה אתה אומר על הגילוי על הזהות של ריבר?


תגובה:
למרות שהרבה קוראים אולי לא יאהבו לקרוא את מה שאני חושב בנידון אומר זאת: אני אוהב המשכיות בסדרה. אחת הסיבות שדייב טננט נחשב כד"ר טוב בסדרה הדוקטורים, היא שהוא הופיע במספר רב של עונות ולכן הציבור החל לקבל אותו יותר ויותר בתור הדוקטור. גם את דמות המלווה לא צריכים למהר ולהחליף. בילי פייפר נחשבת לדמות מלווה אהובה משום שהיא השתתפה בכמעט 4 עונות (בשתי העונות האחרונות היא הופיעה כשחקנית אורחת למספר רב של פרקים) וכך לפי דעתי צריך להיות, תשארו עם הדמויות ותפתחו אותם ולא להחליף. אני בעד שהיא תשאר.
לגבי הזהות של ריבר, טוויסט מעניין, אהבתי.

קיבלתי בקשה מירין לגבי צפייה בסרט:
שלום לך ,
רציתי להמליץ לך לראות את הסרט "להתחיל מחדש/Cast Away" , טום הנקס מככב כשחקן הראשי . אשמח אם לאחר שתראה אותו תסכם אותו בפינת הסרטים . זהו סרט שאני ממש אוהבת וממליצה עליו , אהבתי את הגאונות שבו ואשמח לשמוע את הצד שלך .. מקווה שתראה , ירין.


תגובה:
אני מכיר את הסרט וראיתי אותו מספר פעמים, מדובר בסרט ישן בצורה יחסית (משנת 2000) ולכן הוא גם לא יזכה להיכנס לביקורות הסרטים שלי. לגבי הסרט, ברמה הכללית מדובר בסרט נחמד, במיוחד משום שאני אוהב את השחקן טום הנקס, אם כי לי באופן קשה קצת קשה לראות סרטים שאין בהם הרבה דיאלוגים וכאשר הוא מתרסק לתוך האי זה מה שקורה. מבחינה אומנותית מדובר בסרט טוב, אבל הצופים של היום, אשר אוהבים סרטים תזזיתיים בסגנון "מהיר ועצבני", להם יהיה קשה להסתדר עם סרט מהסוג הזה. אבל שוב, אני אהבתי את הסרט.

שאלה כללית על הבלוג:
צודק לגמרי (שלאנשים אין מה לעשות מלבד ההתעניינות בדמויות אותם הם רואים על המסך). אנשים שאוהבים טלוויזיה והופכים את זה לחלק משמעותי בחיים שלהם ובד"כ הם אוהבים לחפור בדמויות שהם אוהבים על המסך. זו הסיבה שאני נכנסת לבלוג הזה כל כך הרבה. אני פשוט אוהבת למצוא כל אינפורמציה על חביבי המסך שלי.
הי, זו לא הסיבה שכולם נכנסים לפה? שפתחת את הבלוג?


תגובה:
לא, פתחתי את הבלוג כי הייתי משועמם... סתם, כן, זו הייתה אחת הסיבות שלי לפתיחת הבלוג, אבל הסיבה העיקרית שלי הייתה שראיתי שאין אתר בארץ שעושה זאת אז חשבתי שהגיע הזמן שמישהו יעשה את זה. וחוץ מזה, רציתי לשתף אנשים במה שאני חושב על הסדרות לאור הניסיון הגדול שיש לי, מסתבר שיש אנשים שאוהבים לקרוא את הדעה שלי, איך זה קרה ?

ועכשיו מקבץ שאלות:
בIMDB רשום שפול מיומני הערפד -סטפן -משתתף בפרק אחד פחות מאיאן ונינה ועד כמה זה אומר שהוא לא יהיה בפרק הראשון של העונה השלישית ?
כבר יצא הפרומו לעונה השלישית ?
באיזה פרק אתה בעונה ה2?ואת מי אתה מעדיף דיימון ואלנה או סטפן ואלנה ?
מי שחקן יותר טוב פול או איאן
ואתה רואה את הזמנים של אר ג'י ברגר ?
מה דעתך ?ואתה מעדיף את ג'ני ואר ג'י או את איימי ואר ג'י
יש לך אתר מעולה ,מקווה שתמשיך איתו ולא תסגור

קיבלתי שאלה נוספת לגבי "הזמנים הקשים של אר. ג'יי ברגר":
מה דעתך על הזמנים הקשים של אר ג'י ?

ושאלה נוספת מאלעד לגבי "הזמנים הקשים של אר. ג'יי ברגר:
לחיים הקשים של אר ג'יי ברגר תהיה עונה 3?


תגובה:
לגבי הופעת סטפן בפרק הפתיחה, מצטער אבל אין לי מידע על כך, אבל לא צריך להסתמך על אתר IMDB לחלוטין, לפעמים הם לא מעדכנים את הכל במקביל.
לגבי הפרומו, ראיתי פרומו קצר, אבל לא משהו רציני.
לגבי הצפייה שלי בעונה השנייה: צפיתי עד עתה בתשעה פרקים.
לגבי סטפן-אלנה-דיימון. אומר זאת כך: אותי מגעיל כל המשחק הזה. שימו לב מה הסדרה מציגה: יש לנו שני גברים מבוגרים מאד, ונעזוב כרגע את העובדה שהם ערפדים, שמאוהבים בנערה בתיכון !!! אז נכון, הם נראים צעירים, אבל עדיין אותי זה מגעיל. במיוחד לאור העובדה שהם אחים. המשחק הזה של נערה עם שתי אחים דוחה אותי עוד יותר. תחשבו על זה: אם היה מדובר בגבר שמשחק בשתי אחיות, כולם היו חושבים שזה דוחה, אז למה שזה לא יהיה אותו דבר במקרה ההפוך. אם שואלים אותי, אלנה צריכה להיות עם מאט ולגמור עם הסיפור.
לגבי מי שחקן יותר טוב, אני מעדיף את המשחק של פול משום שאיאן, לפחות לפי דעתי, קצת "מלוקק" ומעט תיאטרלי, אבל היי זה רק אני.
לגבי הזמנים הקשים של אר.ג'י ברגר:
כן, אני צופה בסדרה. אהבתי את העונה הראשונה, אבל אהבתי פחות את העונה השנייה משום שלאחר שבנו כל כך הרבה ציפיות בין ג'ני ואר ג'יי, לפתע מחליטים לפרק את החברות שלהם. וכן, אני אוהב אותם יותר ביחד מאשר איימי ואר. ג'י, בעיקר משום שזה מה שהדמות רצתה כל הזמן, אז מגיע לו להיות עם מי שהוא רוצה.
לגבי עונה שלישית, בויקיפדיה פינו מקום לעונה שלישית, אך שום דבר לא הוכרז באופן רשמי. על פי הרייטינג עושה רושם שיהיה, אך נצטרך לחכות להודעה של רשת MTV.

אלעד גם שואל את הדעה שלי לגבי סדרות נוער:
מה הסדרת נוער הכי יפה שראית?


תגובה:
הסדרה הבריטית Press Gang, אשר שודרה בשנים 1993-1989 בבריטניה. אבל זו רק העדפה אישית שלי.

נעבור לשאלה מעמית, לגבי לגבי שחקנית באחת מהסדרות החדשות של הקיץ:
אהלן,
רציתי לדעת מי זו השחקנית אשר מוםיע בפתיח עדכון פוסט רייטינג זה?
היא מוכרת לי מסדרות עבר
תודה


תגובה:
מדובר בשחקנית קאלי ת'ורן, אשר מככבת בסדרה Necessary Roughness בתור ד"ר דני. השחקנית כיכבה גם בסדרה Rescue Me, ב Prison Break בתור פאם מאהון, ב The Wire בתור אלנה מקנולטי, ב Homicide: Life on the Street בתור לורה בולארד ובמגוון סדרות בתפקידי אורחת. מדובר בשחקנית בת 42.

ולסיום, מקבץ שאלות נוסף שהגיעו במייל:
1. חוץ מהסדרות החדשות של רשת CW לעונות 2012-2011,ידוע לך אילו עוד סדרות חדשות של רשתות הברודקאסט יופקו באולפני WB ?
2. האם לדעתך עונת השידורים הבאה הולכת לסבול קשה מרייטינג, עקב תוכניות הריאליטי גם בחלק הראשון וגם בחלק השני, והשעות הרבות בהם יתפסו משבצת ?
3. הבנתי ש- Fear Factor חוזרת לטלויזיה, מתי זה יקרה ?
4. כמה זמן זה פסטיבל הקומי-קון, ומה כוכבי הטלויזיה עושים שם בדיוק ?
5. למה בוטלה הסדרה Sleeper Cell, באיזה רשת היא שודרה ומה היה הרייטינג שלה .
ולסיום: הבנתי שאתה מתכוון בהמשך/בעתיד לסגור את הבלוג שלך, חבל דווקא מאוד רציתי לראות את הביקורות והניתוחים שלך לסדרות החדשות של עונת החורף 2012-2011 המסקרנת מאוד...
מקווה מאוד-מאוד-מאוד שתשנה את דעתך בקשר לפרישתך מהבלוג, כי אין עוד אחד כמוך כאן (מי יעשה זאת אם לא אתה?!)
אני אישית מאוד נהנה כל רגע מהבלוג שלך..
תודה על המענה והמשך יום טוב :)

תגובה:
1. מצטער, לא בדקתי את הנושא לעומק, מה החשיבות בכך ?
2. ללא ספק. יום שני הוא יום בלוק של ריאלטי ומסתבר שגם יום רביעי עומד להיות כזה.
3. אין עדיין תאריך, כל מה שידוע זה שהופקו 8 פרקים בנתיים לעונה החדשה.
4. הסדרה שודרה ברשת Showtime החל מ 2005, שוב מצטער, אין לי נתוני רייטינג ולא את הסיבה לביטול.

