יום שני, 22 בנובמבר 2010

פרויקט מיוחד: הפרויקטים לשנת 2011: עדכון 2, עם חלוקה לקטגוריות.


כמדי שנה בתקופה הזאת רשתות הטלוויזיה כבר מתחילות לסגור את הניפוי השני של הפרויקטים העתידיים שלהן. בכתבה זו אבצע סקירה קלה של ארבע הרשתות הגדולות (רשת ה CW לא נידבה מידע נוסף על הפרויקטים שלה אז נכון לעכשיו תצטרכו להסתפק בעדכון הקודם שפירסמתי)ואנסה להבהיר לכם מה אולי מחכה לנו בעתיד הקרוב ? העדכון הנוכחי, בניגוד לקודם, מחולק על פי קטגוריות ולא לפי רשתות.
החידושים.
מצד אחד ניקיטה והוואי 0-5 מהווים הצלחה (לא היסטרית, אבל עדיין הצלחה), מצד שני אביר על גלגלים (Knight Rider) התרסק מאד וThe Rockford Files בכלל לא זכתה לראות אור יום. אבל בכל זאת הרשתות ממשיכות בקו זה.
רשת ABC מובילה את הקו זה עם חידושים ל: נסיך הגאות והשפל, True Lies, MI-5 (חידוש לסדרה הבריטית), The Hulk, רומאו ויוליה וכמובן "המלאכיות של צ'ארלי".
רשת NBC מחדשת סדרה משנות ה 60 בשם The Munsters וכמו כן, עדיין לא ויתרה לחלוטין על The Rockford Files או אפילו יצירת גרסה אמריקאית ל"חשוד העיקרי". הרשת גם עובדת על קומדיה בת חצי שעה אשר נקראת Emerald City, אשר נשמעת בדיוק כמו "הקוסם מארץ עוץ" בשילוב עם "חברים".
רשת FOX מקווה למשוך את הצופים עם גרסה שלהם ל Hitch, הסרט בו כיכב וויל סמית.
ברשת CBS החליטו לחדש את Wild Wild West ואת Zits (על פי קומיקס).
גם רשת TNT חוטאת בחידושים ומנסה להביא את "דאלאס" לשנות האלפיים.
וכמובן, אי אפשר בלי להזכיר את הגרסה של דיוויד אי קלי ל Wonder Woman שכל רשתות השידור רודפות אחריה.
הניסיון למצוא את LOST החדשה.
למרות ש The Event נכשלה כישלון טוטאלי עבור רשת NBC, הרשתות עדיין מחפשות להפיק סדרות באותה נוסחה. רשת FOX תעלה את Terra Nova שתחזיר אותנו לתקופת הדינוזאורים. הרשת גם תצפה בעיון רב לנתוני Lock & Key שתשודר בקיץ. סדרה נוספת שבתכנון היא Alcatraz של ג' ג' אברהמס, שאמור להיות לה מוטיב מדע בידיוני.
ברשת NBC עובדים על S.A.N.D Men, אשר מתרכזת בקבוצה של אנשים שחודרים לחלומות של בני האדם ועוזרים להם להתמודד עם הפחדים שלהם. הרשת גם הזמינה פיילוט לכוכב Heroes, מילו ונטמלייה, על פי קומיקס.
מהספרות אל הטלוויזיה.
NBC אולי תעלה עם My Life As an Experiment, בעוד שרשת CBS תנסה קומדיה משלה עם Raising Man, אודות גבר קשוח אשר מנסה להבין את שני ילדיו.
רשת NBC מנסה גם להשתמש בסדרת ספרים בכדי להזניק את The Happiness Project ולהביאם למסך בכיכובה של קריסטין דיוויס מהסדרה "סקס והעיר הגדולה".
אחת הרשתות מנסה להעלות דרמה בעקבות סיפור של אדגר אלן פו.
רשת CBS מנסה להעלות דרמה שתהווה מעין ספין אוף לספרי ג'ייסון בורג ("זהות כפולה"), וכן גרסה לספרי ג'יין וויטפילד. ולבסוף, סדרה מבית היוצר של כותבת True Blood אודות אישה אשר יכולה לראות את הרגעים האחרונים של המתים.
