יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

רייטינג של יום שני ה 29 בנובמבר, תוצאות סופיות: בהעדר תחרות רצינית כל הערב של NBC רושם עלייה.




נתונים בינוניים:

Lie To Me - עלתה מ 1.7 ל 2.2 נק מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.63 ל 6.378 מיליון צופים.

צ'אק - קפצה מ 1.7 ל 2.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 4.8 ל 6.165 מיליון צופים.

Gossip Girl - עלתה מ 0.9 ל 1.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 1.72 ל 1.96 מיליון צופים. בקרב קהל הצופים שלה (נשים בגילאי 34-18) עלתה ב 14% מ 2.2 ל 2.5 נק' מדד.

90210 - עלתה מ 0.9 ל 1.0 נק' מדד משבוע שעבר, ובמספר הצופים הכללי מ 1.75 ל 2.012 מיליון צופים. בקרב קהל הצופים שלה (נשים בגילאי 34-18) עלתה ב 25% מ 1.6 ל 2.0 נק' מדד.

נתונים חלשים:

The Event - עלתה מ 1.7 ל 1.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 5.192 ל 5.825 מיליון.

Chase -עלתה מ 1.4 ל 1.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 6.027 מיליון צופים.


Share on Facebook

10 תגובות:

אלעד אמר/ה...

כמה זמן שני גברים וחצי יהיו בפגרה?

אנונימי אמר/ה...

זה יכול להשפיע על משהו בכלל כי היה פרק לא משהו עם השקעה מינימלית .
ניסו לפתור את כל הבעיות של העונה ובסוף מצאו פיתרון מצוץ מאצבע .
אני לא אומר שלא היה פרק טוב אבל נראה כאילו לא התאמצו מעבר לזה כפרק שהיה אומר להיות פרק סיום ( או פרק סיום של אמצע עונה ) .
אני מאוכזב ציפיתי ליותר .
ולסיכום רואים שקיצצו להם את התקציב העונה אפילו יותר רואים שיוצרי הסידרה מנסים לעשות פרקים טובים אם מה שיש אבל זה הורג את הסידרה פשוט חבל .

אנונימי אמר/ה...

שכחתי להזכיר ההודעה מלמעלה אני מדבר על צאק

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי שדיבר על צ'אק למעלה:
קודם כל אני מסכימה איתך שהפרק היה חלש תסריטית ודל תקציב באופן שכמעט ראו את הכובע ההפוך מונח לצד מסך הטלויזיה עם שלט: לסדרה איכותית ועניה דרושים תורמים עם לב רחב

מצד שני כל ההפקה בבלאגן בגלל ההארכה המלאכותית של העונה עם תקציב אפסי. אם בהתחלה הפרקים היו דחוסים, לא פיתחו שום דמות, היתה תחושת בהילות להכניס את כל קווי התסריט למינימום פרקים, (להזכירכם בהתחלה לא היה ברור כמה פרקים יהיו לעונה), הרי שעכשיו מוציאים מריצפת העריכה את כל הסצינות שנחתכו, מורחים סצינות, התסריט יורד באיכותו: הסיבה: חוסר תקציב.

אבל במצב כזה לו היית אתה, ובשבוע אחד היתה לך תחרות מטורפת מול מפלצת רוקדים עם כוכבים, ובשבוע שאחריו-שום תחרות בכלל עם אף רשת(!)איפה היית משבץ את הפרק היקר והמושקע?

תאמין לי, כואב לי שזהו הפרק שבחרו לסיים בו את חצי העונה. כל מי שגררתי לצפות בו (בארה"ב, בשביל הרייטינג) בהה בי אחרי זה ואמר "מה זה השטויות האלה?" אבל הי, הפרק שקדם לו הוכיח שאפשר אחרת, וגם היה פרק מדהים, הרי שהחודשיים הבאים הם המבחן האמיתי של העונה. האם הצופים יחזרו בסוף ינואר?

זאק ליויי התראיין שוב לאחרונה (על רקע שיווק הסרט פלונטר) וחידד את הנקודה שהוא רואה כבר את היום שאחרי צ'אק, ומבחינתו הוא לא נשאר לעונה נוספת. הוא רמז שהקאסט וצוות ההפקה של צ'אק מדהימים, אבל העבודה מול הרשת לא נעימה לו.
עכשיו גם אנחנו יודעים למה.

סליחה על האורך, כתבתי מכאב.

אנונימי אמר/ה...

זה אני מלעלה למעלה אני מבין אותך לגמרי ואת צודקת שהפרק הקודם היה הרבה יותר טוב מהפרק האחרון וגם יותר מרגש לפחות הסוף. ואני לא מאמין שאם יהי עוד עונה זאק לא יסכים להתצטרף אליה .
כתבתי את זה כי אני רואה עם אחותי את עונה הראשונה , אתה רואה את 10 דקות הראשונות ונפעם ממנו הרבה יותר אקשן יותר מצחיק (מפרק שלם של העונה אחרונה )ובמיוחד יותר מושקע וגם לי כואב אך הסידרה הדרדרה למצבה העגום .כרגע אבל אני מעדיף אותה על הרבה סדרות אחרות המופיעות היום במסך יש בה קסם מאד מיוחד ואני מוכן לסבול פרקים גרועים בשביל אחד טוב באמת .
וגם אני מקווה שחלק בשני של העונה משהו מהרשת יתעורר ויבין שיש לסידרה מערצים ויעדיף אותה על עוד סידרה חדשה עם אותה רעיון דבילי ושיזרמו יותר כסף.
וגם אני מתנצל על זה שהארכתי כי גם לי הסידרה הזאת חשובה וגם לי עצוב ממה שעובר אליה בזמן האחרון.

אנונימי אמר/ה...

אני אהבתי בפרק האחרון של צאק את הקטע עם סלוטפ של מורגן נקודת האור היחידה בפרק .

אנונימי אמר/ה...

לאלעד שבוע הבא יש פרק כלומר ב 7/12
ולאחר מכן יש פרק ב - 14/12 כלומר שבוע אחרי .
ואז פגרה של שבועים כרגע .

techtik אמר/ה...

זה שגררת חברים בארה"ב לראות את הפרק זה לא מעלה את הרייטינג, הוא נמדד לפי בתים מסוימים שבמעקב [קבוצת ביקורת] ולא כל שידור של הפרק נכלל ברייטינג. ע"ע "מדרוג" בויקפדיה.

אנונימי אמר/ה...

למייקל אתה צודק. אבל אם אתה מכיר את הפרסומת המפורסמת של שנות ה-90 למלחמה באיידס, שהפכה לביטוי שגור כל כך עד שהניחה את היסודות לבאז הויראלי ברשת, אז ככה:
לכל צופה בצ'אק יש חבר שצופה בצ'אק עם חברה שלו שמדברת בפייסבוק עם חברה שלה, שהחבר שלה גם צופה בצ'אק, וזב ממשיך ככה עד שזה מגיע לחבר הזה שמחובר לנילסן.

ככה מדביקים אנשים באיידס וככה מקדמים תוכנית טלוויזיה וככה רשתות חברתיות או שיווק ויראלי עובד.

לאותו אלמוני שנורא נורא אוהב את צ'אק ועצוב ממה שורה שם: אהובי, (סליחה על ההגזמות, בכל זאת אתה אוהב את צ'אק!) האם אתה יודע שניתן לשלוח הודעות בטוויטר לתסריטאי הסדרה ג'וש שוורץ? אני אישית שולחת לו מדי פעם הערות (חיוביות) על שורות פאנץ' טובות, או שזיהיתי את הסרטים שהוא עשה להם הומאז' (מחווה) וכו'. לפעמים הוא עונה, אם זה נראה לו מספיק מעניין. אז תנסה גם.

אנונימי אמר/ה...

יפה שאת משקיעה ככה
אבל אני לא קורא הודעות בטוויטר אולי בשביל המטרה הזאת אני יתחיל .
ובתור בן אדם שאוהב טלוויזה אני מתחבר לדמיות ונורא חבל לי שכל אילו שאני אוהב נעלמות .

שיהי לך יום טוב