יום ראשון, 14 בפברואר 2010

קמפיינים של מעריצי צמדים בסדרות טלוויזיה - או במילים אחרות, עד כמה מעריצים יכולים להיות משוגעים.


כפי שציינתי לפני מספר ימים חלק ממעריצי הסדרה "צ'אק", המעריצים שאוהבים את הצמד צ'אק-שרה, התרעמו מאד על מה שראו בפרק השביעי של העונה השלישית משום שבפרק זה סידרו היוצרים והכותבים לצ'אק ושרה בני זוג שונים. הם לא רק התרעמו אלא החלו בקמפיין שלילי ברשת עד כדי איום באי צפייה בהמשך הסדרה עד שישדכו בין הדמויות שהם אוהבים.
לרגל הקמפיין הזה הגיע הזמן להיזכר בקמפיינים דומים בשנים האחרונות:
הסדרה: באפי קוטלת הערפדים.
המקרה: בעונה השישית ג'וס ווידון החליט להרוג את הדמות של טארה, אשר הייתה החברה הלסבית של ווילו. חלק גדול מהקהל של הסדרה התרעם על כך וקרא לווידון הומופוב. באופן אירוני, גם העובדה שסידרו לווילו חברה חדשה בעונה השביעית לא רק שלא עזרה אלא הגבירה את האשמת ההומופוביה כלפי ווידון.
הסדרה : סמולוויל.
כולם מכירים את הסיפור של קלארק קנט ולויס ליין וכולם יודעים שהגורל שלהם הוא להיות ביחד. אבל החל מהעונה הראשונה מעריצים רבים רצו לראות את קלארק קנט עם קלואי. זה החל עוד בימים שהצמידו את קלארק ללנה לנג (קריסטין קרוק) ונמשך כאשר לנה נעלמה מהתמונה ולויס תפסה את מקומה. מעריצי הצמד קלארק-קלואי החלו במאבק בלתי מתפשר ברשת מול מעריצי קלארק-לנה ואח"כ קלארק-לויס. השיא הגיע בקליפ פארודי לפני העונה התשיעית בו הם הראו כיצד אפילו היטלר לא אוהב את העובדה שהקטינו את חלקה של קלואי בסדרה לטובת החלק של לויס.
הסדרה: Supernatural .
מעריצים רבים של הסדרה כעסו מאד על השחקנים אשר מגלמים את סאם (ג'ארד פדלקי) ודין (ג'נסן אקלס) כאשר הם ראו כיצד הם יוצאים עם נשים אחרות (ואח"כ התארסו). למרות שהם מגלמים אחים בסדרה, מעריצים רבים ראו בהם צמד. הארוסה של אקלס (רייצ'ל האריס ממגרש ביתי) אף קיבלה הודעות שנאה בטוויטר שלה. לטענת המעריצים, השניים לא יהיו מאושרים עד שלא יודו באהבתם אחד כלפי השני.
הסדרה: ורוניקה מארס.
מעריצי הסדרה ממש לא אהבו את הצמודה החדשה של לוגן – האנה. במקרה זה, היוצרים והכותבים של הסדרה שמעו לקול המעריצים שלא יכלו לראות את לוגן עם מישהי אחרת מלבד ורוניקה ופשוט כתבו אותה החוצה מהסדרה.
הסדרה: רוזוול.
הזוג המדובר של הסדרה היו מקס וליז. מעריצי הצמד לא יכלו לראות כיצד לקראת סוף העונה הראשונה וכמעט לאורך כל העונה השנייה הצמידו למקס את טס (אמילי דה רווין). התיעוב שלהם למראה הצמד היה כה גדול שהם החלו בקמפיין לגרש את השחקנית האוסטרלית מארה"ב !!! למזלה של השחקנית לא גירשו אותה ובסוף העונה השלישית (ולמעשה סוף הסדרה) הצמד מקס-ליז נישא והמעריצים קיבלו מה שהם רצו. הנתון המעניין הוא שבעוד שירי אפלבי (ליז) ניסתה את מזלה בסדרות כושלות אחרות אמילי זכתה להצלחה גדולה הרבה יותר בסדרה Lost. צחוק הגורל.

ואני אומר, אנשים השתגעו ? אלו הן בסך הכל סדרות טלוויזיה. למה אנשים משקיעים כל כך הרבה מזמנם בשטויות ? אין דברים אחרים בחיים שצריך לדאוג להם ? ולמעריצי צ'אק אני יכול להבטיח דבר אחד: ג'וש שוורץ הודה בראיון לפני מספר חודשים שגם המפיקים מודעים לכך שהם לא יוכלו לשחק עוד הרבה זמן עם המתח המיני בין צ'אק ושרה. אז למה לא לתת ליוצרים ולכותבים לעשות את מה שהם יודעים ולעזוב אותם בשקט ? הם לא יעשו זאת ויש לכך סיבה טובה מאד: הם טיפשים.

אין תגובות: