יום שני, 25 ביולי 2011

12 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...שרה מישל גלר: (מהדורה מיוחדת של D1D1)


לרגל עליית הסדרה החדשה שלה, Ringer, קבלו 12 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על השחקנית המוכשרת, היפה והמיוחדת, שרה מישל גלר.

1. גובהה של שרה הוא 1.62 מטר בלבד !!!

2. כאשר הייתה בת 5 בלבד שרה הצטלמה לפירסומת של אחת מהחברות ל "מזון מהיר". בפירסומת היא הזכירה את השם של המתחרה "מקדונלד". "מקדונלד" החליטה לתבוע את החברה אבל גם את שרה מישל גלר באופן אישי !!! בסופו של דבר התביעה בוטלה, אבל גלר לא יכלה ללכת למסיבות יום ההולדת של חברות שלה, אשר התנהלו כמעט כולם ב "מקדונלד", פרט למקרה אחד, כאשר החברה הטובה ביותר שלה חגגה שם יום הולדת ואז שרה מישל גלר הגיעה לשם בתחפושת.

3. אחת הפרסומות ששרה השתתפתה בהן הייתה לעוגיות. הילד עמו כיכבה בפרסומת היה סת' גרין, עמו נפגשה שנים אח"כ כאשר סת' הצטרף לסדרה "באפי ציידת הערפדים" בעונה השנייה כאוז, איש-זאב, אשר ניגן בלהקה והיה החבר של ווילו רוזנברג (בגילומה של אליסון הניגן).

4. כאשר הייתה בת 16, בשנת 1993, היא התקבלה אל אחת מאופרות הסבון הוותיקות ביותר בטלוויזיה All My Children ("כל ילדיי"). גלר נשארה בסדרה עד שנת 1995. בשנתיים הללו היא הייתה מועמדת לפרס האמי על תפקידה בסדרה בשנים 1994 ו 1995, ובפעם השנייה אף זכתה בפרס. למרות שהסיבה הרשמית שיצאה לעזיבתה את הסדרה הייתה שהיא רוצה להתקדם מבחינה מקצועית, הרי שהידיעות שהגיעו מהסט דיווחו על יחסים מתוחים מאד בינה לבין כוכבת הסדרה, סוזן לוצ'י, אשר הגיעו לדרגה שהשתיים לא דיברו ביניהן על הסט מלבד הדיאלוגים שלהן.

5. שרה הייתה מועמדת לתפקיד בסרט הנעורים המצליח "קלולס", אך מפיקי הסדרה שהייתה קשורה בחוזה עמה - אופרת הסבון "כל ילדיי", לא אפשרו לה להשתתף בסרט. בראיונות טענה שרה, שזו הייתה אחת הסיבות ששכנעו אותה לעזוב את אופרת הסבון.

6. עד היום שרה מעניקה לאמא שלה את מרבית הקרדיט על הצלחתה. אמה של שרה התגרשה מאביה כששרה הייתה בת 7 ושרה לא יצרה עמו קשר עד למותו מסרטן בשנת 2001. אמה גם נתנה לה גיבוי כאשר הייתה צריכה לעבור בתי ספר, כשהיא נתקלה בבעיות ונזרקה מאחד מהם (תיכון לאומניות). כאשר שרה נשאלת על דמות שהיא רואה מודל לחיקוי היא מזכירה תמיד את אמא שלה במקום הראשון. דמויות נוספות שהיא מזכירה כמודל לחיקוי הן: אנט בנינג, סנדרה בולוק וסטוקארד צ'אנינג (אשת הנשיא ב"הבית הלבן").

7. אחת החברות הטובות ביותר של שרה מישל גלר כמעט מתחילת הדרך שלה הייתה שאנון דוהרטי (ברנדה מ"בברלי הילס 90210"), למרות שדוהרטי מבוגרת ממנה בשש שנים.

8. שרה הייתה בחופשה באוסטרליה כאשר היא קיבלה הודעה מהסוכן שלה שהיא מועמדת לתפקיד בסדרה "באפי ציידת הערפדים". כאשר היא הגיעה לאודישנים היא נבחרה לגלם את הדמות של קורדיליה, למרות שהיא רצתה את התפקיד של "באפי". לאחר קבלת התפקיד של קורדיליה היא קיבלה הצעה נוספת להיבחן לתפקיד של באפי, מאחר ובהפקה עדיין לא מצאו שחקנית שתגלם את הדמות. ג'ולי בנז ("דקסטר") הייתה מועמדת גם היא לתפקיד אבל לא התקבלה. לאחר כאחד עשרה אודישנים, גלר הייתה מוכנה לוותר ולגלם את התפקיד קורדיליה, אותה גילמה בסופו של דבר כריזמה קרפנטר, ואף הודיעה על כך באופן רשמי, אבל בהפקה קראו לה לאודישן נוסף לתפקיד של "באפי", כאשר בסופו הודיעו לה שקיבלה את התפקיד.

9. בשעה שצילמה את הפיילוט לסדרה "באפי ציידת הערפדים" שרה פגשה את קיפר סאת'רלנד בשעה שסעדה עם חבריה בארוחת ערב. קיפר שאלה אותה מה היא עושה באותם ימים ושרה ענתה לו שהיא מצלמת פיילוט ל"באפי ציידת הערפדים" עבור רשת WB. קיפר הסתכל עליה ואמר לה שהוא חושב שאביו השתתף בסרט, ושרה ענתה לו שזה נכון. ואז הוא שאל אותה: עושים סדרת טלוויזיה על הסרט הזה ? את נראית מוכשרת, תקבלי עבודה בשנה הבאה. מספר שנים אח"כ, כאשר 24 ו"באפי" היו בשיא, הם נפגשו שוב מכיוון שהצילומים שלהם התקיימו בסמוך. שרה ניגשה אליו שוב ואז הוא אמר לה "טוב, כנראה שטעיתי בנוגע לכך".

10. בתקופה שהעונה השלישית של הסדרה "באפי ציידת הערפדים" שודרה בארה"ב נער נכנס עם נשק לאחד מבית הספר בארה"ב והחל לירות. מספר שבועות לאחר מכן, היה אמור להיות משודר פרק של הסדרה בשם Earshot, ובו באפי מקבלת כוח אשר מאפשר לה לשמוע מחשבות של אנשים. אחת המחשבות שהיא שמעה הייתה שעומדים לרצוח את התלמידים. לקראת סוף הפרק רואים נער עם רובה ובאפי טועה כשהיא חושבת שהוא מנסה לחסל את התלמידים, בשעה שהוא רוצה להתאבד. ברשת ובהפקה החליטו לא לשדר את הפרק, אשר מצא את דרכו אל האינטרנט מהר מאד, בשל הדימיון למציאות. שרה בהחלטה נועזת יצאה נגד החלטת ההפקה והרשת וקראה לה "החלטה מטופשת", מבלי להתחשב בכך שיתייגו אותה כשחקנית בעייתית.

11. כפי שרבים יודעים שרה מישל גלר נשואה לפרדי פרינז ג'וניור. מי שאחראי בבית לתיקונים היא דווקא שרה. באחד המקרים הזוג לא הצליח לראות "כבלים" בטלוויזיה, כאשר הצמד הזמין טכנאי הוא ענה להם שהממיר לא מחובר. גלר טוענת, שבאותו רגע היא החליטה שמקרה כזה לא יקרה שוב והיא החליטה להיות אחראית על התיקונים. באחד מימות החורף, כאשר הזוג חזר מחופשה מהוואי, הוא מצא שאין לו מים חמים בברזים. שרה הייתה זו שטיפלה בנושא ולא הייתה צריכה אפילו להזמין שרברב.

12. בשנת 2004, במהלך מסע הפירסום של הסרט The Grudge בו כיכבה, שרה מישל גלר התראיינה לתוכנית של ג'ונתן רוס ב BBC (בעל תוכנית ראיונות הומוריסטית) והראיון שלה בן 17 הדקות היה אחד המצחיקים אי פעם של שחקן או שחקנית. חפשו אותו ביו-טיוב תחת הכותרת sarah michael geller ross. פשוט חוויה.

Share on Facebook

5 תגובות:

Urix אמר/ה...

תודה רבה על המידע, נהנתי מאוד לקרוא...

Yael אמר/ה...

וואו, נהניתי לקרוא! תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

שרה מישל גלר אכן מתוקה להפליא, ופרדי פרינז ג'וניור גם. תודה!

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על הזמנים הקשים של אר ג'י ?

עמית אמר/ה...

תודה רבה לך על הסקירה
תמיד מעניין לקרוא עוד אנקדוטות על הכוכבת המקסימה
מקווה שיהיה לה בהצלחה עם "רינגר"