Share on Facebook

8 תגובות:

Yael אמר/ה...

אולי אם תעבור למערכת בלוגים אחרת (תפוז או ישראבלוג) גוגל כן יתנו לך לפרסם. או שאפילו תפתח סתם דף html באיזה שרת אחסון חינמי, וכל מה שיהיה בו זה רק הפרסומות, והבלוג ימשיך להיות בכתובת הזאת עם הפנייה לשם - וכל הקוראים ילחצו שם על הפרסומות.. (ותאמין לי שכולםםם יעשו את זה).
בקיצור, יש כל מיני דרכים לסבן את גוגל (אם הדרך של הפרסומות אכן רווחית עבורך).

בנוגע לדמי המנוי החודשיים - שקד הציג את הרעיון בתגובה לאחד הפוסטים, ואני בספק אם כולם נכנסו לשם, ככה שאל תפסול את זה מיידית. אישית אני הייתי מסכימה.

בנוסף, כמות הכניסות לבלוג פשוט עצומה, ככה שאני בטוחה שלפחות חברה אחת תסכים לפרסם כאן :)

ולסיום, גם אם זה עוזר וגם אם לא, אני ממש מקווה שלא תסגור את הבלוג. הבלוג הזה יחיד מסוגו בעברית - ובכלל, הידיעות שלך בתחום הטלוויזיה כל כך נרחבות שאני בספק אם יש מישהו שמשתווה לך ברמת הידע וברמת הדיוק בחיזוי חידוש סדרות (ואפילו עוד לפני שהן עולות).
אני אצטער ממש אם תסגור את הבלוג.

וסתם שאלה רכילותית (אם יורשה לי) - אתה ושקד מכירים מהחיים האמיתיים או הוירטואליים? (:

אמיר אמר/ה...

D1D1, בקשר לשאלה שלי עם אולפני WB

שאלתי את השאלה הנ"ל ב"פינת המענה לקוראים" מכיוון שחברת הכבלים HOT חתמה הסכם רכש ענק עם אולפני WB, מה שאומר שלאותו אולפן אין קשר/מו"מ עם חברת הלווין yes, אז רציתי לדעת אילו סדרות חדשות יופקו ב- WB מכיוון שאני אדע מראש שאותן הסדרות הללו לא יגיעו כבר מראש ל- yes (את The Secret Circle, Ringer ו- Hart Of Dixie אני כבר מבין שהן לא יגיעו ללווין עקב האולפן בהם יופקו..)

אשמח אז אם תאמר לי אילו עוד סדרות חדשות יופקו ב- WB כדי לא לפתח ציפיות אם הם יגיעו ל- yes...

ושכחת לענות לי על השאלה עם ה"קומי-קון" :)

שילה אמר/ה...

תודה על ההשקעה בבלוג, זה תמיד כיף להיכנס לכאן! דעתי האישית היא, שבלוג כזה צריך לבוא מאהבה, אם יש עייפות החומר אז יכול להיות שגם רווחיות לא תעזור כאן.
יש אנשים שמשלמים להם על ביקורות טלוויזיה ותרבות, והם עושים את זה בשביל הכסף. מה אני אגיד לכם: זה ניכר בכתיבה שלהם, ולא כיף לקרוא את מה שיש להם לומר. לעומתם יש כאלה שכותבים פשוט משום שזה תחום שמעניין אותם, וגם אחרי שהרווחיות נגמרת, הם עדיין מחפשים פורומים לחלוק את הביקורות שלהם עם אחרים ולפתוח דיונים סוערים בפורומים ליליים (ראה מקרה עידו ישעיהו שכתב טור בנענע [או בווינט, לא זוכרת] ואז נגמרה לו פתאום המשרה, ומאז הוא כותב בבלוג חינמי).

הבאתי את הדוגמה הזו משום שכתיבה על צריכת תרבות ותוכן מעניינת רק אם היא מלהיבה ומעניינת את הכותב. לפעמים שאלת הרווחיות היא הסחת דעת מהמכשול המרכזי, והוא איבוד עניין.

אני באופן אישי מאוד אוהבת להשתתף בפורומים שבהם דיונים על תוכן, טלוויזיה וסרטים. יש מודלים שונים של ניהול בלוגים/אתרים/פורומים שעוסקים בנושאים האלה, והטובים שבהם הם אלה עם הלהט וההתלהבות, עם פוסטים שפותחים דיונים סוערים, עם שרשורים ארוכים של תגובות, כשהפוסט בעצם, נמשך גם במענה לתגובות הקוראים.

אני חושבת שהבלוג הזה חשוב וכייפי וראוי, ויש לו קהל צרכנים אוהד קבוע. ייתכן מאוד שניתן לתרגם את הנתון הזה להפקת רווחים. אם זה אפשרי וזורם, אז בכיף, win-win, למה לא?

מאוד מקווה שכותב הבלוג, D1D1 היקר, שהתרגלנו לבלוג המקסים שלו ולדרך החשיבה והכתיבה שלו, ימצא את הכוחות והדרך להמשיך אותו, ויתגבר על מכשול אמצע הדרך, מכשול מפורסם וידוע שהכניע כבר רבים וטובים.

היה כיף להיכנס לכאן, לקרוא, להגיב. מקווה שזה לא ייגמר, הרבה דברים טובים יגיעו למסך בשנה הבאה...
הרבה תודה ויישר כח על כל ההשקעה והעמל!! בהצלחה, ומקווה לפגוש אותך ואת הכתיבה שלך גם בקונסטלציות אחרות!

שקד אמר/ה...

יעל, אני וD1D1 מכירים בגלל שאני קורא ותיק של הבלוג, אז לאחרונה התחלתי לכתוב לו סיקורים, ניתוחים ופינות(כמו שבוודאי ראיתם) ואז הוא אמר לי שהבלוג בסכנת סגירה, אז אני מנסה להציל אותו מאז, ובתקווה-אצליח.

D1D1, תודה על ההוקרה שלך, אני עושה את זה כי אני מאוד מאוד רוצה לראות את הבלוג ממשיך לפעול, זה בלוג נהדר.

עמית אמר/ה...

קודם כל שוב תודה רבה על המידע- ספציפית הפעם לגבי השחקנית דני ת'ורן- ידעתי שאני מכיר אותה מהיכן שהוא וHomicide: Life on the Street שהזכרת לי פתאום העלת בי נוסטלגיה לסדרה איכותית (הצמד בלשים שם- שחום העור השרמנטי ופרטנר שהיה בעצם באחד קליפים של מייקל ג'קסון האלמותי בתור רקדן)ץ
וכמובן כללית על עוד יום מהנה של להיכנס לבלוג ולשכוח מתלאות היום כאשר אנו קוראים על הסדרות שאנו אוהבים ואלו שעוד נאהב בעתיד.

בעברי היה לי אתר ספורט NBA- והוא היה יותר בפוקוס כמובן במהלך עונת המשחקים- כחצי שנה נטו עד שמונה חודש- היות ובישראל זהו ספורט נישה- אבל אולי ואם לא תוכל להמשיך במתכונת הנוכחית אשמח אם לפחות תמשיך במתכונת מצומצמת.

לגבי בלוג בתשלום זה תמיד בעייתי עם הקהל הישראלי למרות התוכן האיכותי והמצויין

תמיד אשמח להמשיך איתך גם לאתר בית אחר

שיהיה אחלה שבוע
ותודה על שפע המידע, עמית

אנונימי אמר/ה...

השם של השחקנית הוא קלי ת'ורן, הדמות שהיא משחקת כעת נקראת דני... קצת עשית סלט D1D1... ;)
תמשיך לעשות עבודה מצוינת כרגיל על הבלוג! תודה מראש ;)

D1D1 אמר/ה...

לגבי קאלי ת'ורן, תוקן.

שלומי אמר/ה...

אני קורא קבוע של הבלוג, מידי יום אני נכנס ומתעדכן, ואני חייב לציין שהחבר'ה באתר עושים כאן עבודה נהדרת, תודה לכם.

בנוגע איך להציל את הבלוג, אני עוסק בתחום הWeb לפרנסתי, ואני חייב לציין שהבלוג שלך עם פוטנציאל ענק (אין לי יכולת לנתח ב100% את הנתונים, אך ממה שהצלחתי לאסוף עד עכשיו).

בנוגע לעניין הפרסומות של גוגל, אני גם נפגעתי מגוגל, מה לעשות הם לא אהבים לחלק כסף (בתכ'לס מי כן..) הייתי עושה סכום מכובד בחודש, עד שנחסמתי מסיבה לא ברורה.
לסיכום, עם גישה נכונה, אתה יכול להפוך את הבלוג הזה לרווחי.

המון בהצלחה, שלומי.