יום ראשון, 27 ביוני 2010

פיילוט: Memphis Beat – בזבוז זמן.


ג'ייסון לי שחקן ענק, על העובדה הזאת אי אפשר לחלוק וגם בפיילוט של הסדרה הזאת רואים עד כמה הוא טוב. לפי דעתי הוא ניצב בשורה אחת עם הטובים ביותר. האם זה עוזר לו בסדרה החדשה שלו ?
לא. מדובר בסדרה לא מעניינת.
די, נמאס לראות סדרות שוטרים שלא מביאות אותך לשום מקום. אז הפעם האטרקציה היא שהדמות של ג'ייסון לי היא של שוטר ביום אבל בלילה היא של חקיין של אלביס. אז מה ? מה העניין כאן ?
הוא גרוש ? בסדר, הבנו. עוד שוטר גרוש עם בעיות עם אשתו לשעבר. הוא צמוד לאמא שלו ? את מי זה באמת מעניין ?
גם הסיפור של הפרק הראשון לא היה מעניין. שדרנית רדיו לשעבר שמישהו התעלל בה לעת זיקנתה. נו באמת, ניתן היה לפתוח בצורה חזקה יותר. אבל משום מה ברשת TNT לא חושבים שלפתוח סדרה בצורה חזקה זה עניין חשוב. שימו לב שבכל הסדרות שלהם כל הפרקים הראשונים של הסדרות לא שונים משאר הפרקים. לפעמים זה טוב, אבל לא הפעם משום שלאור ריבוי הסדרות הקיץ היה ראוי לפחות לפתוח חזק כדי לתת סוג של הצהרה..
אמנם הסדרה הניבה יותר מ 4.3 צופים לפרק הזה אבל אני יותר מבטוח שהנתונים יירדו לכיוון ה 3 מיליון ואפילו פחות. הצופים באו לבחון את הסדרה החדשה של ג'ייסון לי וכשהם יראו מה ניצב לפניהם הם יעזבו מהר מאד. לפחות חלק ניכר מהם.
אז בסופו של דבר, לשבת לראות ?
רעיון ממש לא מקורי, הוצאה לפועל גרועה, תסריט משעמם וממש לא איכותי.חבל לי על ג'ייסון לי, הייתי רוצה לראות אותו בסדרה טובה יותר. הוא נמצא בשתי דרגות מעל הסדרה. אני אצפה בפרק הבא לאמת את הדיווח הראשוני שלי אבל לא נראה לי שאטעה.
אז כפי שאתם מבינים המסקנה שלי היא אחת: לא לראות !!!

אין תגובות: