יום שני, 22 בפברואר 2010

רשימת הנשים היפות ביותר אשר מופיעות בסדרות מחו"ל. מקומות: 10-1.

ושוב, כפי שנהגתי ברשימות הקודמות אציג בפניכם יפה אמיתית שלא הצליחה להיכנס לרשימה. והפעם מדובר במולי ס. קווין מהסדרה Castle.

אני לא יודע כמה מכם מכירים אותה או יצא לכם להתעכב על הדמות שלה בסדרה, אבל מולי בת ה 17 היא אחת הצעירות המרשימות מאד למרות עורה החיוור. כדאי לשים אליה לב. היא תגיע רחוק. למזלה הרע יש יפות ממנה ולכן לא נכנסה לרשימה.
ועכשיו לרשימה האחרונה.

10. Life Unexpected - בריטני רוברטסון.
בריטני עוד לא בת 20 וכבר מצטיירת כדבר הלוהט הבא. למרות שהיא נמצאת בתעשיית הטלוויזיה מגיל 10, הפרוייקט הרציני הראשון שלה הייתה הסדרה Swingtown קצרת הימים ( 13 פרקים ). כבר בסדרה הזאת, כאשר הייתה בת פחות מ 18, ניתן היה להבחין ביופייה הרב ובכך שהיא נערה חיננית מאד עם תכונה מאד בולטת שלהרבה נשים אין – אוהבים אותה. גם נשים וגם גברים. היא יוצרת אמפתיה אצל הצופים ויופיה הרב, ללא ספק עוזר לה לבצע זאת.

9. V – לורה ואן דר וורט.
לורה, בת ה 26 נמצאת בתעשייה מגיל 13 וניתן לומר שיותר משהיא זקוקה לסדרה הסדרה זקוקה לה. אישה יפה מאד עם נוכחות, אשר למרות שהיא נמצאת כל כך הרבה זמן בתעשייה עדיין משדרת תמימות ובשל כך לא נחשבת לאחת ששרפה יותר מדי את המסך. כל מילה נוספת מיותרת: רק הביטו בה.

8. Gossip Girl – בלייק לאבלי.
בעלת אחת מהקולות המעצבנים ביותר על המסך אבל הופעתה מרשימה ביותר. לא הבלונדינית הטיפוסית, למרות שמנסים לצייר אותה שכזאת. ללא ספק שלאבלי, בת ה 23 עומדת להפוך לאחת הנשים העסוקות ביותר בטלוויזיה ובקולונוע בזמן הקרוב. היא נחשבת לשם החם ביותר בטווח הגילאים אליו היא מכוונת (30-12).

7. Mad Man – ינואר ג'ונס.
ינואר, בת ה 32, הייתה ידועה לפני הסדרה כדוגמנית אשר בעברה יצאה עם אשטון קוצ'ר. בעברה מעט תפקידי אורח בסדרות שונות וזו ההצלחה הרצינית הראשונה שלה בתחום. למרות שבסדרה לא רואים זאת האישה היא פצצת מין מהלכת. הביטו על גופה המושלם ופניה הנהדרות. פשוט חוויה.

6. צ'אק – איבון סטראהובסקי.
ללא ספק שהסדרה צ'אק הפכה אותה לסמל מין, בעיקר בשל העובדה שהציגה אותה כאישה לוחמת ופעלתנית. עד כמה שזה יישמע מוזר איבון לא זכתה להצלחה גדולה בארצה, אוסטרליה, וצ'אק הייתה ההצלחה הגדולה ביותר שלה בגיל 25. המקרה שלה הוא של יפה אמיתית שהסדרה עשתה לה רק טוב.

5. Reaper – מיסי פרגרים.
לא רבים שמו אליה לב אבל מיסי, בת ה 28, הופיעה במספר סדרות כושלות אבל בכולן לא הצליחו לבטא את יופייה המדהים. גם לה, כמו מעט מאד נשים שהופיעו ברשימה יש גוף מושלם ופניה הן כשל דוגמנית. אני מחכה כבר לסדרה הבאה בה תופיע (שמועות מספרות שלסדרה קוראים Copper).

4. קריסטין קרוק.
הפציעה לחיינו בגיל 19 (היום היא בת 28) בסדרה סמולוויל (למרות שהופיעה לפני כן במספר סדרות) ומיד הדהימה את העולם בעורה הצחור ותוויי פניה היפים. נכס לכל סדרה וניתן לראות זאת היום בסדרה צ'אק. אם זה היה תלוי בי היא הייתה ממשיכה והופכת לקבועה בסדרה.

3. דניאל פיינבייקר.
אני בטוח שרבים לא היו חושבים למקם אותה במקום כה גבוה ברשימה, אבל דניאל בת ה 22 היא לטעמי אחת הנשים היפות ביותר בתעשיית הסרטים והטלוויזיה. החיסרון היחיד שלה הוא גופה הנערי.

2. Grey's Anatomy – שיילר לי.
לא רבים הביטו לעברה כאשר נכנסה לסדרה כאחותה הצעירה של מרדית'. אבל היום אי אפשר להתכחש, יש לה גוף סקסי ופנים שכל אחת הייתה שמחה להתהדר בהן. אם זה היה תלוי בי היא הייתה הכוכבת של הסדרה ולא אלן פומפאו, שתסלחו לי על הביקורת: ממש לא יפה.

1. אלכסיס בלדל.
לא להאמין אבל אלכסיס כבר בת 28. נכנסה לחיינו בסדרה "בנות גילמור" כשהיא בת פחות מ 19 והרשימה מאד בפניה המדהימות. אין משהו נוסף להגיד עליה חוץ מדבר אחד: פשוט מושלמת. אני לא מבין איך מפיקי סדרות לא לקחו את הדוגמנית לשעבר לסדרה אחרת מיד לאחר ש"בנות גילמור" ירדה מהמסכים (למרות שהופיעה במספר סרטים לא חשובים). שיופי כזה לא יהיה על המסך זו פשוט התעללות באנשים שמעריכים יופי.



אין תגובות: