יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

מה חזרתה של צ'אק אומרת מבחינת הסדרה Trauma ?


ביום שישי בבוקר קמנו וקיבלנו 3 הודעות מחברת NBC לגבי 3 מהסדרות שלה. הראשונה היא שצ'אק חוזרת כבר ב 10 בינואר והחל מה 11 בינואר תשודר במשבצת השידור הקודמת שלה ביום שני בשמונה בערב. השנייה היא שהחל מה 11 בינואר Heroes עוברת לשעה תשע בערב והשלישית היא שTrauma קיבלה 3 פרקים נוספים ובכך עלה מס' הפרקים שלה לעונה ל 16. השאלה שעולה היא: מתי ישודרו הפרקים הנותרים של Trauma ?
האפשרות הראשונה היא שהסדרה, שעד עכשיו שידרה 8 פרקים, תשודר ברצף במהלך חופשת החגים עד חזרת צ'אק לשידור רגיל ב 11 בינואר, ולעיתים גם בפרקים כפולים במהלך אותו ערב. אפשרות שלא נראית לי ריאלית היות וב NBC הזמינו 3 פרקים נוספים, כלומר הם לא רוצים כל כך למרוח את הסדרה ולתת לה צ'אנס נוסף היות ובשבוע האחרון היא השיגה נתונים יפים ועלייה משמעותית ל 6.9 מיליון צופים.
האפשרות השנייה, והיותר ריאלית, היא מעבר ליום אחר. השאלה היא לאיזה יום ? יום שני נעול עם צ'אק ו Heroes נכון לעכשיו. יום שלישי הוא ערב ריאליטי ולמרות שקיים סיכוי שיקצרו את ערב הריאלטי בשעה ויכניסו את Trauma לשם קשה לי לראות את זה קורה, כי זה כבר ערב מנצח ולא נראה לי שב NBC ירצו לגעת בו. ביום רביעי משודרת Mercy, דרמת רפואה אחרת של הרשת וקשה לי להאמין שהיא תשדר שתי סדרות רפואה באותו יום. יום חמישי הוא ערב קומדיות ואין סיכוי שהיא עוברת לשם. ולכן נשארנו עם האופציה של יום שישי בערב כמחליפה של הסדרה חוק וסדר שגם ממנה הוזמנו רק 13 פרקים, והיא אמורה לסיים בקרוב את מכסת הפרקים שהופקו.
כמובן שקיימת אפשרות שלישית. Heroes מסיימת את העונה שלה לפני אולימפיאדת החורף. לכן יכול להיות שברשת יוציאו את Trauma לחופשת החגים בעוד פרק או שניים (בתחילת דצמבר) אבל יחזירו אותה רק לאחר ש Heroes ואולימפיאדת החורף יסתיימו, כלומר במרץ (בתאריך שצ'אק הייתה אמורה לחזור) והיא תשודר עד סוף העונה במשבצת השידור הרגילה שלה ביום שני בשעה 9. האפשרות הזאת נראית לי ההגיונית ביותר אבל שוב אני מציין, מדובר ב NBC ושם הכל יכול לקרות. לדעתי, הם טעו והחזירו את צ'אק מוקדם מדי, סביר להניח שהם יהרסו את המומנטום גם של הסדרה הזאת. אני מקווה שאתבדה כי זו סדרה סבירה.

אין תגובות: