יום שבת, 26 ביוני 2010

רייטינג: כיצד הצליחו Burn Notice ו Royal Pains בפרק הרביעי של העונה ?


ככל הנראה הבעיה השנה ברייטינג לעומת השנה שעברה לא הייתה נעוצה בשידור אל מול משחקי הגמר של ה N.B.A. הסדרה Burn Notice נשארה ללא תזוזה משבוע שעבר עם 5.333 מיליון צופים ו 1.6 נק' מדד. Royal Pains ירדה מעט ל 5.295 מיליון צופים ו 1.6 נק' מדד.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למי שעוקב אחרי הראיונות שג'פרי דונובן נתן בחודשים האחרונים, הוא נשמע לא לגמרי מרוצה: הוא טוען שהסדרה לא מקבלת מספיק הערכה מהמבקרים ושהוא צמצם את נוכחות זמן המסך שלו בכל פרק ל80% כשבעונות קודמות זה היה 97%.הוא גם טוען שהסדרה לא הביאה לו את הפרסום המבוקש, ועדיין לא מזהים אותו בבארים במאימי, שלא לדבר על לוס אנג'לס.

אז JD ו BURN NOTICE כבר לא סיפור אהבה, וכשלא נהנים, הצופים מרגישים...וזה כואב ברייטינג. אין אפס.

אנונימי אמר/ה...

בהמשך לנכתב למעלה, שאלה:
מה דעתכם על מה שנהיה מ BURN NOTICE? הסדרה שהתחילה עם TEEN SPIRIT והרבה רוח נעורים, (תודו שאם לא הייתם קוראים בויקיפדיה שהוא בן 42 הייתם נותנים לו 30 בקושי) כשמייקל ווסטן רץ ומקפץ בטי שירט, נוסע במכוניות שעברו "טיפול מיוחד" גר בהאנגר ואוכל יוגורט, הפכה בעונה ה-4 שלה למשהו כבד ושונה מהרוח המרעננת שאפיינה אותה ב-2007-8. מייקל ווסטן מתחיל ללבוש רק טוקסידו מעצבים, נעלי עור תנין, ומפסיק לקפוץ ולהשתובב, ובכלל כל הקאסט עבר מזמן את גיל ה-40 מלבד התוספת החדשה, קובי בל בן ה-34, (אמור להחליף את דונובן שעושה קולות של פרישה?)
בקיצור, בקרוב הצופים ישלחו ל USA הודעה בנוסח "BURN NOTICE": נשרפתם, שלום.