סקס והעיר הגדולה החדשה ?
ברשת ABC מנסים לעשות זאת עם הקומדיה בת החצי שעה של ג'ניפר לאב היואיט הנהדרת Bad Taste in Men. אשר תעסוק בדיוק במה שהכותרת מציינת.
רשת CBS מפתחת סדרה דומה רק ללא היואיט. הסדרה שלה נקראת The True Adventures of a Terrible Dater.
רשת NBC תביא את הגרסה הגברית שלה עם Still Not Married.
רשת FOX מפתחת קומדיה אודות גברים אשר מנסים למצוא את עצמם אחרי הגירושין.
בעקבות האינטרנט.
הצלחת Shits My Dead Says גרמה לרשתות לפתח סדרות נוספות בעקבות חשבונות טוויטר או אתרי אינטרנט. ברשת CBS מפתחים את Dear Girls Above Me ואת Shh ... Don't Tell Steve. ברשת FOX מפתחים קומדיה על פי האתר Texts From Last Night. בעוד רשת ABC חושבים לפתח סדרה על פי האתר Awkward Family Photos.
שמות גדולים.
קווין לטיפה מפתחת דרמה רפואית, בעוד שברשת NBC ניתן למצוא את The 87th Precinct של סטיב בושמי. ל CBS תגיע דרמת משטרה של רוברט דה נירו.
חיקויים של סדרות קיימות.
ניתן למצוא חיקוי של הסדרה The Good Wife של רשת CBS בסדרה החדשה שרשת ABC מפתחת בשם Afterwives, אודות אישה של גבר אשר נאשם בפשעי צווארון לבן.
חיקויים של Ghost Whisperer ניתן למצוא ב Ghost Angeles של רשת NBC אודות אישה שיכולה לדבר עם המתים, או ב Ghostworld של רשת ABC ובפרויקט ללא שם של רשת FOX בעל רוח דומה אודות עוזרת לתובע המחוזי שרוח עוזרת לה.
סדרות ברוח Mad Men ניתן למצוא בדמות Pan Am, שגם היא תתרחש בשנות השישים ותעסוק בחברת תעופה, או ב Bunny Tales של רשת NBC.
Party People תזכיר את Party Down אשר תתמקד בגבר קצת דפוק אשר עובד למחייתו בבידור במסיבות לילדים.
נושא ההומוסקסואליות.
NBC מפתחת קומדיה אודות גבר ואשה אשר מתגרשים לאחר שהגבר יוצא מהארון, אולם עדיין נשארים חברים.
סדרה נוספת שבפיתוח היא Alternative Family אודות אישה אשר מגדלת את ילדה בעזרת שני חבריה ההומוסקסואליים.
קומדיה אחרת היא של אישה אשר מפתיעה את בעלה ושלשת ילדיה הבוגרים עם הידיעה שהיא לסבית.
גם רשת CBS השמרנית נוגעת בנושא עם קומדיה אודות אישה גרושה אשר עוברת לגור עם החבר הכי טוב שלה שהוא במקרה הומוסקסואל.
סדרות שעומדות בפני עצמן.
יש גם סדרות די ייחודיות, כגון הניסיון לייצר סדרה כדוגמת הארי פוטר (NBC), אודות עולם בו הקסמים גוברים על המדע. או Zombies vs. Vampires (גם כן לרשת NBC) אשר אולי תנסה לרכוב על ההצלחה של The Walking Dead.
סדרה מעניינת נוספת היא I, PI אשר עוסקת בשוטר אשר מחקה גיבורים משנות השישים והשבעים.
סדרה פחות מעניינת היא הדרמה Kung Fu Cops שהשם שלה אומר הכל.

Share on Facebook

אין תגובות: