יום ראשון, 27 ביוני 2010

פיילוט: Scoundrels – לא מעניין.


אז יש לנו את וירג'ניה מדסן ודיוויד ג'יימס אליוט (ג'אג), פטריק פלוגר (4400) ולבן רמבין (הבת של סלואן מ"האנטומיה של גריי"). אבל מרוב שמות נוצצים לא שמו לב, שלפחות על פי הפיילוט מדובר בסדרה בינונית מינוס במקרה הטוב.
הסדרה מספרת את קורותיה של משפחה שעוסקת כל הזמן בהונאות קלות ואשר לאחר שהאב (דיוויד ג'יימס אליוט) נכנס לכלא ל 5 שנים, האם מחליטה שהם חוזרים למוטב. מזכיר לכם עלילה מסוימת ?
נכון, הסדרה The Riches אשר שודרה בשנים 2007-2008 ואשר העלתה כמעט אותו סיפור, כאשר ההבדלים הבודדים היו שב The Riches המשפחה הייתה משפחה צוענית וכאן מדובר במשפחה ממערב ארה"ב וכן שב The Riches האם הייתה זו שנכנסה לכלא. אבל לפחות על פי הפיילוט The Riches הייתה איכותית יותר, מעניינת יותר והמשחק היה הרבה יותר טוב והתבסס פחות על שמות נוצצים (מימי דרייבר זה לא שם נוצץ) ויותר על תסריט מעולה.
נקודה נוספת היא שהסדרה היא חידוש לסדרה ניו זילנדית שעדיין רצה בארץ המקור, כך שניתן להגיד שמקוריות היא לא הצד החזק כאן.
ולבסוף, פטריק פלוגר עומד לבצע תפקיד כפול ולגלם צמד תאומים. לוגן, הבן הטוב שהפך עורך דין וקאל, אשר קרוב יותר לחיי הפשע ותמיד מסתבך. וכפי שכבר ציינתי במספר ביקורות קודמות שלי, אני שונא שעושים את זה בכל סדרה שהיא והייתי מעדיף שיציגו תאומים אמיתיים מאשר שחקן אחד שמגלם 2 דמויות. עבורי מדובר בסיבה נוספת לא לאהוב את הסדרה.
אז, לראות או לא ?
רעיון לא מקורי, משחק בינוני, שמות גדולים אבל תסריט פחות מבינוני והוצאה לפועל לא טובה. יכול להיות שבסדרה החליטו להעלות את התסריט שהסדרה המקורית העלתה בפרק הפתיחה שלה (לא ראיתי את הסדרה הניו זילנדית אז אני לא יכול להגיד זאת בוודאות) אבל בפועל, התמונה שנגלתה לפנינו בפרק הפתיחה של הסדרה הייתה לא מעניינת ואפילו משעממת. אני אתן לסדרה, כפי שאתן לשאר הסדרות החדשות, צ'אנס נוסף ואני מקווה שהיא תשתפר אבל על פי מה שראיתי עד עתה לא נראה לי שזה מה שעומד לקרות. ברגע שסדרה מתחילה בצורה לא טובה קשה לה להתרומם יותר מדי ולהיות איכותית יותר. גם הצופים האמריקאיים הסכימו איתי כאשר הרייטינג היה פחות מבינוני עם 1.3 נק' מדד ו 5.2 מיליון צופים בסך הכל. יש לי הרגשה שבמידה והנתונים יגיעו לאזור ה 0.8 נק' מדד הסדרה תבוטל. נחכה ליום שני כדי לדעת לאיזה כיוון הנתונים ינועו.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לא מסקימה בגרושש
אחלה של תוכנית במיוחד עם קרלוס ברנרד {השוטר החתיךך}
עובדה שהיא המשיכה ל8 פרקים בנתיים!